Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До къде я докарахме ---??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    от мокрото време и прахоляка в тунела ,колите като влизат в тунела вкарват водата отвън която се омешва с гнусотията в тунела и поради което е станала въпросната пързалка ...То е ясно ,че не са карали с 30 всички ,но реално си е чист късмет ,че досега не е имало такъв иннцидент в в това морално остаряло изобретение на соц строителството :D p.s.а иначе имаше питания защо хората не тичат срещу колите и да им ръкомахат за да ги предупредят ... Е трябва да си луд или идеот да тичаш в тунела срещу колите даже пълен идеот
    фиатче Браво 2.0

    Коментар


      Ся от всяка катастрофа ли ще правим новина?Само да вметна, че при много по-малко на брой автомобили през социализма, през 70-те и 80-те години броят убити в ПТП надхвърляше 1500 човека. Което правеше средно повече от 4 загинали на ДЕН! ВСЕКИ ДЕН!Сега, при много повече на брой движещи се автомобили, загиват около 600. т.е. по-малко от 2 на ден.Катастрофи е имало, има и ще има. Дължат се на много разнообразни фактори. Понякога на идиоти на пътя, понякога на висока скорост, понякога на състоянието на пътя, понякога на внезапна техническа неизправност, понякога на внезапен здравословен проблем на някой водач (напр. инфаркт).Карайте умно и се пазете. Себе си и околните.Пък... каквото ви е писано!Днес си жертва, утре удряш някой и го убиваш и ставаш убиец. Не съдете, ако не искате да ви съдят.И последно - Моля ви, блъскайте се! Не оставяйте експертите по ПТП, без работа!

      Коментар


        tomazo написа:
        Е трябва да си луд или идеот да тичаш в тунела срещу колите даже пълен идеот
        Аз бих направил точно това.П.П. Какво е идеот?

        Коментар


          На времето преди 50 години инструктора ни казваше : потеглиш ли с колата знай, че с единия крак си в затвора, а с другия в гроба.
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            коцев написа:
            На времето преди 50 години инструктора ни казваше : потеглиш ли с колата знай, че с единия крак си в затвора, а с другия в гроба.
            Били сме при един и същ инструктор ... то това е техен присантиман , да уплашат младоците! Но факт, читав инструктор - читав шофер!!!Скоростта на шофьора от тиражираното клипче може много лесно да се изчисли /лентичките от прекъснатата маркировка се знаят колко дълги са, както и празното между тях, също времето е ясно ... та който е наред с математиката да сметне/!!! И със сигурност не е 30км/ч, но не е и 100км/ч , но според мен е показателна реакцията на пасажера ... някак си по-рано реагира от водача.п.п. Чаве, не е нужно да си участвал в ПТП да си обясниш някои работи ... , иначе това с тестовете е яко - и аз пробвам от време на време, като най-щастлив е синът ми, обаче ... на мене ми настръхва косъма, знаеш защо
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              Jimy написа:
              според мен е показателна реакцията на пасажера ... някак си по-рано реагира от водача.
              Ти всеки път ли, когато си с жена си/приятелката ти, като натискаш спирачката казваш "натискам спирачката"?Как точно разбра, че когато мацката извика "Спирай!", то той не е бил натиснал много преди това спирачката?

              Коментар


                Е аде ся, тя е паметник и нищо не вижда ... стига де! Всеки си има усещания и би разбрал, че се случва нещо и съответно пасажера да повтаря два пъти "спри" и да няма реакция ... нещо не се вързва!?Иначе си прав: шофьор, който съобщава какво прави по време на движение няма!Обаче освен реакцията, ще помоля да коментирате скоростта! Колеги това е "ключа от бараката", щото както споменаха доста колеги, че са ги задминавали с доста от над разрешените 80км/ч, така и аз мога да потвърдя: задминаван съм ВИНАГИ с повече от 80-се! В тая ситуация ДОРИ И 80-СЕ СА АДСКИ МНОГО!
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  Случилото се в тунела още веднаж показва на яве ,че съвременните автомобили снабдени с най съвременни средства за бързо спиране пак не могат да ни спасят в такава ситуация.Демек никой да не лежи на тая кълка че автомобила му като е нов няма да има проблеми с него при екстрени ситуации.
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    Immortal написа:
                    tomazo написа:
                    Е трябва да си луд или идеот да тичаш в тунела срещу колите даже пълен идеот
                    Аз бих направил точно това.П.П. Какво е идеот?
                    ще тичаш в тунела срещу движението да те размаже някой на стената ?? стига теория моля ви се ...p.s. идеот-мека форма на идиот
                    фиатче Браво 2.0

                    Коментар


                      Kay_ написа:
                      Защо пропусксте и факта, че там на високото винаги е една идея по студено. При темп в сф за въпросния ден от 12-14. То там ще е бкло с едно 5 надолу. Демек някъде на границата дали да си с летни или зимни маратонки. А почти всички са били с летни. И ако е стара гумата и с 80-90 да са карали...
                      Стига бе, мислех да не пиша повече в темата защото с първия си пост изчерпах 10 страници, ама не се стърпях. Как мислиш, че загряват гумите за 20 км. при скорост 120 примерно? Ами покарай на това време по магистрала с летни чепици 20 км. със 120, спри и ги пипни. Зима в сняг със летни гуми през витиня след 20-30 км. колата се държи дост добре... ама вие не го пробвайте!
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        Нека се замислим, че много от нас нарушават правилта ... АЗ също! Но си мисля, че мога да се справя и "УЖ" това ме оправдава, НО тъпотиите се случват адски бързо и когато не си подготвен става страшно. За съжаление има доста колеги по пътищата, които не знаят какво се случва и как да реагират. Наистина е така ... и като събереш "2 и 2" става мазало.В най-елементарни градски условия се случват идиотски глупости, та в това меле няма да стане ... най-жалкото е, че няма елементарна система за сигнализация: светофари, знаци, лампички и тн. ... не знам. Защото ак оимаше един чичка, който гледа монитора на ТОЗИ тунел би могъл мигновенно да подаде сигнал за авария и да намали блъснатите автомобили на 30 броя!Аз лично на магистралата, като видя повечко автомобили със светещи лампички /разбирай стоп светлини/ почвам да се услушвам ... най-малкото;!
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          Имаме колега, който е минал 15/петнайсе минути/ преди случката и той може да коментира температурата и настилката!п.п. два въпроса ... след първият за камерите: ЗАЩО КАТ ПУСНАХА ДВИЖЕНИЕТО В 02 ЧАСА? при условие, че дори Корейшо не може да си събере данните за толкова малко време! и третия въпрос: защо КАТ не питат, разпитват, търсят данни от шофьори преминали малко преди драмата в тунела?
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            коцев написа:
                            Случилото се в тунела още веднаж показва на яве ,че съвременните автомобили снабдени с най съвременни средства за бързо спиране пак не могат да ни спасят в такава ситуация.Демек никой да не лежи на тая кълка че автомобила му като е нов няма да има проблеми с него при екстрени ситуации.
                            Абсолютно вярно!

                            Коментар


                              Jimy написа:
                              Защото ак оимаше един чичка, който гледа монитора на ТОЗИ тунел би могъл мигновенно да подаде сигнал за авария и да намали блъснатите автомобили на 30 броя!Аз лично на магистралата, като видя повечко автомобили със светещи лампички /разбирай стоп светлини/ почвам да се услушвам ... най-малкото;!
                              Стотици камери наслагаха, да ни броят като пилци кой къде ходи.Да бяха сложили 2 камери - на входа и на изхода. Да броят влизащите и излизащите МПС-та.И ако в един момент почнат да влизат, пък да не излизат коли, да светват червените светофари пред тунела.Ама...То лампи като хората няма вътре.Като влизаш от светлото - вътре тъмно като в гъз, нищо се не види. Тая оранжева светлина нищо не прави.После таман ти се адаптират очите, то светне насреща ти ярката светлина на изхода, и пак ослепяваш за няколко секунди...Същото е и в двата тунела във Велико Търново. Там хептен няма кьорава лампа. И никога не е имало.Абсолютно същото усещане, добре поне, че са късички тунелчетата.Вътре в тунелите осветлението ПРЕЗ ДЕНЯ трябва да е много ярко, като осветеността на платното не се различава от тази навън. През нощта да се редуцира до минималното, да не вади на хората очите. Малки и дребни неща, ама... сигурен съм, че дори и след трите жертви и 50-те потрошени автомобила, пак няма да се вземат.

                              Коментар


                                veselin10 написа:
                                Kay_ написа:
                                Защо пропусксте и факта, че там на високото винаги е една идея по студено. При темп в сф за въпросния ден от 12-14. То там ще е бкло с едно 5 надолу. Демек някъде на границата дали да си с летни или зимни маратонки. А почти всички са били с летни. И ако е стара гумата и с 80-90 да са карали...
                                Стига бе, мислех да не пиша повече в темата защото с първия си пост изчерпах 10 страници, ама не се стърпях. Как мислиш, че загряват гумите за 20 км. при скорост 120 примерно? Ами покарай на това време по магистрала с летни чепици 20 км. със 120, спри и ги пипни. Зима в сняг със летни гуми през витиня след 20-30 км. колата се държи дост добре... ама вие не го пробвайте!
                                Аз съдя по моя опит, който знам, че не е голям. Извинявам се щом съм казал глупост. Наясно съм, че гумата от триенето загрява. Щом заблуждавам хората с глупости и аз се оттеглям от диспута.
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X