Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До къде я докарахме ---??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    BO написа:
    Когато пред теб видиш ситуация, в която ще се млатнеш на 99.999%, то знаеш ли колко ще мислиш да пускаш аварийни светлини?Пускаш аварийни когато имаш време да мислиш за това, като си си осигурил място за спиране, та и отпускаш леко педала на спирачката. Ама като се чудиш къде да се млатнеш, то това ще ти е най-малкото, за което ще мислиш.
    Поне някой от първите ще да е бил в кондиция да го направи .
    FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
    FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

    Коментар


      #92
      Ако за някои при пускането на аварийки, при интензивно спиране на магистрала, е необходима мисловна дейност, то за други това е рефлекс, който отнема части от секундата. Всяка седмица го правя по поне 10 пъти. Правят го още много хора, пред и зад мен. Аз съм убеден, че помага.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #93
        Stefanaki написа:
        Ако за някои при пускането на аварийки, при интензивно спиране на магистрала, е необходима мисловна дейност, то за други това е рефлекс, който отнема части от секундата. Всяка седмица го правя по поне 10 пъти. Правят го още много хора, пред и зад мен. Аз съм убеден, че помага.
        Помага, но наистина в ситуацията от клипа няма как да натискаш спирачката и в същото време да включваш нещо друго. В такава ситуация аз бих предпочел да се държа здраво за волана с двете ръце. Причината за това което се е случило е комплексна. Масово не се спазва дистанция, скорост над макс. разрешената, скорост която не отговаря с пътната обстановка..... Много вероятно е и доста от автомобилите да са със стари гуми.....Шофьор, проститутка и сервитьор се става по рождение. Която и автошкола да се завърши няма да те научат как да действаш в такива ситуации. Такива неща се учат с практиката, едно време чаках с нетърпение да завали сняг за да отида на някое широко и безлюдно място. Дори и сега експериментирам с всеки автомобил който имам, това го правя за да знам какво мога да очаквам.

        Коментар


          #94
          Stefanaki написа:
          Ако за някои при пускането на аварийки, при интензивно спиране на магистрала, е необходима мисловна дейност, то за други това е рефлекс, който отнема части от секундата. Всяка седмица го правя по поне 10 пъти. Правят го още много хора, пред и зад мен. Аз съм убеден, че помага.
          Той като няма акъл за 2 стинки да намали и да спазва дистанция като ти види стоп светлините, да не мислиш, че като пуснеш аварийните, ще му дойде акъла в главата??? Освен това в закона ясно пише кога се използват аварийните светлини и това НЕ Е, когато натискаш спирачките. Законът е за това, да се спазва, за да може твоето движение да е предвидимо за останалите, а не да създаваш паника с включване на аварийните, докато натискаш спирачките.
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #95
            Пък и като постоянно виждаш навсякъде пуснати аварийки за щяло и нещяло едва ли ще ти направят веднага впечатление за какво са пуснати .Като оная водачка пуснала аварийки на обръщалото на автобусите и отишла да си купи боза и баничка .Стигам до извода че всеки сам трябва да се варди и да не разчита на останалите .
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              #96
              Stefanaki написа:
              Ако за някои при пускането на аварийки, при интензивно спиране на магистрала, е необходима мисловна дейност, то за други това е рефлекс, който отнема части от секундата. Всяка седмица го правя по поне 10 пъти. Правят го още много хора, пред и зад мен. Аз съм убеден, че помага.
              Както казах при интнзивно спиряне, но когато видиш, че ще спреш.Когато имаш 10 секунди спиране, а колата пред теб се намира на 5 секунди, ще натиснеш копчето на кукуво лято.И аз не успорвям, че не помагало, ако не забелязвяш.Ако не помагаше, то производителите нямаше да го правят автоматично.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #97
                ele написа:
                Освен това в закона ясно пише кога се използват аварийните светлини и това НЕ Е, когато натискаш спирачките. Законът е за това, да се спазва, за да може твоето движение да е предвидимо за останалите, а не да създаваш паника с включване на аварийните, докато натискаш спирачките.
                В закона пише кога е задължително да се ползват. А не кога може да се ползват.Това първо.И второ - почти всички нови и много от по-старите коли автоматично си включват аварийките при опасност - рязко натискане на спирачката, поднасяне (активиране на ASR) и др. Те нарушават закона ли?

                Коментар


                  #98
                  Stefanaki написа:
                  Ако за някои при пускането на аварийки, при интензивно спиране на магистрала, е необходима мисловна дейност, то за други това е рефлекс, който отнема части от секундата. Всяка седмица го правя по поне 10 пъти. Правят го още много хора, пред и зад мен. Аз съм убеден, че помага.
                  Казвал съм аз, че всичко що е простотия у нас в момента е дошло отнякъде през последните 25 години.Относно аварийните и на мен ми е рефлекс. Вярно е, че е най-добре да стискаш волана с две ръце, затова аз го правя по следния начин: Скачам върху спирачките и стискам волана. В момента, в който колата започне да спира без да носи нанякъде с дясната ръка удрям аварийните и пак си хващам волана. Досега само веднъж видях твърде късно, че ще спирам рязко, за да ги пусна. Ми умрях от страх, докато не спря и петата кола зад мен. Иначе общо да ми се е случвало 20-30 пъти да натискам така аварийните. Но не е практика да го правят хората явно, защото обикновено ги пускат колите зад мен. С колегата не съм съгласен, че няма да се сетят за какво са аварийките, защото почти те винаги означават едно и също - ще спирам извънредно. Е лош късмет ще е на си направил път на някого и както си мислиш, че ти благодари да скочиш отгоре му, ама и по-големи случайности се случват.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #99
                    Абсурдите продължават да се нижат един след друг.Според депутата автомобилите са се движели с 30 км.А да направят един експеримент и да полеят пътя пак там с каквото си поискат било нафта, било масло и да пуснат няколко коли с 30км и да почнат да спират и да видим баш такива ли ще са пораженията по хората и автомобилите .
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      Immortal - да. При толкова много автомобили с включени аварийни и в повечето случаи без причина, следващият път изобщо даже няма да се съобразя, че някой забравил да натисне копчето и си кара на аварийни. По твоята логика мога д апусна аварийни щото не ми свети фара. коцев - с 30, пък щетите като за 100.
                      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                      Коментар


                        Предлагам да спрете да пишете неща, от които нямате и най-малка представа.П.П. Пуснете си клипчета от нета да видите какви са щетите при сблъсък със 100 км/ч в неподвижен обект.

                        Коментар


                          Един много "любим" краштест на Брава с 64 км/ч:https://www.youtube.com/watch?v=T4knZA7Uxx4
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            Immortal написа:
                            Предлагам да спрете да пишете неща, от които нямате и най-малка представа.П.П. Пуснете си клипчета от нета да видите какви са щетите при сблъсък със 100 км/ч в неподвижен обект.
                            +1. Със 100щеше да има поне 10-20 загинали.
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              Едва ли са карали със 100, но не е и 30 както ни обяснява оня. Няма логика да се движат с такава скорост.То и на клипчето се вижда, че не е 30.Освен това спрелите коли не са неподвижен обект като на тестовете.Те се преместват, деформират и т.н.http://www.vesti.bg/bulgaria/inciden...imki-6043651И тук сигурно е разлято гориво. Т’ва гориво за нищо го нямат - разливат където им падне.И въобще в София като завали леко дъжд, явно вали нафта, катастрофите нямат край.
                              Ex Fiat 126P
                              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS
                              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                              Коментар


                                Ето още едно доказателство, че трябва да стане инцидент и да му се даде гласност за да се предприеме нещо. Точно там се прескачат по трамвайните релси и това не е от днес. Е защо не направиха преградата преди 2-3 години. Тъпото е, че има институции (разбирай книжни плъхове), чиято работа е да отговарят за урбанизацията и оптимизирането на градоустройството на даден град. И НИКОГА не се предприема нещо от съображение от инцидент (бил той дори и само с материални щети), а винаги се прави нещо след като стане белята. Преди време бях видял един Мерцедес изтряскан от трамвай. И се чуваше от минувачи "Е нищо, де може да се случи на всеки" НЕ НАПРОТИВ, не може да се случи на всеки! Случва се щот карат коли по трамвайните ленти, за да прескочат задръстване или да гонят светофар.
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X