Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До къде я докарахме ---??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #32
      Kay_ написа:
      Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
      Знаеш ли какво ще стане ако някой я шибне отзад, цял живот ще се храни със сламка и ще се движи с патерици.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #33
        И аз съм карала курса на лада, ама не се залепям за предния джам, като натисна спирачките. Виждала съм мадама да кара автомобил с едния крак на таблото отгоре. проблемът не е в колите, щото те сами по себе си никой не могат да блъснат. Проблемът е в хората - дали щото не стават за шофьори, дали щото си избиват комплексите като се качат или щото нямат пари да си поддържат автомобила с прилично и безопасно състояние. И тук идва отговорността на КАТ и прочее, които трябва да следят за тези неща и да налагат глоби, а глобите трябва да са многократно завишени и да има механизми за събирането им.п.п. тая от клипа същата оФца - значи стават 2. За такива книжката за 2 години минимум напред да събира прах.
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #34
          krasio_79bs написа:
          Сори,ама не съм на твоето мнение. Виждал съм с очите си човек карал само лада,какви ги върши в обикновен голф със серво на спирачките. При нужда от най-леко намаляне ни залепяше на предният джам. Няма да ти казвам тия зад нас как се чувстваха и какви ни ги казваха през прозорците.За мен лично най-добрият вариант е да се учиш на такава кола,каквато и ще караш в последствие. Говорим за поведение на автомобила,габарити и дори елементарното разположение на уредите в автомобила. Задължителен полигон и шофиране в екстремни ситуации и лошо време. Сега като капнат две капки дъжд и става чудо по пътищата. Едни не са чували за аквапланинг,други не знаят ,че тая кал и прахоляк на мокър път става по хлъзгаво и от лед.
          Добре де Краси, нали ведъж в живота ще ти се наложи да краш друга кола
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #35
            Еле, няма как да стане това. Бам, палката ще се нацицори на куката, флиртче а-у и са я пуснали с думите "Повече няма да правя така"А както е и без колан, ако стане нещо, ще се разкикечи на таблото като парцал.
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #36
              sasho_n2 написа:
              ...в последно време като че ли има засилено пристъствие сред шофьорите от рода Маклауд....
              Тц. От тоз род съм само АЗ! А причината за катастрофата и многото коли е прозаична.1. Тунелът се извива и от входа на тунела не виждаш какво става в другия му край. Даже има 2 завоя.2. Преди тунела е нагорнище, а точно от върха надолу започва тунела, при това пак със завой.От идващите по магистралата дори входа на тунела не се вижда.Ако тирът и микробуса са се сблъскали малко преди края на тунела - то влизащите в тунела са нямали как да знаят, че пред тях на 100 м има меле.Същото важи и за идващите преди да влязат в тунела.Минавам от там много често, почти всяка седмица.Ето, разходете се с Гугъл Ърт да видите:GOOGLE EARTH Street ViewИмайте предвид, че камерата на Гугъл е високо горе на покрива на снимащия автомобил, реалната гледна точка е много по-ниско, и видимостта е много по-малка.

              Коментар


                #37
                Тъй де Слави,ама що па трябва да се учиш на 20-30 годишна Лада? И аз съм си взимал курса на Жигули,ама беше през 97 година. След почти 20 години,що трябва да ги мъчим на жигули? Вярно е ,че един ден ще смениш колата,но дотогава ще си натрупал опит и възможност да преценяваш ситуациите на пътя.
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #38
                  Kay_ написа:
                  Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
                  Тая явно не е свикнала да си събира краката на едно място Иначе колата е автоматик и левия ѝ крак за нищо не служи принципно по време на шофиране. Спокойно може да си го вири дето иска Не я оправдавам, разбира се!

                  Коментар


                    #39
                    Immortal написа:
                    Kay_ написа:
                    Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
                    Тая явно не е свикнала да си събира краката на едно място Иначе колата е автоматик и левия ѝ крак за нищо не служи принципно по време на шофиране. Спокойно може да си го вири дето иска Не я оправдавам, разбира се!
                    И смяташ, че като си го навири така, шофира безопасно ли?
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      #40
                      ele написа:
                      Immortal написа:
                      Kay_ написа:
                      Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
                      Тая явно не е свикнала да си събира краката на едно място Иначе колата е автоматик и левия ѝ крак за нищо не служи принципно по време на шофиране. Спокойно може да си го вири дето иска Не я оправдавам, разбира се!
                      И смяташ, че като си го навири така, шофира безопасно ли?
                      Тая като я гледам, дето и да ѝ е кракът, пак не шофира безопасно

                      Коментар


                        #41
                        Няма значение как го вири. https://www.youtube.com/watch?v=YuLXk8kxgzs Ето го лекарството. Предписвам 2 седмици по 2 пъти на ден и ще почне да се държи адекватно зад волана.
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #42
                          Kay_ написа:
                          П.П Нали и в Бг има писти: Дракон, тигър, пантера, Кондофрей. Що не ходят да карат там?
                          Принципно аз не споделям идеята че ако утре веднага направят две писти, и тия неща ще спрат......Защо не ходят да карат там ми е все тая......аз ходя.......Просто някак си не върви да се представят нещата все едно това само тука го има.....навсякъде го има, и на места където бъка от писти.....Не е там точно проблема......
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #43
                            Гледах тая вечер по телевизията как един експерт по пътните произшедствия напомни ,че дистанцията между колите в колона трябва да бъде на половината от скоростта с която караш .Демек навлизаш в тунела с 80 то следващия след теб трябва да е на минимум 40м от теб .При десет коли последната десетата би трябвало да е на половин километър от входа на тунела. Да не говорим за 51 вата последна кола ударила се в автомобила пред нея . Тя според експерта трябва да е на километър и нещо преди тунела .А преди входа на тунела е нямало нищо разлято .Та нещо не се вързва експертното мнение с реалната ситуация .
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #44
                              коцев написа:
                              Гледах тая вечер по телевизията как един експерт по пътните произшедствия напомни ,че дистанцията между колите в колона трябва да бъде на половината от скоростта с която караш .Демек навлизаш в тунела с 80 то следващия след теб трябва да е на минимум 40м от теб .При десет коли последната десетата би трябвало да е на половин километър от входа на тунела. Да не говорим за 51 вата последна кола ударила се в автомобила пред нея . Тя според експерта трябва да е на километър и нещо преди тунела .А преди входа на тунела е нямало нищо разлято .Та нещо не се вързва експертното мнение с реалната ситуация .
                              Това в някои северни държави го има визирам Швеция - само, че не съм запознат точно със закона, дали дори не се изискваше разстоянието да е с колкото караш, толкова метри да имаш пред този от пред, но това се следи и се глобавя за това. Има и друго неписано правило, че с колкото караш, за да можеш да реагираш трябва да имаш същата видимост в метри, че дори и повече.
                              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                              Коментар


                                #45
                                tambuhtaneca написа:
                                коцев написа:
                                Гледах тая вечер по телевизията как един експерт по пътните произшедствия напомни ,че дистанцията между колите в колона трябва да бъде на половината от скоростта с която караш .Демек навлизаш в тунела с 80 то следващия след теб трябва да е на минимум 40м от теб .При десет коли последната десетата би трябвало да е на половин километър от входа на тунела. Да не говорим за 51 вата последна кола ударила се в автомобила пред нея . Тя според експерта трябва да е на километър и нещо преди тунела .А преди входа на тунела е нямало нищо разлято .Та нещо не се вързва експертното мнение с реалната ситуация .
                                Това в някои северни държави го има визирам Швеция - само, че не съм запознат точно със закона, дали дори не се изискваше разстоянието да е с колкото караш, толкова метри да имаш пред този от пред, но това се следи и се глобавя за това. Има и друго неписано правило, че с колкото караш, за да можеш да реагираш трябва да имаш същата видимост в метри, че дори и повече.
                                От двете страни на тунелът ,, Санкт Готард ’’ в Швейцария е означена максимална скорост 80 км./ч. и дистанция 300 ( триста ) метра. Някой да ги снима , ако се случи там скоро Отделно камионите се пускат на групи.Самият тунел си има две тръби , ако мога така да се изразя , но функционира само едната .
                                FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                                FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                                Коментар

                                Working...
                                X