Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До къде я докарахме ---??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kay_ написа:
    БО, не се сърди, но мисля, че търсиш личен спор или се заяждаш.С тези си риторични въпроси се опитваш да отидеш на мн офф топик спор с мен. Навлизаш в материя, която не ти е толкова позната и любимата Уикипедия няма да помогне.Искам да уточним едно нещо. Аз съм на тезата, че трябва да се взимат предварително мерки за сигурност, а не да се чака да умират хора. Ситуацията, която обсъдих с камъните, за мен спада към моето твърдение. Пределно съм наясно, че не могат да се избегнат всички злополуки, но голям % може да не се случва. Понеже ти ми опонираш и давайки примера със самолетите, да разбирам ли, че ти предпочиташ сегашната схема проба->грешка с човешки животи?
    Аз не навлизам в никакъв личностен спор. Ама отстрани ми изглежда, че ти навлизаш в такъв спор с Еле. Нима не попита просто защо не се е обадил някой да отстрани падналите скали? Нима някой е задължен да минава всеки ден, за да види тези скали и да ги отстрани? За това ми отговори. А не развивай теории, че можело това или онова и да започнеш да даваш примери с откъсване на цял склон. Тези нещаИ да, ако нещо е малоумно да се прави и изисква много финанси, а вероятността да стане злополука е много ниска, то както се казва жертвите оправдават средствата.В случая не може да опънеш и всички склонове да ги защитиш така, че да няма паднал камък на пътя. И теоретично да може, то финансирането на такова нещо въобще няма да оправдава евентуалния риск. Тук не говорим за грешка в проектирането, при което цяла планина ще се срути, а за откъсването ма малки скали, които падат върху пътната настилка.И съм сигурен, че всеки път се проектира много добре. Има много умни глави, които го правят това нещо. И щом някой е решил да не сложи мрежа или укрепване на даден склон, то явно не е имало нужда.Питам те аз, защо всяка кола няма на разположение поне 10 въздушни възглавници? Нали всяка въздушна възглавница е потенциален шанс да спаси човешки живот при точно определена ситуация? Сам си отговори на този въпрос.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      BO написа:
      Kay_ написа:
      БО, не се сърди, но мисля, че търсиш личен спор или се заяждаш.С тези си риторични въпроси се опитваш да отидеш на мн офф топик спор с мен. Навлизаш в материя, която не ти е толкова позната и любимата Уикипедия няма да помогне.Искам да уточним едно нещо. Аз съм на тезата, че трябва да се взимат предварително мерки за сигурност, а не да се чака да умират хора. Ситуацията, която обсъдих с камъните, за мен спада към моето твърдение. Пределно съм наясно, че не могат да се избегнат всички злополуки, но голям % може да не се случва. Понеже ти ми опонираш и давайки примера със самолетите, да разбирам ли, че ти предпочиташ сегашната схема проба->грешка с човешки животи?
      Аз не навлизам в никакъв личностен спор. Ама отстрани ми изглежда, че ти навлизаш в такъв спор с Еле. Нима не попита просто защо не се е обадил някой да отстрани падналите скали? Нима някой е задължен да минава всеки ден, за да види тези скали и да ги отстрани? За това ми отговори. А не развивай теории, че можело това или онова и да започнеш да даваш примери с откъсване на цял склон. Тези нещаИ да, ако нещо е малоумно да се прави и изисква много финанси, а вероятността да стане злополука е много ниска, то както се казва жертвите оправдават средствата.В случая не може да опънеш и всички склонове да ги защитиш така, че да няма паднал камък на пътя. И теоретично да може, то финансирането на такова нещо въобще няма да оправдава евентуалния риск. Тук не говорим за грешка в проектирането, при което цяла планина ще се срути, а за откъсването ма малки скали, които падат върху пътната настилка.И съм сигурен, че всеки път се проектира много добре. Има много умни глави, които го правят това нещо. И щом някой е решил да не сложи мрежа или укрепване на даден склон, то явно не е имало нужда.Питам те аз, защо всяка кола няма на разположение поне 10 въздушни възглавници? Нали всяка въздушна възглавница е потенциален шанс да спаси човешки живот при точно определена ситуация? Сам си отговори на този въпрос.
      Кво сега, то в тунели такава злополука не е имало, пък и умряха само 3ма - Страхотна логика извади. Защо ми четеш коментарите през ред, бе човек. Виж какво написах преди три поста"П.П. Въпросното място, покрай Мурсалево сега е укрепено. Съгалсен съм, че има знаци за тази работа. На някой места, ако се прецени, че не е живото опасно да има знаци и хората д акарат с повишено внимание, но да не се прекалява. Има участъци от пътната мрежа, които си плачат за ремонти, но по лесния начин е шибни два знака - един за неравности и един за 50км/ч и готова работата."Нарочно ли ми прескачаш част от думите. С Еле не влизам в никакъв личностен спор. Даже и това ти написах.Това за възглавниците, самолетите и това което обсъждаме нямат обща основа. Гледай сега спирам се и на думи от предния ти пост " Винаги за всичко след като стане проблем се търсят решения."Ако ми говориш са технологично развитие и проблемите свързани с това -ДА. НО ние говорим за практики, които са известни на цял свят от поне 30-40години, а ние не ги спазваме. За да сме изцяло по темата дай да говорим за Витиня. Още не са измислени светлинни табла за тунели ли? Още никъде по света не се правят аварийни изходи ли? Демек, решенията за да се избегнеше голяма авария в тунела, бяха на лице. Я виж в тунела за Люлин. Защо чак сега сложиха прегради? И преди караха по линиите, но нямаше инцидент. Ееее щим до сега никой не се е блъснал, значи няма.За риторичния ти въпрос е същото. Тия мостове не се потдържат 40години и вече стана прекалено належащо. Щеше да е доста тъпо, да ни говорят как ще построят целята Хемус, а в същото време съществуща част от него да падне.Цялата ми теза е ясна и проста: Искам да се предприемат мерки предварително, а не да се заплащат с човешки животи. Защо не го разбираш - нямам идея. Ако се чувстваш засегнат, заради коментара ми към Еле - съжалявам. Не влизам в спор с нея или да я контрирам (както каза ти). Изказвам мнение, както и ти в случая. Когато хората са на различно мнение е прието да се разберат гледната точка на другия, дори и да не я приемат. Аз теб не те разбирам (а и оставам с впечатлението, че и ти мен) защитаваш Еле по някакъв начин? Или си на мнение, че не е необходино да се предприема нещо преди да има жертви? Понеже както каза "жертвите оправдават средствата"? Отвори ми, моляте кратко и ясно. За 2ри път ти поставям въпроса и не ми отговаряш.[/i]
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        BO написа:
        Питам те аз, защо всяка кола няма на разположение поне 10 въздушни възглавници? Нали всяка въздушна възглавница е потенциален шанс да спаси човешки живот при точно определена ситуация? Сам си отговори на този въпрос.
        БО, ти найстина ли вярваш че тоя чувал ще ти спаси живота, аз не вярвам, по скоро пречи да реагираш адекватно отколкото да те спаси. - ЛИЧНО МНЕНИЕ
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          Вие хубаво си спорите ,не че няма основание ,ама за съжаление е факт ,че човешкият живот нищо не струва .това ,че ще умрат 2-3-5-10 е по дорбе от колкото да се вложат десетки млн. за нещо ,я стане я не .Днес сме хора(гласоподаватели ) утре сме статистика в централни гробища и пътните хроники :D
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            tomazo написа:
            Вие хубаво си спорите ,не че няма основание ,ама за съжаление е факт ,че човешкият живот нищо не струва .това ,че ще умрат 2-3-5-10 е по дорбе от колкото да се вложат десетки млн. за нещо ,я стане я не .Днес сме хора(гласоподаватели ) утре сме статистика в централни гробища и пътните хроники :D
            Амин Аре спрете с тая тема и някой да я заключи че от тунелите на Витиня отидохме на Искърско дефиле и будната съсевт на водачите на МПС.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              S_BANKOV написа:
              Аре спрете с тая тема и някой да я заключи че от тунелите на Витиня отидохме на Искърско дефиле и будната съсевт на водачите на МПС.
              +1
              Manowar - Татко
              Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
              Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
              Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
              Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

              Коментар


                S_BANKOV написа:
                BO написа:
                Питам те аз, защо всяка кола няма на разположение поне 10 въздушни възглавници? Нали всяка въздушна възглавница е потенциален шанс да спаси човешки живот при точно определена ситуация? Сам си отговори на този въпрос.
                БО, ти найстина ли вярваш че тоя чувал ще ти спаси живота, аз не вярвам, по скоро пречи да реагираш адекватно отколкото да те спаси. - ЛИЧНО МНЕНИЕ
                Да, вярвам. Най-малкото пораженията ще са в пъти по-малко при средно силна катастрофа.Вярвам и в колана.Вярвам и в статистиката, която го доказва.Предпочитам да карам кола с най-много системи за сигурност, 50 въздушни възглавници и ако може с катапулт нищо, че може да ме изстреля в тунела на Витиня.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  коцев написа:
                  Статистиката е безмилостно жестока . Само за 6 дни какво стана на пътя. За периода са настъпили 151 пътно-транспортни произшествия с 14 загинали и 190 ранени.
                  Това си е една средна стойност, която е аналогична за който и период да вземете.Както и по-горе писах - около 2 загинали на ден средно у нас последните години.Което си е НАМАЛЕНИЕ наполовина от стойностите преди 20 години.Коцев, тия стойности не стряскат, а радват. Щото преди години за тия 6 дни щяха да са загинали 25 човека.Дай Боже да намаляват още, и някога и шофьорите, и автомобилите, и пътищата да станат толкова безопасни, че да няма никакви жертви.

                  Коментар


                    Дидо, ти ще ми кажеш че аз не съм бил свидетел през тия години какво е било движението по пътищата ??Книжката ми е от 1967г. От 1973 година до 1990 всяка година съм бил със децата на море. Повярвай ми ,но не видях нито едно такова пътно произшедствие по пътя като сегашните . И кой ги дава тия цифри ,че тогава убитите по пътищата са били много повече ? И като човек от село тогава селяните ги возеха в камиони дори и без пейки прави до блоковете и вечерта обратно и пак не е имало катастрофа и ранени и убити.Тъй ,че който твърди това че тогава е имало повече убити направо най нагло лъже . През 1976 и през 1980 съм обиколил соц лагера с Жигулата и всичко е било нормално .
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      BO написа:
                      и ако може с катапулт нищо, че може да ме изстреля в тунела на Витиня.
                      Тогава щеше да си разбиеш тиквеника в тавана От което щеше да пострада тази тема.Но, разбира се, Коцев нямаше да спре да сипе страшни прогнози за бъдещето и да тъгува по комунизма, когато хората не умираха. Статистиката са я измислили онез мискини капиталистите!Ако все пак комунисти катастрофираха и умираха то го правеха някак по-културно, по-красиво и без да притесняват околните.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        Посипвам си главата с пепел.Аз съм един жалък комунист/ въпреки ,че никога не съм бил член на БКП/ който е спал през комунистическия период и нищо не е видял с очите си .Логически като помисли човек ,хем тогава се чакаше по десетина година за да си купиш кола ,хем колите били много и много били жертвите . След 1990 година навлязоха много западни коли и тогава вече жертвите почнаха да се увеличават. Това е логическото обяснение на нещата .Пък и самите софиянци по старите могат да кажат колко са били колите на времето в София ,какво е било движението и така нататък. Но карай да върви ..... :D
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          Коцев, ща разочаровам, ама не е конспирация Официална статистика на МВР.На:http://dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htm

                          Коментар


                            коцев написа:
                            През 1976 и през 1980 съм обиколил соц лагера с Жигулата и всичко е било нормално .
                            А аз от 1990 година обикалям пътищата български и балкански. Само за последните почти 2 години имам над 60 хил. км.Досега не съм видял катастрофа с убит човек.Тъй че който казва, че загиват хора, то най-нагло лъже!

                            Коментар


                              Дидко , сега остава да ми кажеш че и този мач се е охранявал от 1000 милиционера Ако му кажа на някой роден след 90 година ,че толкова хора на мач са се охранявали от има няма 20 милиционера едва ли ще повярва . Но истината е такава . Сега една агитка от 200 младежи се охранява от 500 полицая. И това ли е лъжа ? :D :D :D
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                Изместваш темата.

                                Коментар

                                Working...
                                X