Здравейте,Доста време прекарах в мисли дали да се регистрирам, но накрая мнението, че ще получа ценни сьвети и информация надделя.Ето каква е ситуацията - преди известно време приятелката ми реши, че иска кола. До тук добре, но се спря на Смарт. Няма опит и като за пьрва кола иска нещо малко и сравнително евтино. Успях обаче да я разубедя, понеже за мен това не е много много кола и тя стигна до вариант Мини Купьр. Аз от своя страна предложих Фиат 500. За мен той е най-добрия вариант.И така започна тьрсенето като условията са да е автоматик, по вьзможност бял.Бих се радвал да помогнете с мнения и сьвети, плюсове и минуси, дали покупка от чужбина си заслужава (Италия например) и всичко, което сметнете ще е от полза.Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Фиат 500
Collapse
X
-
stilo_new написа:Фиат 500 ,реално не е толкова малка кола като размери.
Коментар
-
Аз съм се возил веднъж в 500 и не ми се стори малка, поне отпред. Иначе какви впечатления толкова са нужни в този случай - според мен човек си купува такава кола-играчка единствено заради дизайна и удоволствието да си играе с нея, без да го интересува колко куфара се събират в багажника и колко гори. 500 горе-долу си е Панда в лъскави дрехи, така че откъм надеждност и поддръжка едва ли ще има забележки. 500 и Мини Купър са дизайнерски продукти, затова от гледна точка на практичност цените им са безумни, но това не им пречи на продажбите Естествено, че ако колата се взима от чужбина, трябва да е от Италия, не само за италианските марки. Иначе за мен идеалният вариант е кола от собственик, който си я е купил нова в България.
Коментар
-
Аз ще говоря от опит, ама горчив, което разбира се не е определящ за масовото мнение, но се доближава.Купи се чисто нова от Ауто Италия през 2010-та година.2011-та умря акумулатора.2012-та умря алтернатора, ел. стъкло, таблото с уредите го сменяха 2 пъти, перката за отопление на купето.2013-та се предаде лагер на главина и един амортисьор. Накрая след като в движение изби спирачно цилиндърче и отказаха спирачките се взе решение и колата се продаде на 50к километра.За тези 3 години колата е посещавала дилъра десетки пъти и също толкова дни е висяла в сервиза им.Както казах давам конкретен частен случай.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
От малкия сегмент за мен е добре, не е нито най-малката, нито най-голамата.Цените определено са стабилни, но за сравнение с един Купьр мисля си заслужава.За момента съм се насочил към Италия, където има обяви за около 5хил. Евро. Как стоят нещата с документите от там? И евентуален транспорт до България (или Гърция - аз съм там). Ако има някой запознат или работещ в тази сфера и помогне ще съм благодарен.
Коментар
-
кола
Да кажа че има много значение и от сервиза особено дилърските повечето само взимат пари и гледат да развалят от колкото да оправят колата Като им е закараш и все едно им е каращ при папата .Като им карах почти новото Пежо уж е наред а перката не включваше 1степенпреди и след ремонта. Оказа се кабел проблемен кабел.
Коментар
-
BO написа:Аз ще говоря от опит, ама горчив, което разбира се не е определящ за масовото мнение, но се доближава.Купи се чисто нова от Ауто Италия през 2010-та година.2011-та умря акумулатора.2012-та умря алтернатора, ел. стъкло, таблото с уредите го сменяха 2 пъти, перката за отопление на купето.2013-та се предаде лагер на главина и един амортисьор. Накрая след като в движение изби спирачно цилиндърче и отказаха спирачките се взе решение и колата се продаде на 50к километра.За тези 3 години колата е посещавала дилъра десетки пъти и също толкова дни е висяла в сервиза им.Както казах давам конкретен частен случай.
Коментар
-
Аз имам наблюдение върху 500 1.2 от 2008-ма до сега. (в момента на 70к км)Чупи се, но поне не е скъпа за ремонт. (жила на скоростите, нови дискове, ремонт на клапите на климатроника, ремонт алтернатор, умрял акумулатор в движение - тежката зима, нова дръжка на шофьорската врата, промивка на радиатора на парното - и вече има пак нормален климатроник)Още хваща окото.Автоматик не ти препоръчам. Поне мен ме разубеди навремето търговският им директор.1.2 е по читавия мотор ако сравняваш с 1.4 бензиновите.Минусите за мен са - трудно превключваш скоростите при много ниски температури (смених и маслото на скоростите)Малки са седалките - за мен са неудобни за дълъг път.Кофти тапицерия - много замърсена, изпираш и на следващия дъжд вече са на петна.Всичко друго са плюсове! Визия, пространство, приличен багажник, вози меко (нищо общо с купър, картинг, лагерни колички и прочиеАлтернатива е Форд Ка (излезна година след 500, и е точно същата но с друга визия).Преди 2 седмици купихме дърт Смарт фор ту с рекламна цел. Въшка си е. Скъпа за подръжка. По трудно се намират части, или само в Мерцедес на съответните цени.Много шумен двигател, но е автоматик. Ако не бързаш за никъде няма да те нерви много. Бяла, ако не е онзи скъпия бял цвят - не ми го хвали. :DF31 BMW 320d
Коментар
-
stilo_new написа:BO написа:Аз ще говоря от опит, ама горчив, което разбира се не е определящ за масовото мнение, но се доближава.Купи се чисто нова от Ауто Италия през 2010-та година.2011-та умря акумулатора.2012-та умря алтернатора, ел. стъкло, таблото с уредите го сменяха 2 пъти, перката за отопление на купето.2013-та се предаде лагер на главина и един амортисьор. Накрая след като в движение изби спирачно цилиндърче и отказаха спирачките се взе решение и колата се продаде на 50к километра.За тези 3 години колата е посещавала дилъра десетки пъти и също толкова дни е висяла в сервиза им.Както казах давам конкретен частен случай.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар