Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Фиат 500

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на Фиат 500

    Здравейте,Доста време прекарах в мисли дали да се регистрирам, но накрая мнението, че ще получа ценни сьвети и информация надделя.Ето каква е ситуацията - преди известно време приятелката ми реши, че иска кола. До тук добре, но се спря на Смарт. Няма опит и като за пьрва кола иска нещо малко и сравнително евтино. Успях обаче да я разубедя, понеже за мен това не е много много кола и тя стигна до вариант Мини Купьр. Аз от своя страна предложих Фиат 500. За мен той е най-добрия вариант.И така започна тьрсенето като условията са да е автоматик, по вьзможност бял.Бих се радвал да помогнете с мнения и сьвети, плюсове и минуси, дали покупка от чужбина си заслужава (Италия например) и всичко, което сметнете ще е от полза.Благодаря

    #2
    Фиат 500 определено държи цена и не бих го нарекъл евтин. Автоматикът не е никак лош.

    Коментар


      #3
      Фиат 500 ,реално не е толкова малка кола като размери.

      Коментар


        #4
        stilo_new написа:
        Фиат 500 ,реално не е толкова малка кола като размери.
        По-къса е (3.546) от Мини Купър (3.597м) с 5 см. И 6 см е по-тясна от Мини Купъра.И с цели 1.2 м по-къса от Крома.Кое ѝ е голямото?Човекът пита за по-сериозни впечатления, от хора, имали досег с модела.То иначе и аз съм се качвал 1-2 пъти.

        Коментар


          #5
          Аз съм се возил веднъж в 500 и не ми се стори малка, поне отпред. Иначе какви впечатления толкова са нужни в този случай - според мен човек си купува такава кола-играчка единствено заради дизайна и удоволствието да си играе с нея, без да го интересува колко куфара се събират в багажника и колко гори. 500 горе-долу си е Панда в лъскави дрехи, така че откъм надеждност и поддръжка едва ли ще има забележки. 500 и Мини Купър са дизайнерски продукти, затова от гледна точка на практичност цените им са безумни, но това не им пречи на продажбите Естествено, че ако колата се взима от чужбина, трябва да е от Италия, не само за италианските марки. Иначе за мен идеалният вариант е кола от собственик, който си я е купил нова в България.
          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

          Коментар


            #6
            Аз ще говоря от опит, ама горчив, което разбира се не е определящ за масовото мнение, но се доближава.Купи се чисто нова от Ауто Италия през 2010-та година.2011-та умря акумулатора.2012-та умря алтернатора, ел. стъкло, таблото с уредите го сменяха 2 пъти, перката за отопление на купето.2013-та се предаде лагер на главина и един амортисьор. Накрая след като в движение изби спирачно цилиндърче и отказаха спирачките се взе решение и колата се продаде на 50к километра.За тези 3 години колата е посещавала дилъра десетки пъти и също толкова дни е висяла в сервиза им.Както казах давам конкретен частен случай.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              От малкия сегмент за мен е добре, не е нито най-малката, нито най-голамата.Цените определено са стабилни, но за сравнение с един Купьр мисля си заслужава.За момента съм се насочил към Италия, където има обяви за около 5хил. Евро. Как стоят нещата с документите от там? И евентуален транспорт до България (или Гърция - аз съм там). Ако има някой запознат или работещ в тази сфера и помогне ще съм благодарен.

              Коментар


                #8
                кола

                Да кажа че има много значение и от сервиза особено дилърските повечето само взимат пари и гледат да развалят от колкото да оправят колата Като им е закараш и все едно им е каращ при папата .Като им карах почти новото Пежо уж е наред а перката не включваше 1степенпреди и след ремонта. Оказа се кабел проблемен кабел.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  Аз ще говоря от опит, ама горчив, което разбира се не е определящ за масовото мнение, но се доближава.Купи се чисто нова от Ауто Италия през 2010-та година.2011-та умря акумулатора.2012-та умря алтернатора, ел. стъкло, таблото с уредите го сменяха 2 пъти, перката за отопление на купето.2013-та се предаде лагер на главина и един амортисьор. Накрая след като в движение изби спирачно цилиндърче и отказаха спирачките се взе решение и колата се продаде на 50к километра.За тези 3 години колата е посещавала дилъра десетки пъти и също толкова дни е висяла в сервиза им.Както казах давам конкретен частен случай.
                  За каква кола става дума, колега?

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    500 с двигател 1.2- 1.4 не би трябвало да има проблеми Все пак се правят от много годиниМини има проблем с кабелите -инсталацията по колата дори и нова
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Аз имам наблюдение върху 500 1.2 от 2008-ма до сега. (в момента на 70к км)Чупи се, но поне не е скъпа за ремонт. (жила на скоростите, нови дискове, ремонт на клапите на климатроника, ремонт алтернатор, умрял акумулатор в движение - тежката зима, нова дръжка на шофьорската врата, промивка на радиатора на парното - и вече има пак нормален климатроник)Още хваща окото.Автоматик не ти препоръчам. Поне мен ме разубеди навремето търговският им директор.1.2 е по читавия мотор ако сравняваш с 1.4 бензиновите.Минусите за мен са - трудно превключваш скоростите при много ниски температури (смених и маслото на скоростите)Малки са седалките - за мен са неудобни за дълъг път.Кофти тапицерия - много замърсена, изпираш и на следващия дъжд вече са на петна.Всичко друго са плюсове! Визия, пространство, приличен багажник, вози меко (нищо общо с купър, картинг, лагерни колички и прочиеАлтернатива е Форд Ка (излезна година след 500, и е точно същата но с друга визия).Преди 2 седмици купихме дърт Смарт фор ту с рекламна цел. Въшка си е. Скъпа за подръжка. По трудно се намират части, или само в Мерцедес на съответните цени.Много шумен двигател, но е автоматик. Ако не бързаш за никъде няма да те нерви много. Бяла, ако не е онзи скъпия бял цвят - не ми го хвали. :D
                      F31 BMW 320d

                      Коментар


                        #12
                        stilo_new написа:
                        BO написа:
                        Аз ще говоря от опит, ама горчив, което разбира се не е определящ за масовото мнение, но се доближава.Купи се чисто нова от Ауто Италия през 2010-та година.2011-та умря акумулатора.2012-та умря алтернатора, ел. стъкло, таблото с уредите го сменяха 2 пъти, перката за отопление на купето.2013-та се предаде лагер на главина и един амортисьор. Накрая след като в движение изби спирачно цилиндърче и отказаха спирачките се взе решение и колата се продаде на 50к километра.За тези 3 години колата е посещавала дилъра десетки пъти и също толкова дни е висяла в сервиза им.Както казах давам конкретен частен случай.
                        За каква кола става дума, колега?
                        Ами в тази тема се пита за 500 и аз съм писал за такава. За какво ще пиша в тема за 500 за друг Фиат?
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Ясно. Просто не очаквах толкова проблемна нова кола.

                          Коментар


                            #14
                            За толкова пари толкова. Но колата пак си е хубава. 500 хваща окото, докато други подобни се сливат с пеизажа.Пропуснах задното гърне е много зле визуално, но още не бучи.
                            F31 BMW 320d

                            Коментар


                              #15
                              Извинете ме,но се пита за 500 с автоматична или в случая полуавтоматична dualogic ск. кутия.Твърдо НЕ.
                              Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
                              Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart

                              Коментар

                              Working...
                              X