spark написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за предимство
Collapse
X
-
-
stilo_new написа:По закон, автобусът от градският транспорт, като тръгва от спирка, не трябва ли да се пусне?
Коментар
-
Immortal написа:stilo_new написа:По закон, автобусът от градският транспорт, като тръгва от спирка, не трябва ли да се пусне?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
ЗА ситуацията на картинката - Ок, но за градския транспорт от спирка - мисля, че трябва да се пусне. Виж, че си сише да намалиш или спреш за да осигуриш да маневрира при потегляне. Това го разбирам, че трябва да изчакаш.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:ЗА ситуацията на картинката - Ок, но за градския транспорт от спирка - мисля, че трябва да се пусне. Виж, че си сише да намалиш или спреш за да осигуриш да маневрира при потегляне. Това го разбирам, че трябва да изчакаш.1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Kay_ написа:ЗА ситуацията на картинката - Ок, но за градския транспорт от спирка - мисля, че трябва да се пусне. Виж, че си сише да намалиш или спреш за да осигуриш да маневрира при потегляне. Това го разбирам, че трябва да изчакаш.Във всички случаи НИКЪДЕ в закона няма НИ НАЙ-МАЛЪК НАМЕК, че трябва да се пропускат автобусите в този случай. Нито тръгват от спирка, нито нищо. Дори да приемем, че член 67 дава предимство на автобусите при потегляне от спирка - в случая нямаме спирка, тъй че...Става дума за нормално престрояване, при което са длъжни да пропуснат всички, които идват зад тях в левите ленти.
Коментар
-
Re: Въпрос за предимство
gamma написа:БургазлиЙ ще се сетят за какво става въпрос.Жълтата маркировка е бус-лента, съответно жълтото "петно" е автобус. Знаци няма.Знам какво е предимството, при престрояване от лента в лента, но в случая лекият автомобил си кара в лентата. Днес един автобус щеше да ме отнесе много яко и се заформи спор с колегата.Всеки ден се боря с 2 масови схващания и проблемни зони, отделно от описаните по-горе.1. Спираме две коли зад един рейс. Пътя е с по две ленти в посока. Давам ляв мигач и започвам да чакам всички от съседната лява лента да минат, за да заобиколя спрелия рейс. Зад мен спира втора кола и тя дава мигач за същото като моето движение. Колите в лявата лента свършват. Да, ама задния има около 2 секунди преднина, докато изчакам колите и за мен да свършат. Кой има предимство?2. В кръгово с 3 ленти. Въртим се като ненормални. Аз в най-дясна лента - от външната страна на кръговото си го въртя цял ден ако искам. Съседна кола в средната лента на кръговото иска да мине през мен, за да излезе от кръговото. Кой има предимство?От 10 пъти преминаване всеки ден през въпросните две ситуации, със сигурност 8 пъти имам конфликт и често ми четат морал кой бил с предимство и ме пращат да чета законите. :D
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pavyan написа:Kay_ написа:ЗА ситуацията на картинката - Ок, но за градския транспорт от спирка - мисля, че трябва да се пусне. Виж, че си сише да намалиш или спреш за да осигуриш да маневрира при потегляне. Това го разбирам, че трябва да изчакаш.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Re: Въпрос за предимство
BO написа:gamma написа:БургазлиЙ ще се сетят за какво става въпрос.Жълтата маркировка е бус-лента, съответно жълтото "петно" е автобус. Знаци няма.Знам какво е предимството, при престрояване от лента в лента, но в случая лекият автомобил си кара в лентата. Днес един автобус щеше да ме отнесе много яко и се заформи спор с колегата.Всеки ден се боря с 2 масови схващания и проблемни зони, отделно от описаните по-горе.1. Спираме две коли зад един рейс. Пътя е с по две ленти в посока. Давам ляв мигач и започвам да чакам всички от съседната лява лента да минат, за да заобиколя спрелия рейс. Зад мен спира втора кола и тя дава мигач за същото като моето движение. Колите в лявата лента свършват. Да, ама задния има около 2 секунди преднина, докато изчакам колите и за мен да свършат. Кой има предимство?2. В кръгово с 3 ленти. Въртим се като ненормални. Аз в най-дясна лента - от външната страна на кръговото си го въртя цял ден ако искам. Съседна кола в средната лента на кръговото иска да мине през мен, за да излезе от кръговото. Кой има предимство?От 10 пъти преминаване всеки ден през въпросните две ситуации, със сигурност 8 пъти имам конфликт и често ми четат морал кой бил с предимство и ме пращат да чета законите. :D
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар