След търсенето на метанова мултипла си купих Опел Астра 2003 със заводски метан.Мотора е 1.6 97 коня, бутилките са отдолу.По книжка е по икономичен от мултиплата.Какво мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купих си Опел Астра със заводски метан
Collapse
X
-
Купих си Опел Астра със заводски метан
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Re: Купих си Опел Астра със заводски метан
infineon написа:След търсенето на метанова мултипла си купих Опел Астра 2003 със заводски метан.Мотора е 1.6 97 коня, бутилките са отдолу.По книжка е по икономичен от мултиплата.Какво мислите?M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
-
Честито!Не трябваше да ни питаш за мнения, ако искаш да ти коригирам поста, докато е време?! :DКолко метан побира?Със сигурност е по-икономична, все пак не е с широчината на мултипла.А защо не си взе с газова уредба? При тея цени на газта, покупката на метанова кола в момента е много спорна.Мнението ми е, че дизайна е с години назад пред Фиатския, дори Стило е по-хубаво :}За здравина нищо не мога да кажа. Надявам се поне да е икономична и безпроблемна.Със здраве си я карай!"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
По книжка събира 19 кг, аз обаче съм пълнил само около 13.5 кг, от почти напълно празна, като с тия килограми минах 400 км. извънградско.Всички фиат мултипла дето гледах бяха в доста по лошо състояние от тази астра.2008-а е била на 112 000 км и е карана в Италия до 06.2014. Надявам се да не е на 500 000.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:По книжка събира 19 кг, аз обаче съм пълнил само около 13.5 кг, от почти напълно празна, като с тия килограми минах 400 км. извънградско.Всички фиат мултипла дето гледах бяха в доста по лошо състояние от тази астра.2008-а е била на 112 000 км и е карана в Италия до 06.2014. Надявам се да не е на 500 000.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Никъде не съм срещал такава модификация Астра 2003 г. 1.6 97 к.с. Може ли да дадеш линк към някой сайт с технически характеристики? Предполагам, че става дума за Астра Г, защото като че ли само тя се произвежда през 2003 г. Дано не си попаднал на "маслояда" - 101 к.с. Кекав двигател, в който щедро наливаш масло с лейката и все не му стига.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Двигателя е Z16YNG, базиран е на Z16XE само че с някакви модификации за по голяма степен на сгъстяване, и ужким на гори масло.http://www.opel-infos.de/infomateria...05-01-00_1.pdfhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Хубава кола, хубав цвят, като моята . Много здрави и непретенциозни магарета са тези астри, имат и много прилична возия. А вътрешното пространство е уникално - в малко коли от този клас могат да се возят удобно 5 човека. Но за маслото - не разчитай много на приказки, а го проверявай често, поне докато видиш какво е положението.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Като база за разработката на този двигател е използван Z16XE. За по-добра работа на метан са променени буталата, всмукателния и изпускателния колектор, както и управляващата електроника.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Маслояда е Х16ХЕЛ,нали го имам и брах ядове с него докато не му смених изцяло нова т.е подменена с всичко ново цилиндрова глава,а като я монтирах взе да гори още повече масло .Пак сваляй главата,но този път и картера,разстъргани и разпробити бутала със сегменти от друга кола,нови биелни лагери и чак тогава нещата си дойдоха на мястото с разхода на масло.1.6 101к.с след фейслифта специално на Вектра т.е след 2001-2002г уж не горят масло.Буталата и всмукателния колектор са други.Лично аз разгстъргах доста главата и сега като си меря компресията е 17 атмосфери на 1,2 и 3 цилиндър и 18 атмосфери на 4-ти цилиндър.Като я карам на метан е идеалка с тази компресия,но на бензин си иска от 100 октана нагоре,даже слагам и по-малко толуол допълнително за вдигане на октана.Лично мое мнение,че повече с Опел,Форд,Фиат,Алфа и френските не бих повторилEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
M5kov написа:А защо не си взе с газова уредба? При тея цени на газта, покупката на метанова кола в момента е много спорна.
Коментар
-
itan75 написа:Маслояда е Х16ХЕЛ,нали го имам и брах ядове с него...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар