Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купих си Опел Астра със заводски метан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купих си Опел Астра със заводски метан

    След търсенето на метанова мултипла си купих Опел Астра 2003 със заводски метан.Мотора е 1.6 97 коня, бутилките са отдолу.По книжка е по икономичен от мултиплата.Какво мислите?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Купих си Опел Астра със заводски метан

    infineon написа:
    След търсенето на метанова мултипла си купих Опел Астра 2003 със заводски метан.Мотора е 1.6 97 коня, бутилките са отдолу.По книжка е по икономичен от мултиплата.Какво мислите?
    Честито, най - вече безаварийно каране ти пожелавам.Само че се чудя като си търсил кола с фабричен метан, не си ли помисли, че 12-годишна такава е поне на 5-600 хил.км, а това не са малко километри за Опел или Фиат?
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    Коментар


      #3
      Честито! Имам приятел с Астра ’04 само че дизел, при положение че мотора не е отварян почти всичко друго е ходило на сервиз, изненади всеки месец. Общо взето проблемна електроника... и скъпа.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Честито!Не трябваше да ни питаш за мнения, ако искаш да ти коригирам поста, докато е време?! :DКолко метан побира?Със сигурност е по-икономична, все пак не е с широчината на мултипла.А защо не си взе с газова уредба? При тея цени на газта, покупката на метанова кола в момента е много спорна.Мнението ми е, че дизайна е с години назад пред Фиатския, дори Стило е по-хубаво :}За здравина нищо не мога да кажа. Надявам се поне да е икономична и безпроблемна.Със здраве си я карай!
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          По книжка събира 19 кг, аз обаче съм пълнил само около 13.5 кг, от почти напълно празна, като с тия килограми минах 400 км. извънградско.Всички фиат мултипла дето гледах бяха в доста по лошо състояние от тази астра.2008-а е била на 112 000 км и е карана в Италия до 06.2014. Надявам се да не е на 500 000.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            infineon написа:
            По книжка събира 19 кг, аз обаче съм пълнил само около 13.5 кг, от почти напълно празна, като с тия килограми минах 400 км. извънградско.Всички фиат мултипла дето гледах бяха в доста по лошо състояние от тази астра.2008-а е била на 112 000 км и е карана в Италия до 06.2014. Надявам се да не е на 500 000.
            Честито, Колега!
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              Честито! Много безаварийни километри да прибавиш на километража.
              Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
              Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart

              Коментар


                #8
                Никъде не съм срещал такава модификация Астра 2003 г. 1.6 97 к.с. Може ли да дадеш линк към някой сайт с технически характеристики? Предполагам, че става дума за Астра Г, защото като че ли само тя се произвежда през 2003 г. Дано не си попаднал на "маслояда" - 101 к.с. Кекав двигател, в който щедро наливаш масло с лейката и все не му стига.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  Двигателя е Z16YNG, базиран е на Z16XE само че с някакви модификации за по голяма степен на сгъстяване, и ужким на гори масло.http://www.opel-infos.de/infomateria...05-01-00_1.pdf
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    Колко Астри съм разгледал, и аз не съм попадал на този двигател - явно защото при Астра G този двигател го има само в комбито . Сега виждам, че и в Астра H го има, но е 94кс.
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #11
                      Хубава кола, хубав цвят, като моята . Много здрави и непретенциозни магарета са тези астри, имат и много прилична возия. А вътрешното пространство е уникално - в малко коли от този клас могат да се возят удобно 5 човека. Но за маслото - не разчитай много на приказки, а го проверявай често, поне докато видиш какво е положението.
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        #12
                        Като база за разработката на този двигател е използван Z16XE. За по-добра работа на метан са променени буталата, всмукателния и изпускателния колектор, както и управляващата електроника.
                        Ето малко инфо от Опел форума.Не всички 1.6 са маслояди.Родители ми смениха Уното с една Вектра Б 2000 Edition с 1.6 16в двигател и случиха.От смяна до смяна иска няма и 1л.,което е чудесно за тоя мотор.Тяхната е с газов инжекцион Фобос и в случаите,в които съм я засичал аз гори 7.5/100 извън и около 11/100 в града.Върви изненадващо леко макар,че е слабичък,но наистина е доста икономичен.Аз бях малко скептично настроен и притеснен,но не е толкова лошо колкото го описват...естествено ако имаш късмета де Безаварийни километри и на теб ти желая!
                        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                        Коментар


                          #13
                          Маслояда е Х16ХЕЛ,нали го имам и брах ядове с него докато не му смених изцяло нова т.е подменена с всичко ново цилиндрова глава,а като я монтирах взе да гори още повече масло .Пак сваляй главата,но този път и картера,разстъргани и разпробити бутала със сегменти от друга кола,нови биелни лагери и чак тогава нещата си дойдоха на мястото с разхода на масло.1.6 101к.с след фейслифта специално на Вектра т.е след 2001-2002г уж не горят масло.Буталата и всмукателния колектор са други.Лично аз разгстъргах доста главата и сега като си меря компресията е 17 атмосфери на 1,2 и 3 цилиндър и 18 атмосфери на 4-ти цилиндър.Като я карам на метан е идеалка с тази компресия,но на бензин си иска от 100 октана нагоре,даже слагам и по-малко толуол допълнително за вдигане на октана.Лично мое мнение,че повече с Опел,Форд,Фиат,Алфа и френските не бих повторил
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #14
                            M5kov написа:
                            А защо не си взе с газова уредба? При тея цени на газта, покупката на метанова кола в момента е много спорна.
                            Тука изобщо не съм съгласен.Сигурноста при метановите уредни е десетки нива над газовите ламаринени такава.Никога не бих си взел газова 1мм ламаринена уредба.През два-три чета,гръмнала газова уредба след зареждане или на пътя и цялата кола/барака изгоряла.А да си чул за гръмнала метанова уредба ? хем 99% от бакшишите са на метан +50% от рейсовете.Няма и да чуеш !Второ,на метан е по-евтино.Аз карам на 7лв/100км максимум 7.50лв зависи къде зареждам. И трето ,тоя евтин бензин/газ който е в момента ,нали не мислиш че вечно ше е така ? До няколко месеца почва поскъпването.А тръгне ли и само леко посъпване по международните пазари знаем какво прави Лукоил и тогава какво правим,търсим да купим кола на метан ли? ами нашата барака на газ,на кой ще я пробутаме ?

                            Коментар


                              #15
                              itan75 написа:
                              Маслояда е Х16ХЕЛ,нали го имам и брах ядове с него...
                              И Z16XE е същата работа, въпреки че ме уверяваха, че не е маслояд. И аз го имам, и аз минах през смяна на сегменти. И свалих разхода на масло от 3.5-4л./10 000 км. на около 1-1.5 л. на 10 000 км. Демек не постигнах пълен успех, но поне си купих малко спокойствие да не надничам непрекъснато под капака Всъщност най-големият проблем не бяха тези 30-40 лв. годишно за доливане на масло, а това, че като я настъпех на магистралата, гълташе литър за едно отиване и връщане до морето.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар

                              Working...
                              X