Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купих си Опел Астра със заводски метан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    krasio_79bs написа:
    Не вярвам да е толкова лош мотора, все пак нали патрулките карат с тоя мотор.
    :D Колегата Joro ,ако се не лъжа, на тях е натрупал опит с ремонтите.
    Да, по неволя .... Точно заради движението им с патрулна скорост трупат повече нагар от необходимото и ефекта е на лице. Но не важи за ситрон пикасо с 1.6 бензиновия мотор, примерно, експлоатиран при същите условия, който го слагат и на пежата - железни са, никакъв харч на масло.Иначе където и да са я сглобявали колата, двигателя предполагам идва цял от завода.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #32
      snake написа:
      dikanio написа:
      Е вие как го наплашихте човека, сега направо да го е страх да я запали.
      Няма нищо толкова страшно или драматично - просто трябва да се следи нивото и да се долива. Моята си я карам така вече 75 000 км. А и може пък неговият 1.6 да не е проблемен, нали е някаква друга модификация.
      itan75 написа:
      ...Като е започнала да друпа отново нагари след около 10 х.км заради другата недомислица самия ЕЖР клапан наричан ЕКОТЕК
      Там е работата, че моята на практика не е Екотек. Тъй като е купувана нова в България, явно за тук еко-изискванията са били занижени и е с фабрично затапен ЕГР. Затова нямам друго обяснение защо след ремонта нещата пак започват постепенно да се влошават, освен това, че в този двигател има някаква конструктивна недомислица, която го кара да харчи масло.
      Обяснението е че и нови бутала и сегменти да сложиш все тая като няма къде да се оттича маслото.Това е все едно като в цяла Германия баните нямат мръсен канал.Къпеш се и после със стирката или хавлията бършеш пода .Малко хора се навиват да мааат с дрелката по буталото от страх да не се откъсне или счупи и да направи по-голяма беля.Аз рискувах-дадох ги на познат стругар да ги разпробие и мисля спечелих,защото пак казвам лично моя дрънкулник ВЕЧЕ НЕ ХАРЧИ МАСЛО-т.е не го гори.За хвърлянето през маркуча на картерните газове,който съм пуснал свободно до Земята-да хвърля особенно както казах,ако е пълна на Макс-а с масло и около и над 140-150км/ч с което съм на 5000-5500 об/м.Пак се повтарям,но между изгаряне на масло в горивната камера и неговото хвърляне в атмосферата под формата на ситни капчици или маслена пелена разликата е мноого голяма .Крайния резултат всъщност е същия-загуба на масло,но поне бутала,сегменти,свещи и др. карантия остава чиста и няма шанс сегментите да запекът в каналите на буталата и да спрат да изпълняват своята функция.Въпроса,поне при мен след полуремонт така да го наречем,защо хвърля масло през отдушника при Макс на щеката си го обяснявам по следния начин и той е че на този смотам мотор картера е много ммм как да се изразя плосък.При високи обороти особенно при работа на метан,маслото става вода каквото и да е то.Поради плоския картер противотежестите на коляновия вал захапват така да се изразя много масло.Оттам особенно,ако си с конструктивно недоклатените бутала сегментите го подхващат и вместо да смъкнат маслените капки те ги карат към пещта :D .А при мен ги карат към отдушника.При ниво на маслото в картера до MIN или даже мааалко по ниско този феномен не се забелязва.Лично за мен обяснението,е че противотежестите на вала не достигат маслото.Всеки като малък е скачал в ловка или е бивал изпръскван от кола в дъжд та подобен е ефекта.За ЕЖР на този мотор....хм по-тъпо нещо не съм виждал и като изпълнение и като замисъл.Изгорелите газове са насочени само към 4-ТИ (ЧЕТВЪРТИ ЦИЛИНДЪР) и доизгарят само и единствено там Затова и този цилиндър е най-запечен,най-надран и с най-ниска компресия от другите.Другия китюк клапан над изпускателния колектор,който всъщност уж е част от измислената система "ЕКОСПЕК" е това че е свързан с един маркуч до една така го наричат "прахосмукачка",която стои до левия фар и вкарва само чист въздух.Идеята уж е първоначално като запалиш студения двигател сместта е богата и да духа въздух уж да запазва катализатора.При мен първо туй падна с флекса-катализатора,а щом нямам катализатор,за кво ми е и таз прахосмукачка,само да ми заема място и да ми се пречка-та и тя отпадна като велик немски технически замисъл.И на БМВ-то и там отпадна,щото и там продадохме катализатора за 80 кинта и сега доволно се цепи във високите обороти :P .
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #33
        Задължително си смени 2та филтъра за метана, около 300лв са но иначе редовно ще сменяш дюзи
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #34
          S.W.A.T. написа:
          Задължително си смени 2та филтъра за метана, около 300лв са но иначе редовно ще сменяш дюзи
          Къде се намират тези филтри??? На редуктора ли? Някъде бях чел че на опела филтъра за метана бил несменяем.На мултиплата съм гледал снимки че се отвива някакъв болт и има едно кръгло като кече.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #35
            Честито колега Да си джиткаш колата със здраве. Моята Мерива е с двигател Z16XE, като засега няма наклонности да гори много масло, по-скоро ако гори нещо, то е минимално и спокоино можеш да изкараш от смяна до смяна без никакво доливане - дано съм късметлия и остане така и занапред. От друга страна, колата е с много малък пробег и още се шофира с 5W30 пълна синтетика. При първата смяна не е доливано нищо, като за 10000 км. щеката бе мръднала около 1 мм, може би, стоеше си почти на макс. Наближава втората смяна - маслото е над 8000 км. и след три последователни ходения до морето с постоянна скорост около 140 км./ч., както и няколко бързи до София и обратно, тук- там някое изпреварване - без колата да се жали откъм обороти(т.е. - връщане на 4-та или 3-та според скоростта и ситуацията), мисля, че успя да изгори около 150-200 мл., защото толкова добавих и сега е пак на макс. Спокойно можеше и да не се добавя, но обичам маслото да ми стои на максимума. Пожелавам ти и твоят двигател да не гори много и дори никакво масло и още по-малко метан ахаха
            Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

            Коментар

            Working...
            X