snake написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купих си Опел Астра със заводски метан
Collapse
X
-
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
За z16xe, z14xe и x16xep за година и половина вече мога да напиша десертация... Проблемите с маслото идват от това, че буталата са с много къси поли и при лек овал на цилиндрите почват да правят едва ли не кръгом вътре. Като цяло по старите (първите два) мотори са по добре от към разход на масло.
Коментар
-
Joro написа:За z16xe, z14xe и x16xep за година и половина вече мога да напиша десертация... Проблемите с маслото идват от това, че буталата са с много къси поли и при лек овал на цилиндрите почват да правят едва ли не кръгом вътре. Като цяло по старите (първите два) мотори са по добре от към разход на масло.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Мотори с полу основен ремонт, без да са набивали клапани им е сменено всичко, включително и бутала на един, а наняколко двг. са със старателно почистено стари бутала, всички без шлайф на блока, ефекте е нулев почти.Леко подобрение. Говоря за двигатели на макс 150-160000 км, реални. Колите са купувани нови за невярващите
Коментар
-
И моята Астра Г Z16XE е купувана чисто нова от кума ми, а аз съм втори собственик. Е, той не жали колите като мен, но не е и състезател. На 192 000 км. минах през полуосновен ремонт. Бутала не са сменяни и без шлайф на блока, но всичко останало, както се полага: шлайф на глава и клапани, смяна на гарнитури, гумички, сегменти, биелни лагери, почистване на картера... Причината за ремонта беше, че започна да харчи опасно много масло при по-сериозно натоварване. Ефектът е: известно подобрение. И за съжаление, 50 000 км. след ремонта забелязвам след всяка следваща смяна на масло леко завишение на разхода. След ремонта разходът беше паднал до около литър, при последната смяна отиде на 1.5 литра/10 000 км., а сега върви вече към 2 л. с масло Liqui Moly, което уж го сложих като по-добро. Явно този двигател е конструиран така, че харчи масло.Но пък иначе колата не ми създава абсолютно никакви други ядове. Освен консумативи и споменатия вече ремонт - само се кара и заобикаля сервизите.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Joro написа:Мотори с полу основен ремонт, без да са набивали клапани им е сменено всичко, включително и бутала на един, а наняколко двг. са със старателно почистено стари бутала, всички без шлайф на блока, ефекте е нулев почти.Леко подобрение. Говоря за двигатели на макс 150-160000 км, реални. Колите са купувани нови за невярващитеEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
[quote="snake"]. Бутала не са сменяни ...И НЕРАЗПРОБИТИ ПОД масления сегмент :P .Като е започнала да друпа отново нагари след около 10 х.км заради другата недомислица самия ЕЖР клапан наричан ЕКОТЕК е позадръстила вече масления сегмент и той е спекъл в каналите на буталото :D .Сега от смяна на смяна,ще имаш все по-голям и по-голям разход на масло.Временно решение от ситуацията е 50/50 кореселин и газ за горене .Точиш маслото.Развиваш свещите и докарваш и 4-те бутала да са в средата на цилиндъра. Наливаш магическата течност в цилиндрите,докато прелее от резбата на свеща и завиваш обратно свещите.Оставяш дрънкулника така поне 48 часа.После пак отваряш пробката на картера да изтече помията.Картера на Екошитнята събира около 3.5 литра масло мисля без филтъра.Наливаш 2.5литра някакво ефтино масло най-добре промивачното на Приста-като добавиш към него 0.5 литра коресилин и още толкова газ за горене.Слагаш нов маслен филтър по-ефтин само за промивката и палиш мотора като го оставиш за около 30 мин да работи на празен ход.Спокойно нищо няма да му стане от рядка субстанция налята в картера-изпитано и проверено лично от мен неколкократно и по неволя .EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
dikanio написа:Е вие как го наплашихте човека, сега направо да го е страх да я запали.itan75 написа:...Като е започнала да друпа отново нагари след около 10 х.км заради другата недомислица самия ЕЖР клапан наричан ЕКОТЕКTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
itan75 написа:Но при едно "сносно" каране по магистралата от Бургас до София постоянно с около 140-150км/ч маслото го няма .Тез двигатели са съчетани с много къса скоростна кутия и поне мойта с около 90 км/ч е на 3000 об/м на 5-та скорост .На 140к/ч съм на 5000 об/м.Забелязах и друго-ако оставя маслото точно на МаКса на пръчката само при напън на магистралата от Бургас до разклона Ямбол/Сливен маслото почти го няма на щеката,което ще рече абсурден разход от 2 литра на има/няма 100км .Ако маслото е на минимума на щеката и стила на каране е същия маслото "почти" не мърда.Маркуча за вентилация съм го пуснал долу,като на стара Жиглица,щото във всмукателния колектор барабар с дроселна клапа,портове на главата и клапани става леш.Има нещо гнило в тоя мотор още в зародиша му и аз лично повече не смятам да се занимавам с него.Затова си взех Бавареца и пододни ядове нямам.Тука намерих една тема подобна,от човек нуждаещ се от помощ за същия кош....http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...&part=all&vc=1http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
krasio_79bs написа:Не вярвам да е толкова лош мотора, все пак нали патрулките карат с тоя мотор.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар