Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за Крома

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за Крома

    Колеги дайте мнение за крома дизел моля.бюджета ми е 5к. Задължително комби и да е дизел. Карам алфа 156 1.9 JTD 105 Hp. Търся за баща ми кола след като изтаркаля семейното вито на магистралата.Алфа вече ме е страх да търся,с това песнопойно окачване,дочувам,че крома е добър вариант. Трябва ми нещо надеждно и с евтина поддръжка. Как е окачването на кромата? Пак ли е с хиляда носача като при 156? Задължително колата трябва да е с климатик. Благодаря ви.

    #2
    Колега, 2-3 седмици обикалях за кола. Видях само 2 Кроми под 5000 абсолютни кочини. Или се насочи към друга кола или вдигни бюджета поне с 2 бона.П.П. Аз купих друга марка.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Всички Кроми са комби. Няма друга версия.Почти всички Кроми са с двузонов климатроник. Няма без климатик. (теоретично има такива без климатроник, но не съм виждал такава досега на живо).Окачването на Крома е абсолютно същото като на Опел Вектра/Сигнум от същите години (2005-2010).Няма нищо общо с окачването на Алфа.Не бих казал, че е евтино за поддръжка. Но пак зависи с какво сравняваш.Мога да кажа че е около 2 до 3 пъти по-скъпо от окачването на Браво/Брава/Марея.Средно издръжливо е.Не знам как са сега цените и какво се предлага на пазара.Моята я купих след пазарлък за 5800, беше обявена на 6500 преди година и 9 месеца (миналата година януари).От тогава съм минал малко над 60 хил. км., по окачването съм сменил следното:Отпред:-Биалетки-Кормилни накрайници-Предни амортисьори.Отзад:-Скърцащи втулки.Освен това - предни дискове и накладки, заден лагер с главина, комплект съединител.Мисля, че всичко минава в графата "консуматив".При избор на дизел трябва да се има предвид и че повечето имат DPF, който в общия случай е задръстен и подлежи или на смяна (2000 лв) или на премахване хардуерно и софтуерно (около 500 лв).Имай предвид още, че при дизела има 3 опции - 1.9 8V, 1.9 16V и 2.4. 2.4 са само с автоматични скоростни кутии, не се произвеждат с ръчни. 1.9 са около 50/50 ръчни към автоматици.

      Коментар


        #4
        veselin10 написа:
        П.П. Аз купих друга марка.
        ???

        Коментар


          #5
          Ясно,бюджета е фиксиран и няма мърдане,благодаря ви за отговорите.

          Коментар


            #6
            Immortal написа:
            Всички Кроми са комби. Няма друга версия.
            Всъщност истинската Крома си е доста красив седан
            Прикачени файлове
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              #7
              dikanio написа:
              Immortal написа:
              Всички Кроми са комби. Няма друга версия.
              Всъщност истинската Крома си е доста красив седан
              Всъщност тази Крома не е седан.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                BO написа:
                dikanio написа:
                Immortal написа:
                Всички Кроми са комби. Няма друга версия.
                Всъщност истинската Крома си е доста красив седан
                Всъщност тази Крома не е седан.
                Еб@ мааму, верно е Живял съм в ужасно заблуждение толкова години, но все пак не съм виждал Крома на живо не помня от кога и съм си внушил явно, че е седан. Това не променя факта, че е по красива от наследника си, което имах предвид :D
                Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                Коментар


                  #9
                  Тя и Мерилин Монро е по-красива от Джесика Алба, ама...Показаната стара Крома наистина не е седан. а три-обемен хечбек,популярен още като лифтбек.Но в никакъв случай НЕ Е седан.https://en.wikipedia.org/wiki/Hatchb...2.80.931996.29

                  Коментар


                    #10
                    За да не отварям нова тема ще пиша тук. Избрал съм си двигател за момента, но имам някои неясноти. Двигателят е прословутият дизел 1.9 150 коня.Нещо напоследък взех да оглеждам Кромите. Драмите с мотора са ясни.Въпросите са ми следните:Скоростните кутии при Крома и Вектра еднакви ли са?И как са 6-степенните като издръжливост? Кромите гледам са само 6-степенни, а хлопела има и 5-степенна (ръчка).Малко ме е страх от автомата, но пък ми се иска (иска ми се, но не ми стиска :D) - бих събрал няколко мнения за автоматичната кутия.
                    4 бири и турбината да свири

                    Коментар


                      #11
                      То и Аз се оглеждам за Крома, ама тези"читавите" нещо липсват. Имам няколко но с с Автоматични скорости , от няколко места ми казаха да стоя далеч от автомата,много ядове има с тях! Всъщност най-съществения проблем бил ,че ако автомобила влезе в авариен режим/някаква повреда по системите/ откзвала и автоматичната скоростна кутия и си оставаш на място.,колко е вярно аз не знам ,но ми го каза човек койо се занимава с такива неща. Всъчщност вече не знам какво търся, от гледане и чудене, накаря нищо!

                      Коментар


                        #12
                        VIT написа:
                        То и Аз се оглеждам за Крома, ама тези"читавите" нещо липсват. Имам няколко но с с Автоматични скорости , от няколко места ми казаха да стоя далеч от автомата,много ядове има с тях! Всъщност най-съществения проблем бил ,че ако автомобила влезе в авариен режим/някаква повреда по системите/ откзвала и автоматичната скоростна кутия и си оставаш на място.,колко е вярно аз не знам ,но ми го каза човек койо се занимава с такива неща. Всъчщност вече не знам какво търся, от гледане и чудене, накаря нищо!
                        Не е вярно , колега, нито автомата е трошлив, нито отказва при влизане на автомобила в авариен режим. Статистически погледнато, ръчната скоростна кутия е по-проблемна. Прословутата М32.
                        207 тиква автомат
                        новокромаджия 2.4 печка

                        Коментар


                          #13
                          http://m.mobile.bg/gallery?id=114620..._pic=0Това съм харесал, но трябва да се види на място, а и 200 коня са си 200 ,много са като че ли!!!

                          Коментар


                            #14
                            DogForLife написа:
                            За да не отварям нова тема ще пиша тук. Избрал съм си двигател за момента, но имам някои неясноти. Двигателят е прословутият дизел 1.9 150 коня.Нещо напоследък взех да оглеждам Кромите. Драмите с мотора са ясни.Въпросите са ми следните:Скоростните кутии при Крома и Вектра еднакви ли са?И как са 6-степенните като издръжливост? Кромите гледам са само 6-степенни, а хлопела има и 5-степенна (ръчка).Малко ме е страх от автомата, но пък ми се иска (иска ми се, но не ми стиска :D) - бих събрал няколко мнения за автоматичната кутия.
                            5 степенни кутии вероятно са на 120 коньови двг. А и не е невероятна драма, за около 400-500 превантивен ремонт се оправя. Важното е да се смени капака с такъв от след 2012 мисля беше и това ще реши проблема за в бъдеще.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              5 степената кутия я има ма по-старите вектри до 2005. Интересува ме надеждна ли е автоматичната кутия, има ли различни видове и с кой код е най-безпроблемна?
                              4 бири и турбината да свири

                              Коментар

                              Working...
                              X