А с тези кожени седалки лятото ми се струва че доста ще ти се спарва дупето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ при избор на нов стар автомобил?
Collapse
X
-
Откъде го изкопахте това Мондео!? Само на мен ли ми струват съмнително евтини, струват по-малко от по-малкия Фокус на същите години. Явно няма отърване от тях. Единствения Форд, който бих си взел е F150 Raptor :D Най-очевидния избор по темата е Либра, но за да има реален ъпгрейд трябва да е 2.0 20V, иначе по-добре да си оправиш Мареа-та. Вътре е на светлинни години пред конкурентите от времето си, че и доста след това. Интериора никога не е бил фактор за мен, но за малко да си взема една Либра от Дупница, защото просто не ми се излизаше от нея Тъй като се търсят големи и мощни бензинови комбита, ето какво аз бих гледал, освен Либра-та:http://www.cars.bg/c1322611http://ww...rs.bg/c1288956 Какво аз не бих гледал от другите обсъждани в темата: Ауди - караш VW (което не е лошо), поддържаш Мерцедес (много лошо); Volvo - екзотика, но ако много държиш 100% трябва да НЕ е GDI; Mazda 6 много ми харесва, рядко японска кола съперничи по дизайн на европейските, но колкото и да не е за вярване - да, има коли след 2000г, които си ръждясват и тя е от тях Бих предложил и комбито на моята Primera P11, но е много под бюджета и трудно се намира с по-мощните двигатели, а щом са приготвени парите, трябва да се оползотворят :D Относно следващото поколение P12, от прочетеното в нисанския форум оставам с впечатление, че да го притежаваш е доста драматично, отделно спорния дизайн и отвътре и отвън. p.s. Миналата година покрай търсенето на кола, отделих доста време на четене по българските автофоруми (основно Рено, VW, Опел, Форд, Хонда, Нисан, Мицубиши), и моето мнение (естествено без да го смятам за меродавно) е, че за избор на кола след 2000г има два варианта - японски бензин или италиански дизел.
Коментар
-
dikanio написа:Откъде го изкопахте това Мондео!? Само на мен ли ми струват съмнително евтини, струват по-малко от по-малкия Фокус на същите години. Явно няма отърване от тях. Единствения Форд, който бих си взел е F150 Raptor :D Най-очевидния избор по темата е Либра, но за да има реален ъпгрейд трябва да е 2.0 20V, иначе по-добре да си оправиш Мареа-та. Вътре е на светлинни години пред конкурентите от времето си, че и доста след това. Интериора никога не е бил фактор за мен, но за малко да си взема една Либра от Дупница, защото просто не ми се излизаше от нея Тъй като се търсят големи и мощни бензинови комбита, ето какво аз бих гледал, освен Либра-та:http://www.cars.bg/c1322611http://ww...rs.bg/c1288956 Какво аз не бих гледал от другите обсъждани в темата: Ауди - караш VW (което не е лошо), поддържаш Мерцедес (много лошо); Volvo - екзотика, но ако много държиш 100% трябва да НЕ е GDI; Mazda 6 много ми харесва, рядко японска кола съперничи по дизайн на европейските, но колкото и да не е за вярване - да, има коли след 2000г, които си ръждясват и тя е от тях Бих предложил и комбито на моята Primera P11, но е много под бюджета и трудно се намира с по-мощните двигатели, а щом са приготвени парите, трябва да се оползотворят :D Относно следващото поколение P12, от прочетеното в нисанския форум оставам с впечатление, че да го притежаваш е доста драматично, отделно спорния дизайн и отвътре и отвън. p.s. Миналата година покрай търсенето на кола, отделих доста време на четене по българските автофоруми (основно Рено, VW, Опел, Форд, Хонда, Нисан, Мицубиши), и моето мнение (естествено без да го смятам за меродавно) е, че за избор на кола след 2000г има два варианта - японски бензин или италиански дизел.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Xaus написа:Аз съм с Италиански дизел и Японска трансмисия демек съм в джаза ;
Коментар
-
Xaus я сподели тези духалки на предния ред на централната конзола, както и тези на задния ред (които са отзад на подлакътника), добре ли се справят с климатизацията на това голямо купе?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
В интерес на истината е седан не е комби но охлажда доста добре и бързо ако за това ме питаш. На задния ред също се усеща доста добре.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Минах одеве през автокъщата и мернах Форда, ама нямаше никой Къщата се намира точно на главния път до село Опанец, ако нялой минава през деня, може да й хвърли поглед.Иначе добра стойка вади и е с хубави лети джанти. Толкова за сега :D"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар