Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коли с необичайно широко шофьорско място?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Immortal написа:
    Малко старичка, но: Lancia Kappa. Необикновено широка кола.
    И аз съм за Капата. В сравнение с пасат от 3 на горе, предпочитам Lancia-та. Значително по удобна е за водача.

    Коментар


      #17
      Това е доста интересна за мен тема, макар и да намесих удобството по-горе.Като казах удобство, много малко са колите, които са ми удобни за шофиране.Най-голямо внимание обръщам на това дали мога да си подпра лявата ръка на подлакътника на вратата и свободно да хвана волана с ръка. Следващото по важност е централния подлакътник да е достатъчно висок за да мога да се подпра без да се налага да се накланям.За щастие сегашната ми кола това нещо го предлага. Също много важно за мен е и скоростния лост да е на подходящо разстояние.Предвид тези критерии означава широки кори на вратите и голям подлакътник, което стеснява пространството. Но въпреки това се чувствам на удобно и широко.Правилно разположените лостове на волана са също от съществено значение за мен. Волана задължително трябва да бъде във вертикално положение а не под наклон напред.Относно позицията на седене:Лично аз обичам да стоя възможно най-ниско долу и краката ми да стоят изпънати, а не като седнал в табуретка. Също така предпочитам автомобили с разположени педали като на F1, а не като в някой бус.Доста са нещата на които обръщам внимание, но спирам до тук.Първите автомобили, които се сещам с отвратителна позиция на седене и неудобни седалки това са: Fiat 500L, Renault Scenic.Дори скъпите автомобили си имат кусури, като един от тях, който съм определил е новият Range Rover Sport.

      Коментар


        #18
        Добре де , производителите на съвременни автомобили не отчитат ли антропологичните данни на съвременниците ни ?И колите с по-широки места за водачът не са ли от по-горният клас ?
        FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
        FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

        Коментар


          #19
          Аз затова си взех Еспаса. Толкова е широко, че с левия крак стъпвам в кората на врата. Всичко е сложено на волана и зад него и не е нужно да се протягаш за да направиш каквото и да било.

          Коментар


            #20
            coolboby написа:
            Това е доста интересна за мен тема, макар и да намесих удобството по-горе.Като казах удобство, много малко са колите, които са ми удобни за шофиране.Най-голямо внимание обръщам на това дали мога да си подпра лявата ръка на подлакътника на вратата и свободно да хвана волана с ръка. Следващото по важност е централния подлакътник да е достатъчно висок за да мога да се подпра без да се налага да се накланям.За щастие сегашната ми кола това нещо го предлага. Също много важно за мен е и скоростния лост да е на подходящо разстояние.Предвид тези критерии означава широки кори на вратите и голям подлакътник, което стеснява пространството. Но въпреки това се чувствам на удобно и широко.Правилно разположените лостове на волана са също от съществено значение за мен. Волана задължително трябва да бъде във вертикално положение а не под наклон напред.Относно позицията на седене:Лично аз обичам да стоя възможно най-ниско долу и краката ми да стоят изпънати, а не като седнал в табуретка. Също така предпочитам автомобили с разположени педали като на F1, а не като в някой бус.Доста са нещата на които обръщам внимание, но спирам до тук.Първите автомобили, които се сещам с отвратителна позиция на седене и неудобни седалки това са: Fiat 500L, Renault Scenic.Дори скъпите автомобили си имат кусури, като един от тях, който съм определил е новият Range Rover Sport.
            Да не си карал нещо Джапанско от периода 90-00. Те са такива все едно си седнал на земята. А това за педалите малко не го разбрах. Понеже във Ф1 педалите се падат все едно зад волана. Демек позицията на стоене е, че крачетата за на нивото на зурлата
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #21
              Смарта е наистина невероятно просторен, все пак е за двама.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                kik73bg написа:
                Ако търсиш голяма кола със широко шофьорско място- както са ти казали колегите по-горе започваме от Фиат мултипла (не че я карам),но съм имал много други ,дори и S класа, после Ланчия Капа ,ако обаче търсиш малка кола с пространство за шофьора ти препоръчвам Смарт. Возил съм и познавам доста грамадни хора ,които казват ,че е много удобна за големи и грамадни хора.
                +1 за смарт-а
                Manowar - Татко
                Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
                Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
                Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
                Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

                Коментар


                  #23
                  muns61 написа:
                  Смарта е наистина невероятно просторен, все пак е за двама.
                  има и за четирима
                  Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                  Коментар


                    #24
                    С удоволствие бих карал смарт, ако всички караха смарт .Аз подхванах темата, защото напоследък взех да посядам в тази и онази кола и съм бил заблуден, че голяма кола е равно на широко за шофьора, далеч не е така. Специално на мен ми е удобно да съм седнал, а не легнал и волана да е максимално полегнал, а не да сочи към гърдите ми.А за Мултиплата...преди седмица разходих едно Санта Фе и много ми хареса, но се колебая, все пак нужна ли ми е такава кола. Жена ми обаче естествено и светнаха очите на джипа и ми казва ’Човек трябва да си следва мечтите, веднъж се живее’. Горката, не знае, че с тези думи ме накара да се върна към старата си Мултипла мечта, а не към джипа. :D

                    Коментар


                      #25
                      На Мултито само подлакътници да искаш :DТова е колата с най-удобните кори на вратите, в която съм се возил!Отпускаш ръката, без никакво напрежение или нужда да я "придържаш" да не падне Единствено ме е яд, че не монтират 2.4 JTD в модела
                      Прикачени файлове
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #26
                        Фиат Типо, отвън изглежда малка, но вътре си е доста широка. На всеки му правеше впечатление.

                        Коментар


                          #27
                          Малко не разбрах идеята на темата, т.е. колегата търси подходяща кола или правим сравнение на различни коли? Ако е до сравнение, някой сядал ли е в Рено 8 или 10, или в Мерцедес "японка"? В рендето се чудиш как да си нагласиш краката за педалите, а в мерджана се учудих като седнах колко е тясно, че и главата ми опираше в тавана, а съм само 173 см. От друга страна както спомена Румен_Хинчев съвременните производители се съобразяват с антропологичните данни на съвременниците ни, така че споменатите от мен "недоразумения на коли" са избегнати.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #28
                            Аз съм много очарован от Митсубиши Спейс Стар.На пръв поглед е малък автомобил,но вътре е много просторно и удобно,особенно шофьорското място.Единствения му недостатък е малкия багажник.

                            Коментар


                              #29
                              NikMar написа:
                              От друга страна както спомена Румен_Хинчев съвременните производители се съобразяват с антропологичните данни на съвременниците ни, така че споменатите от мен "недоразумения на коли" са избегнати.
                              Румен ти Хинчев самия той има Крома. Да каже дали наистина тая кола е съобразена с антропологичните данни на съвременниците, било то италианци или българи.Средната конзола е много широка и по време на пътуване коляното на десният ми крак винаги опира в нея, при това без да натискам педала на газта, ползвам круиз-контрол. Просто си е тясно.Воланът се мести нагоре-надолу и напред-назад, ама най-ниското му положение е високо горе в небесата. На мен, дето съм нисък, ама не чак толкоз (167 см), ми е крайно неудобен. Свикнал съм му вече, компенсирам с вдигната високо нагоре седалка (което от своя страна ме прави седнал на табуретка ), ама кво да се прави.Иначе откъм кори и подлакътници са я докарали, супер удобни са, удобен е и скоростния лост (моята е с ръчни и го ползвам често).

                              Коментар


                                #30
                                Immortal написа:
                                NikMar написа:
                                От друга страна както спомена Румен_Хинчев съвременните производители се съобразяват с антропологичните данни на съвременниците ни, така че споменатите от мен "недоразумения на коли" са избегнати.
                                Румен ти Хинчев самия той има Крома. Да каже дали наистина тая кола е съобразена с антропологичните данни на съвременниците, било то италианци или българи.Средната конзола е много широка и по време на пътуване коляното на десният ми крак винаги опира в нея, при това без да натискам педала на газта, ползвам круиз-контрол. Просто си е тясно.Воланът се мести нагоре-надолу и напред-назад, ама най-ниското му положение е високо горе в небесата. На мен, дето съм нисък, ама не чак толкоз (167 см), ми е крайно неудобен. Свикнал съм му вече, компенсирам с вдигната високо нагоре седалка (което от своя страна ме прави седнал на табуретка ), ама кво да се прави.Иначе откъм кори и подлакътници са я докарали, супер удобни са, удобен е и скоростния лост (моята е с ръчни и го ползвам често).
                                Самият Румен Хинчев опраска преди две седмици 600 километра от Разград до Клуж Напока ( Трансилвания , Румъния ) като слезе веднъж да си купи винетка и дважди да го проветри ( всичко за около 30 минути общо ). Нито за секунда тоз раб Божий не усети , че кара кола . Ни конзоли , ни мазоли му пречеха. Аз тази кола я мечтая от лето 2006 га за пръв път я скивах по Макаронско ....Апропо , гореупоменататая персона си вее перчема на 176 см . и оказва натиск от 120 кила връз грешната земя .
                                FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                                FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                                Коментар

                                Working...
                                X