Immortal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коли с необичайно широко шофьорско място?
Collapse
X
-
Това е доста интересна за мен тема, макар и да намесих удобството по-горе.Като казах удобство, много малко са колите, които са ми удобни за шофиране.Най-голямо внимание обръщам на това дали мога да си подпра лявата ръка на подлакътника на вратата и свободно да хвана волана с ръка. Следващото по важност е централния подлакътник да е достатъчно висок за да мога да се подпра без да се налага да се накланям.За щастие сегашната ми кола това нещо го предлага. Също много важно за мен е и скоростния лост да е на подходящо разстояние.Предвид тези критерии означава широки кори на вратите и голям подлакътник, което стеснява пространството. Но въпреки това се чувствам на удобно и широко.Правилно разположените лостове на волана са също от съществено значение за мен. Волана задължително трябва да бъде във вертикално положение а не под наклон напред.Относно позицията на седене:Лично аз обичам да стоя възможно най-ниско долу и краката ми да стоят изпънати, а не като седнал в табуретка. Също така предпочитам автомобили с разположени педали като на F1, а не като в някой бус.Доста са нещата на които обръщам внимание, но спирам до тук.Първите автомобили, които се сещам с отвратителна позиция на седене и неудобни седалки това са: Fiat 500L, Renault Scenic.Дори скъпите автомобили си имат кусури, като един от тях, който съм определил е новият Range Rover Sport.
Коментар
-
Добре де , производителите на съвременни автомобили не отчитат ли антропологичните данни на съвременниците ни ?И колите с по-широки места за водачът не са ли от по-горният клас ?FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
coolboby написа:Това е доста интересна за мен тема, макар и да намесих удобството по-горе.Като казах удобство, много малко са колите, които са ми удобни за шофиране.Най-голямо внимание обръщам на това дали мога да си подпра лявата ръка на подлакътника на вратата и свободно да хвана волана с ръка. Следващото по важност е централния подлакътник да е достатъчно висок за да мога да се подпра без да се налага да се накланям.За щастие сегашната ми кола това нещо го предлага. Също много важно за мен е и скоростния лост да е на подходящо разстояние.Предвид тези критерии означава широки кори на вратите и голям подлакътник, което стеснява пространството. Но въпреки това се чувствам на удобно и широко.Правилно разположените лостове на волана са също от съществено значение за мен. Волана задължително трябва да бъде във вертикално положение а не под наклон напред.Относно позицията на седене:Лично аз обичам да стоя възможно най-ниско долу и краката ми да стоят изпънати, а не като седнал в табуретка. Също така предпочитам автомобили с разположени педали като на F1, а не като в някой бус.Доста са нещата на които обръщам внимание, но спирам до тук.Първите автомобили, които се сещам с отвратителна позиция на седене и неудобни седалки това са: Fiat 500L, Renault Scenic.Дори скъпите автомобили си имат кусури, като един от тях, който съм определил е новият Range Rover Sport.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
kik73bg написа:Ако търсиш голяма кола със широко шофьорско място- както са ти казали колегите по-горе започваме от Фиат мултипла (не че я карам),но съм имал много други ,дори и S класа, после Ланчия Капа ,ако обаче търсиш малка кола с пространство за шофьора ти препоръчвам Смарт. Возил съм и познавам доста грамадни хора ,които казват ,че е много удобна за големи и грамадни хора.Manowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко
Коментар
-
С удоволствие бих карал смарт, ако всички караха смарт .Аз подхванах темата, защото напоследък взех да посядам в тази и онази кола и съм бил заблуден, че голяма кола е равно на широко за шофьора, далеч не е така. Специално на мен ми е удобно да съм седнал, а не легнал и волана да е максимално полегнал, а не да сочи към гърдите ми.А за Мултиплата...преди седмица разходих едно Санта Фе и много ми хареса, но се колебая, все пак нужна ли ми е такава кола. Жена ми обаче естествено и светнаха очите на джипа и ми казва ’Човек трябва да си следва мечтите, веднъж се живее’. Горката, не знае, че с тези думи ме накара да се върна към старата си Мултипла мечта, а не към джипа. :D
Коментар
-
Малко не разбрах идеята на темата, т.е. колегата търси подходяща кола или правим сравнение на различни коли? Ако е до сравнение, някой сядал ли е в Рено 8 или 10, или в Мерцедес "японка"? В рендето се чудиш как да си нагласиш краката за педалите, а в мерджана се учудих като седнах колко е тясно, че и главата ми опираше в тавана, а съм само 173 см. От друга страна както спомена Румен_Хинчев съвременните производители се съобразяват с антропологичните данни на съвременниците ни, така че споменатите от мен "недоразумения на коли" са избегнати.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:От друга страна както спомена Румен_Хинчев съвременните производители се съобразяват с антропологичните данни на съвременниците ни, така че споменатите от мен "недоразумения на коли" са избегнати.
Коментар
-
Immortal написа:NikMar написа:От друга страна както спомена Румен_Хинчев съвременните производители се съобразяват с антропологичните данни на съвременниците ни, така че споменатите от мен "недоразумения на коли" са избегнати.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар