То така се турбинира мотор за 500лв........
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помисли за смяна на колата
Collapse
X
-
mitkosoft написа:1. Нямат никаква визия тези коли, да не говорим, че таблото е дялано с теслата...лостчетата за парното са като на ладите2. Няма хонда сивик която да не гори масло особено ако е пипана. Хора вие по драг не ходите ли. Преди години пипаха хондите и ги пускаха по драговете но двигателя пропушва с масло точно за 1-2 пускания.3. Най-добрите коли за тунинг са немските и най-много издържат. Който ходи на драг в България знае за какво говоря.punto HGT
Коментар
-
Пак ще влизам в музиката и чуденката става още по голяма и то трябва да решавам тия дни, че офертата може и да замине ако ме преварят, така че пак ми трябва наливане на акъл, че трезвото мислене отиде пак по-дяволите.С предишната кола, сиреч правената хонда се видяхме, но не се харесахме, имаше дребни нещица и по големи, които лично мен ме дразнят и се отказах, иначе наистина е рядкост /предполагам/ да видиш 23 годишна кола без ръжди и без троп-троп по пътя.Иде реч за това зверче http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...arqluvДнес ми направиха пробно кръгче и наистина не си иска гумите на 1-ва, не бях се возил до сега на 1.8Т, камо ли в такова с фабрични 180к.с., шофера беше в мойта категория 90-100кг и това ауди се набираше доста сериозно, окачването е някакво S-line, незнам дали така се води, но колата е по ниска от нормалните А3, но пружините и амовете изглеждат напълно обикновенни, смисъл черни са си на цвят, като стоково оказване. Зимни гуми чисто нови 225/45/17 + ал. джанти, салона има скъсано само на шофьорската седалка, но това нормално при тоя дълбок салон при всяко влизане/излизане и се търкаш. Единствено не ми хареса, че на големия борд на километража има изгорели пиксели /незнам дали така се казва/, тоест черти по борд компа, които не работят, това незнам дали е поправимо.На празен ход мотора работи много тихо, ако трябва да направя сравнение с на пунтото мотора, онова направо мърка и не се чува.Климатроника е за зареждане, понеже включва, но студеното го няма, общо взето на пръв поглед дребни нещица, които няма да струват много пари.Колата я продава приятел и цената за мен ще е друга .... и сега чуденката е дали да скачам в дълбокото, поне там по тия мотори като се прави тунинг си излизат и добри коне, не като да бориш атмосферни конеpunto HGT
Коментар
-
Това е много по-смислено като размяна. Просто другата кола е тотален мъртвец. Не от към вървене а общ остатъчен живот.Така, че да не го мислиш много, то мятай се в джаза и не слушай другите. :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Каско предвиждаш ли и ? Че тия ги разфасоват за части за норматив.Иначе здраво и просто окачване, твърда возия. Добър вървеж.Мотора като се запали студен, не трябва да трака. Ако трака има някъв обтегач, който е за смяна и струва бая пари.Поне на 150 коня, тоя мотор не го знам дали е така.Това с борда е така на повечето, в ибей има нови дисплеи, има и хора дето ги оправят.Ако е истиснки фейслифт (то май 180ки няма пре фейс) трябва да има серийно ESP.Иначе и за газифицирането мисли, ще иска читав редуктор и рейка.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
За газификация със сигурност ще мисля, но не успях да се свържа с газаджията, че вече и късно стана, но последно като говорих с него каза, че имал при него някакви изпарители дето държали до 350к.с., така че нещо от тоя сорт ще е, но като се свържа ще разпитам повече.В самата обява пише, че има разните му там системи против боксуване, стабилизации, но тъй като и момчето имаше ангажимент така и не се огледах за тия неща.Сега се ровя по ауди и vw форума и сигурно ще чета до бая късно, но до колкото успях да разбера разликата с 1.8Т 150к.с. била нещо по софтуера и различната работа на самата турбина, макар турбините и на двете модификации да са еднакви, май не го обясних като хората , а на едно място колега е писал, че след 2000г. турбините били с по добър капацитет и след ремап спокойно държали 210-215к.с., докато на тия с 150к.с. макс 200к.с. , ако е така явно има и някаква разлика и в турбините, най вероятно е с друг номер, но със сигурност не е К03-S, която се слага на S3, там работата е по дебела Емо, точно от теб знам, че ги вдигали много тия коли и със сигурност ще се прави каско, ако трябва и на денонощен охраняем паркинг ще я слагам.punto HGT
Коментар
-
Дидо, имаш си кола на която можеш да разчиташ. Карай си нея и не се занимавай с глупости. Ако ти трябва по голяма кола търси нещо комфортно за семейството и си карай пунтото за кеф. Аз така правя сега, търся някаква голяма кола за да си возя катуна и с Фифи се ръчкаме за кеф.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Дидо, имаш си кола на която можеш да разчиташ. Карай си нея и не се занимавай с глупости. Ако ти трябва по голяма кола търси нещо комфортно за семейството и си карай пунтото за кеф. Аз така правя сега, търся някаква голяма кола за да си возя катуна и с Фифи се ръчкаме за кеф.
Коментар
-
Втора кола си имаме Голф 4 с четири врати, за път, дете, магастрала и т.н., то за това е идеята другата кола да е за кеф, ама май и аз се разколебавам, ще карам турбо бензин някой ден ама май няма да е сега :D Иначе колата ми я дават за 4000лв, но като сметна еко такси, регистрации, ГО, ГТП, каско, ГИ, евентуално обслужване и отивам на 6000+лв и след това трябва единствено да стискам палци да държи турбинатаpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар