Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луминисцентни лампи, ток по корпуса, утечка...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Луминисцентни лампи, ток по корпуса, утечка...?

    Здравейте, тука има умни хора, та да питам.Началника знае, че горе-долу поназнайвам нещо и ми вика, можеш ли да оправиш тия лампи?Лампите са 2 луминисцентни пури и пърлачка за комари и мухи в едно.Взимам ги аз и понеже съм мнителен към всичко китайско, пускам ги, ама с фазомера пипам по корпуса и той светва.Иначе лампите си бачкаха, само стартерите им смених. Трепе си комари, свети си, ама и фазомера свети И на двете бройки си свети фазомера. И на двете гледах някъде да няма оголен кабел или нещо, ама всичко си е наред.Та някой има ли идея защо става така?На лепенката пише да се заземи корпуса, аз поне така го разбирам. Защо тогава не е сложен трижилен кабел?
    Прикачени файлове
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    #2
    Фазомера свети, защото за повишаване на напрежението се използва умножител на напрежение, който се захранва директно от 220V и повишава напрежението над хиляда волта.Ако има замърсяване на елементите, които държат двете решетки и/или са влажни, то ще се появи някакъв потенциал и върху корпуса. За да измериш напрежението на корпуса използвай някакъв измервателен уред, като единият накрайник допреш до т.нар. "нула", а другия допри до корпуса.
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      #3
      лампи

      Зависи и фазомера ако есвети в червено може навсякъде да показва,да свети още катого пипнешТрябва да е от по хубавие фазомери или стар модел.Ако обърнеш захранването виж дали няма да загасне.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Спазваш ли означението за захранването фаза/нула? (ако има такова де)?
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          Провери контакта, вероятно е офазен. При занулен контакт, слагаш фазомера във фазата и правиш мост към клемата с пръст - ако фазомера светва по-силно, значи контакта е занулен, ако не, провери дали ще светне при докосване на клемата. Повечето контакти се продават с фабричен мост за зануляване, но ако се обърне свързването на фазата и нулата, се получава офазен контакт и съответно офазен електроуред, а това е опасно.
          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

          Коментар


            #6
            D. Stanev написа:
            Повечето контакти се продават с фабричен мост за зануляване, но ако се обърне свързването на фазата и нулата, се получава офазен контакт и съответно офазен електроуред, а това е опасно.
            Преди две седмици купих два такива от Бриколаж. Ако ги бях видял преди да ги монтирам щях да им ги строша в главите.Това е не просто опасно, а подсъдно! Уж сме в Европа, а живеем в Булгаристан!Вече във всички жилища - ново строителство има дефектнотокова защита. И най-малкото напрежение на корпуса на електроуред я задейства, което предизвиква изключване на захранването на всички контакти в жилището. Остава само осветлението.
            Няма начин да няма начин!

            Коментар


              #7
              Контактите са наред. Като обърна щепсела пак си свети фазомера.Но...изнамерих един по-стар фазомер и той не свети.Измерих и с мултицета между "нула" и корпуса - показва различно в зависимост къде допирам, но е между 2 и 15 волта.
              Прикачени файлове
              Ex Fiat 126P
              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
              Alfa Romeo 147 1.6 TS
              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

              Коментар


                #8
                Десния фазомер, ако го ползваш като отвертка, може би ще е по-полезен.
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Левия е по истински май дори и да не се ползва като отвертка
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Е при тия лампи това не е ли целен ефект!?Преди време пуснах тук тема за избор на такава лампа и ми се обясни, че трепят гадовете защато прехвърча напрежение към корпуса/мрежата и това ги пържи...
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      Ако става въпрос за фазомер, аз имам такъв дето свети на нулата, а на фазата не...
                      Fiat Punto 1.1-Синята птица
                      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                      Коментар


                        #12
                        donnna написа:
                        Ако става въпрос за фазомер, аз имам такъв дето свети на нулата, а на фазата не...
                        Значи не е фазомер, а нуломер В такъв случай, ако някой го ползва без да знае точно какво мери, може да се претрепе.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          donnna написа:
                          Ако става въпрос за фазомер, аз имам такъв дето свети на нулата, а на фазата не...
                          И как ще стане това при нормални обстоятелства? За мен това означава, че "нулата" ти е фаза. Ти как определи, че това е нула?

                          Коментар


                            #14
                            По моя казус всичко е наред - пипнах корпуса, не умрях.Ама да ххх тия фазомери, къв му е случая, много е чувствителен,че хваща и ниски напрежения ли...А за нулата и фазата - с майка ми един път нещо си говорими к’во стана на въпрос, вика, че по някой път я удря ток отхладилника. Понеже аз съм слагал контактите и знам, чевсичко е наред, ама взимам фазомера и пипам на заземяванетона контакта - свети!!! Инсталацията понеже е двупроводна с мостсъм вързал от нулата към земя. И к’во се оказва, дошъл някакъвмайстор да им сменя таблото с бушоните и обърнал жиците.И те към година така си живеят.
                            Ex Fiat 126P
                            Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                            Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                            Alfa Romeo 147 1.6 TS
                            Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                            Коментар


                              #15
                              Подмени захранващият кабел. Така като го гледам е с два проводника и щепсела няма връзка със заземявката (тоест като на ТВ или друг уред с пластмасов корпус).Сложи трижилен кабел и щешсел тип шуко. Свържи корпуса със заземявката в щешпсела.
                              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                              Коментар

                              Working...
                              X