Здравейте, тука има умни хора, та да питам.Началника знае, че горе-долу поназнайвам нещо и ми вика, можеш ли да оправиш тия лампи?Лампите са 2 луминисцентни пури и пърлачка за комари и мухи в едно.Взимам ги аз и понеже съм мнителен към всичко китайско, пускам ги, ама с фазомера пипам по корпуса и той светва.Иначе лампите си бачкаха, само стартерите им смених. Трепе си комари, свети си, ама и фазомера свети И на двете бройки си свети фазомера. И на двете гледах някъде да няма оголен кабел или нещо, ама всичко си е наред.Та някой има ли идея защо става така?На лепенката пише да се заземи корпуса, аз поне така го разбирам. Защо тогава не е сложен трижилен кабел?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луминисцентни лампи, ток по корпуса, утечка...?
Collapse
X
-
Фазомера свети, защото за повишаване на напрежението се използва умножител на напрежение, който се захранва директно от 220V и повишава напрежението над хиляда волта.Ако има замърсяване на елементите, които държат двете решетки и/или са влажни, то ще се появи някакъв потенциал и върху корпуса. За да измериш напрежението на корпуса използвай някакъв измервателен уред, като единият накрайник допреш до т.нар. "нула", а другия допри до корпуса.Няма начин да няма начин!
-
Провери контакта, вероятно е офазен. При занулен контакт, слагаш фазомера във фазата и правиш мост към клемата с пръст - ако фазомера светва по-силно, значи контакта е занулен, ако не, провери дали ще светне при докосване на клемата. Повечето контакти се продават с фабричен мост за зануляване, но ако се обърне свързването на фазата и нулата, се получава офазен контакт и съответно офазен електроуред, а това е опасно.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:Повечето контакти се продават с фабричен мост за зануляване, но ако се обърне свързването на фазата и нулата, се получава офазен контакт и съответно офазен електроуред, а това е опасно.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Е при тия лампи това не е ли целен ефект!?Преди време пуснах тук тема за избор на такава лампа и ми се обясни, че трепят гадовете защато прехвърча напрежение към корпуса/мрежата и това ги пържи...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
donnna написа:Ако става въпрос за фазомер, аз имам такъв дето свети на нулата, а на фазата не...FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
По моя казус всичко е наред - пипнах корпуса, не умрях.Ама да ххх тия фазомери, къв му е случая, много е чувствителен,че хваща и ниски напрежения ли...А за нулата и фазата - с майка ми един път нещо си говорими к’во стана на въпрос, вика, че по някой път я удря ток отхладилника. Понеже аз съм слагал контактите и знам, чевсичко е наред, ама взимам фазомера и пипам на заземяванетона контакта - свети!!! Инсталацията понеже е двупроводна с мостсъм вързал от нулата към земя. И к’во се оказва, дошъл някакъвмайстор да им сменя таблото с бушоните и обърнал жиците.И те към година така си живеят.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар