Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ел. табло

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Излишно разхищение на пари.Връзва се една ДТЗ да кажем 40А на всички контакти и една отделна, както си го написал, за силовите контакти - печка.Просто е напълно излишно да слагаш 4 ДТЗ на всеки кръг.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      BO написа:
      Просто е напълно излишно да слагаш 4 ДТЗ на всеки кръг.
      Бих сложил даже само една, но приемам, че са сложени.Даже може и за главен да се ползва.

      Коментар


        #18
        naskobg написа:
        .....Даже може и за главен да се ползва.
        Колега, не давай такива съвети, че ако някой ги последва ще ти тежи после на съвеста. BO се изказа по въпроса най-правилно. Който е правил таблото няма грам понятие за какво иде реч. Какво дирят предпазителите преди ДТЗ????? Щом така е направено в момента, моя съвет е да се прегледа всичко из основи и да се преправи. Някой беше попитал за специални ДТЗ-та. Ами ако се предвижда консуматорите да пускат хармоници се изпозват по-специални. Например на Шнайдер са серията Si. Към автора: Мога да погледна (да свършим работа) ама това може да стане събота евентуално.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #19
          Веднъж се прави. Искам да е направено както трябва. Защита за всички кръгове с изключение на климатика, осветлението и още няколко. По този начин: окабеляването на таблото е чисто и много лесно се откриват повреди: в кой кръг и каква (претоварване или утечка). Предпочитам да спестя някой лев за глупусти и да си купя 4 ДЗТта.
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            #20
            Ама предпазителите се слагат след ДТЗ-тата!
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #21
              veselin10 написа:
              naskobg написа:
              .....Даже може и за главен да се ползва.
              Колега, не давай такива съвети, че ако някой ги последва ще ти тежи после на съвеста. BO се изказа по въпроса най-правилно. Който е правил таблото няма грам понятие за какво иде реч. Какво дирят предпазителите преди ДТЗ????? Щом така е направено в момента, моя съвет е да се прегледа всичко из основи и да се преправи. Някой беше попитал за специални ДТЗ-та. Ами ако се предвижда консуматорите да пускат хармоници се изпозват по-специални. Например на Шнайдер са серията Si. Към автора: Мога да погледна (да свършим работа) ама това може да стане събота евентуално.
              Вече почвате да си мерите пишките май ?!?Айде обясни ми къде трябва да е предпазителя преди или след ДТЗ.Ако ще каскадираш слагаш след. Ако не - може и преди.Дай ми обяснение, защо е неправилно (или поне четирите ти ?) АП да е преди ДТЗ.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #22
                veselin10 написа:
                Ама предпазителите се слагат след ДТЗ-тата!
                Някой "майстор" 7ми разряд ли ти го каза това или някоя жена ?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #23
                  ОК . Исках да помогна. Дерзайте
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #24
                    veselin10 написа:
                    ОК . Исках да помогна. Дерзайте
                    Нещо не ти стигат аргументите и ти остават простите правила като "препазителя след ДТЗ"
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #25
                      Братле, проектирал съм и съм изградил ел. инсталации, пред които един апартамен е нищо(не, че и такива не съм правил). Щом не искаш съвет , а почваш да се "отваряш", оправяй се. П.П. Ако проявиш желание, ми пиши на лично и ще ти пусна една две схеми на табълцета. Тук няма да пиша повече. Успех.
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #26
                        veselin10 написа:
                        Какво дирят предпазителите преди ДТЗ?????
                        Аз казах, че бих я ползвал за главен, което значи, че бих я сложил първа!Колега, приеми съвета на veselin10, ДТЗ се слага първа.Няма смисъл от това да е след предпазителите, даже пак ти повтарям - сложи една.

                        Коментар


                          #27
                          Предлагам това на картинката. Даже успях да спестя цял ред на таблото. ДТЗ се слага преди, а не след предпазител. Аксиома.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            ДТЗ има смисъл да се слага само ако окабеляването след това е трипроводно.http://xn--e1aaamiccthtvc4b.bg/images/stories/15.jpg

                            Коментар


                              #29
                              изтрийте темата, моля!
                              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                              Коментар


                                #30
                                vgeorgiev написа:
                                изтрийте темата, моля!
                                Много дойдоха СпецЕаалистити ли?
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X