Линейките и пожарните, също ще могат да минават по бус лентите, което ще увеличи знаително бързината на придвижването им, защото няма да висят по задръствания с другите автомобили. Това би спасило много животи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тема за българските абсурди.
Collapse
X
-
dasteri777 написа:Ама не питате тез дето са във въпросните автобуси ,не е толкова зле колкото го описвате.Ами не може и до тоалетната с кола да се ходи.
Коментар
-
http://www.vesti.bg/bulgaria/inciden...vikani-6050696 Не знам дали да го нарека нахалство, безочие, непукизъм... Само на мен ли прави впечатление как тия павиани виждат, че ги снимат и това въобще не ги притеснява!? Няма крясъци към жената да спре да снима, не се опитват да й вземат или счупят телефона, въпреки че я удрят и нея, и много лесно можеха да вземат телефона или да го ударят и т.н. Тоест те са наясно, че каквито и доказателства да има срещу тях, дори видео как пребиват някой, ще им се размине. При такава ситуация изборът за обикновените хора се свежда до две възможности - защитаваш се с някакво средство, но има и шанс да полежиш след това в затвора, или за да нямаш проблеми със закона се оставяш да те пребият и се молиш да оживееш.
Коментар
-
или правиш всичко възможно да не попаднеш в такава ситуация ...Само аз ли виждам, че "биячите" се прибират в тяхната си кола, когато "обикновения човек", който вече е бит (но явно не достатъчно), започва/продължава да ругае? И "благодарение" на тези ругатни бива "допълнително съветван".Не, че искам да защитя нападателите, но и жертвата като гледам не пада по гръб.Не случайно има поговорки като:Да бе мирно седяло, не би чудо - видяло.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Жертвата според мен е по-смел от разумното, защото е разчитал, че няма да смеят да го пребият посред бял ден пред камера, или пък е очаквал някой да спре и да има свидетели, което да озапти орките. Ама остави неговото поведение, за мен е потресаващо това на нападателите. Все си мисля, че бандитите обикновено се опитват да унищожат всякакви доказателства, но на тези в България просто не им пука, защото знаят че няма значение. Нито разследването е разследване, нито съд има. Представям си сега как на бития ще му късат нервите и ще му губят времето по РПУ-та, и накрая няма да е имало никаква полза, защото ще пуснат нападателите с условни присъди.
Коментар
-
Стават, стават. Зависи кой на какво е. Макар, че тия специално не бих ги взел и овце да пазят, какво остава да им поверя живота си и да са ми лична охрана. В тия среди има доста такива хора, на които анаболите и стероидите отдавна за изпържили мозъка и не знаят по кой свят са. Нямат никакъв шанс да са охрана в която и да е сериозна фирма, заради това се подвизават при разни типове, които винаги са с единия крак в затвора, а с другия в гробищата. Никой друг не би ги взел. Те реално не са и охрана, а са момчета за всичко-от това да пребият някого, до това да разхождат кучето на "шефа". За съжаление в БГ е станало нарицателно на такива да им се казва "охранители". Охранителният бизнес е сериозен бизнес и много отговорна работа, изискваща солидна подготовка.Не е като съвсем да няма неандертали...ама са рядкост.По повод темата за градския транспорт, която бяхте хванали горе, истината е малко по-друга. В момента единствено масовото използване на личен транспорт спасява градския от тотален колапс. Не е до печалбата, а до капацитет. Винаги има някакъв разумен баланс между личния и обществения транспорт, при който първият е достъпен, редовен и на печалба, а вторият-доведен до границите на ноормалната необходимост, без да се стига до глезотия. За другите градове нямам впечатления, но в София ГТ е зле организиран, зле управляван, поради което е неефективен и безбожно скъп. Дори ако 20% от хората, ползващи коли, утре ги оставят и решат да тръгнат с "градксия", цялата му система на организация просто ще колабира от претоварване. Той е на ръба на фалита не поради липса на пътници, а поради лошо управление на разходите, неадекватно маршрутизиране и не на последно място-лоша ПР политика.
Коментар
-
Ама не питате тез дето са във въпросните автобуси ,не е толкова зле колкото го описвате.Ами не може и до тоалетната с кола да се ходи.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Airfan написа:Според мен и биячите и пребития не са съвсем сухи. Никой не го пребиват ей така, защото нищо не е направил.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Airfan написа:Според мен и биячите и пребития не са съвсем сухи. Никой не го пребиват ей така, защото нищо не е направил.
Коментар
-
Бургас, чета изявленията от днеска на кмета ви, за новата транспортна схема. Абе, хора, вие верно ли го избрахте тоя с 84%?! Решението е непопулярно и ми носи негативи, но е отговорно. Защото има червени линии, които не могат да се пристъпят. И едната от тях е безопасността.Ако не наложим нови правила сега, след няколко години градът ни тотално ще е блокиран от коли. А статистиката за пътните инциденти ще е още по- стряскаща.Когато през 70- те години на миналия век са правени основните улици и булеварди в града е имало 21 000 автомобила. Сега, при същите улици, регистрираните са вече са 208 670. Няма как да съборим сгради, за да увеличим габаритите на улиците. Няма как за 208 000 коли да има 208 000 паркоместа и бързоскоростни пътни платна, по които да се придвижим максимално бързо с автомобила си.Или продължаваме със задръстванията и дишаме все повече автомобилни газове, или правим Бургас по- подходящото място за пешеходци и ползвателите на градския транспорт.Към водачите на автомобили: Да, придвижването в града ще е по-бавно и с не повече от 35 км/ч. Но пък всички сме наясно, че при такава скорост е почти невъзможно да има смъртни случаи при катастрофа.И да, светофарите са повече и ни бавят, но по- добре много светофари, отколкото много блъснати пешеходци. Ще трябва да се съобразяваме с повече пешеходни пътеки и бързата автобусна линия. За да стигнем до работа ще трябва да излизаме по- рано. Но пък близките ни, които ще изберат градския транспорт ще стигат до желаното място много по- бързо, безопасно и комфортно. И ще има повече сигурност на пътя.На следващ етап ще има и други непопулярни мерки. В жилищни зони, където живеят много хора и има регистрирани пътни инциденти ще се забрани шофирането със скорост над 25 км/ч. Все повече малки улички в централна градска част ще се превръщат в пешеходни.Това е тенденцията. Във всички съвременни градове с концентрирано население в ограничено пространство. Градът ни е заобиколен от море и езера и няма много опции за урбанизиране на нови територии.Смея се аз, ама един такъв ’проект’ се пече и във Варна...
Коментар
-
Airfan написа:Kay_ написа:Airfan написа:Според мен и биячите и пребития не са съвсем сухи. Никой не го пребиват ей така, защото нищо не е направил.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Airfan написа:Kay_ написа:Airfan написа:Според мен и биячите и пребития не са съвсем сухи. Никой не го пребиват ей така, защото нищо не е направил.
Коментар
-
Airfan написа:Kay_ написа:Airfan написа:Kay_ написа:Airfan написа:Според мен и биячите и пребития не са съвсем сухи. Никой не го пребиват ей така, защото нищо не е направил.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар