Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тема за българските абсурди.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ти, какво очакваш бе човек/?? Това е изключително натоварено кръстовище и искаш да няма изобщо коли???
    Какво очаквах ли ? Очаквах - друго. За чий ми е кръгово с размер на сателитна чиния и тези плетеници от пешеходни надлези, чиято цена със сигурност не струва по-малко от направата на нещо, като кръговото Созопол и Меден рудник.Честно. Имам чувство, че не сме от един град. С какви очи гледаме - не знам. Аз със сигурност искам да съм обективен. Пък коя партия и кмет строи не ме грее. Та за това и не съм равнодушен към хубавото и пошлото направено в града ни.
    И дори и лятото, ако видиш колона от Мираж до Трапезица и от Черноморец до Трапезица ЕЛА И МИ СЕ ОБАДИ.
    Аз ти пиша, че оня ден от болницата до Трапезица се движих в "кервана" 20 минути - ти ми пишеш за зелени вълни и разтоварено движение през лятото. Пък нека някой от Манхатън да се включи и да сподели, откак се блокираха с жълти ленти платната как се изнасят хората от комплекса между 8.00 и 9.00 часа и вечер дали не се трупа опашка на кръговото за входа към комплекса.
    Ти си свиканл от м рудник катаджията да ти цъкне зелената вълна, а другите да го Д**хат!
    Ти не обичаш ли зелената вълна ? Ако ти харесва да се дръстиш в чакане по светофари ( защото по новата схема махнаха два пък сложиха 10) аз не искам. В този смисъл е нормално да имаме различни виждания по новата схема. Що се касае за КАТ-адажията съсзелената светлина нЪл се сещаш, че не е само за тези от Меден рудник. Тя е за всички от Юг и за Юг. Сега на лятос като тръгнат летовниците по София - Созопол - София пак ми пиши, как ще минаваш "ляв завой"...Не, че няма варианти, но трябваше да се започне с тях - алтернативния обходен маршрут. Скоро не го виждам обаче.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      Мястото е малко. Не може по-голямо кръгово. А един надлез със сигурност стува мноого пъти повече отколкото пасарелките. А те са много добро решение, при такъв интензивен трафик, на хората не им е мястото при колите.А ти кога минаваш, че все ти се вижда задръстено. Аз съм минавал по всяко време във всички направления, ми супер нормално се минава. Сега, който не е свикнал да се съобазява със ограничения на скорости, табелки и правила му е терсене, но така е. Трябва да се научат, че законите се спазват.Ако не си забелязал, подлезът Сомат е асфалтиран и сега на Трапезица кьорав Тир не може да видиш. Защото някои се притесняваха, как щял да завива. А пък като направят и Пътен възел Запад, на Трапезица няма да има кого да напсуваш. А между другото задръстванията сами си ги правим. Ако бъдем малко повече европейци и ползваме градският транспорт няма да е така. Не случайно президенти, министри, кметове, ползват влакове, метро, и т.н. Не като тука. Един дебил се вози и 5 коли охрана с него.

      Коментар


        Между другото, като казахте кръгови, има ли причина да се повдига средата на кръговото дотолкова, че да се закрие видимостта отсреща? Щото във Варна това е новата мода.

        Коментар


          ntodorov написа:
          Аз ти пиша, че оня ден от болницата до Трапезица се движих в "кервана" 20 минути - ти ми пишеш за зелени вълни и разтоварено движение през лятото. Пък нека някой от Манхатън да се включи и да сподели, откак се блокираха с жълти ленти платната как се изнасят хората от комплекса между 8.00 и 9.00 часа и вечер дали не се трупа опашка на кръговото за входа към комплекса.
          Бих се включил на драго сърце, понеже ежедневно се сблъсквам с този проблем... Просто се получава една "фуния" и една изнервящо влачене, а безсмислените жълти BUS ленти естествено са празни. Но какво от това нъл сми мудерни...Колкото до толкова дискутираното кръгово на "Трапезица", моето лично становище е че най-удачно щеше да е да се направи с надлезен мост, като кръговото на "Меден Рудник" в посока Созопол. По този начин щеше да се предотврати задръстването по основния маршрут "Меден Рудник - Болницата" и обратно. За чий чеп наляха пари за тези пасарелки, някой се изказа че от там щели да минават основно пешеходци пътници към автогарата. Та кой луд ще си помъкне куфарите пеша през половината град, да се покатери по стълбите, впоследствие да слиза и накрая облян в пот да се качи на автобус, след като тези "екстри" могат да се избегнат с използването на ТАКСИ до там примерно..?Питам, но смислен и логичен отговор не чакам...
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            batproho написа:
            Питам, но смислен и логичен отговор не чакам...
            А ти защо не разсъждаваш логично??Първо, много добре знаеш, че Бързите линии не са пуснати, какво очакваш да има в Бус лентите?Второ, били празни, ами нали това е целта, автобуса да се придвижва много по-бързо, да не попада в задръствания. За това се правят БУс ленти. Това е целта, така е нормално.За Трапезица, всички сме съгласни, че най-добрият вариант е с надлез. Но първо , място няма и второ е много скъпо. Знаеш ли колко стуваше изграждането на пътен възел Юг? Пасарелките са много по евтини, и да нужни са, и определно не сам за хората за Автогарата( между другото основният пътникопоток пътуващи с автобусите са ежедневно ходещите на работа от съседните селища, а те нямат багажи, куфари и т.н) Но там винаги е имало голямо пешеходно движение. Ти как предлагаш да няма конфликт с автомобилите? Дори и да има надлез, както предлагаш. От къде ще минават пешеходците?

            Коментар


              Бързите линии не са пуснати, ама шибаните светофари са пуснати и чакаме по 10сек да мине автобус, който не минава, а колите се трупат. Нали уж щеше в автобусите да има дистанционно и само тогава да светва за автобусите, когато има такъв на кръстовището. Пълна малоумщина - за справка - отсечката на ул. Спортна до стадиона, както и моста при Океански риболов, особено към 18 е много приятно да висиш там.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                Да. Прав си за това. В момента няма никаква синхронизация на светофарите. Надявам се като пуснат новата система за управление на трафика, да ги оправят тези неща. А ако успеят да синхронизират шестте светофара на Хр. Ботев в "зелена вълна ", това ще е чудо. :D

                Коментар


                  stilo_new написа:
                  Да. Прав си за това. В момента няма никаква синхронизация на светофарите. Надявам се като пуснат новата система за управление на трафика, да ги оправят тези неща. А ако успеят да синхронизират шестте светофара на Хр. Ботев в "зелена вълна ", това ще е чудо. :D
                  Мани, мани...Чудеса.
                  Ще се цитирам, защото тук вече сме на едно мнение. :P
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    Само чакам да пуснат бързите линии и да тръгнат почиващите от цялата страна към Созопол. Тогава ще стане такъв купон. И бакшишите се точат за блокиране на основни пътни артерии и няма да са сами. Тогава ще видим как ще излязат сметките на Кмета и Ко.

                    Коментар


                      stilo_new написа:
                      batproho написа:
                      Питам, но смислен и логичен отговор не чакам...
                      А ти защо не разсъждаваш логично??Първо, много добре знаеш, че Бързите линии не са пуснати, какво очакваш да има в Бус лентите?Второ, били празни, ами нали това е целта, автобуса да се придвижва много по-бързо, да не попада в задръствания. За това се правят БУс ленти. Това е целта, така е нормално.За Трапезица, всички сме съгласни, че най-добрият вариант е с надлез. Но първо , място няма и второ е много скъпо. Знаеш ли колко стуваше изграждането на пътен възел Юг? Пасарелките са много по евтини, и да нужни са, и определно не сам за хората за Автогарата( между другото основният пътникопоток пътуващи с автобусите са ежедневно ходещите на работа от съседните селища, а те нямат багажи, куфари и т.н) Но там винаги е имало голямо пешеходно движение. Ти как предлагаш да няма конфликт с автомобилите? Дори и да има надлез, както предлагаш. От къде ще минават пешеходците?
                      Колега, отдавна установих че да се спори с Вас е "борба с вятърни мелници"... Имате си там някакви ваши виждания и макар че сам вече сте убеден в цялата абсурдна обстановка, продължавате да казвате на черното бяло. Не знам от къде пътувате, от къде и как минавате, но започвам да си мисля че говорим за различни градове... Оставям Ви да се възхищавате на сътворените глупости и си карайте трена или каквото там правите!Хубав и усмихнат ден, от мен!
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        Ами наистина тази тема трябва да се преименува, че май е сбъркана думата в заглавието ѝ. :D
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          BO написа:
                          Ами наистина тази тема трябва да се преименува, че май е сбъркана думата в заглавието ѝ. :D
                          Прав си Боби. Яд ме е защото направихме нещо за да елиминираме проблем, а впоследствие сътворихме нещо друго и излишно ( с мнооо пари ) докарало ни още по-голям от решения вече проблем.ПС: Днес точно в 8.00 часа в Манхатън имаше опашка от коли ( за бургазлии - от разклона за шилото срещу Газпром до кръговото за Созопол) чакащи мнимия светофар на новоизградената вътрешна магистрала ( чудесна придобивка ) . Това беше тапа от 2.6 км. "организирана" и грижовно поддържана от един излишен светофар поставен да служи на новата транспортна схема. Точно в този участък поставянето на кръгово беше най-удачния, евтин и прилежен вариант, ама заради "бързата" линия трябва да има светофар и празни ленти. Вече все по-ясно се чува и усеща недоволството на хората и недоумявам, как и откъде колегата stilo_new черпи ентусиазъм към случващото се. Изненадващото днес за мен е, че всички си спазваха правилата и никой не пристъпваше бус - лентата въпреки шибаната ситуация, в която 80 000 комплекс беше ОТНОВО блокиран заради малоумни или да си го кажа направо користни цели и интереси.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            Вече сигурно на 3-4 човека се пада автомобил, а вие искате да се движите все едно на 20 човека се пада 1 автомобил, който стои пред блока за красота.
                            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                            Коментар


                              Много добре си се движихме преди да направят бус-лентите. Сега щом още преди летния сезон има сериозни задръствания... направо не ми се мисли след 2 месеца какво ще е.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                Ми поздрав тогава. :D
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X