Как няма да избие трева, този асфалт, като го гледам колко е рехав и постен, точно като фрезована нива е...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тема за българските абсурди.
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
stilo_new написа:МНого трудно е да спреш, тревата да расте.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Това е абсурда в София.При билет 1,6 се получава следната картина. Сметката е конкретно за съпрута ми.Разстояние до офиса 6,8 км., за това разстояние трябва да смени 3 линии или общо 6 билета, картата за транспорт е решение, но тогава времето в една посока е над час или над два часа на ден. До сега се придвижваше с маршрутка и една линия, времето за това пътуване е около 30-40 минути в посока, две линии или цената на 4 билета общо, но не става с карта. Ако продължи да се придвижва по същия начин, 4х1,60= 6,4 лв. Как стои въпроса с кола, общо 13,6 км., смятаме 15 км., живея в краен квартал и първите 5 км., са като извън града, разхода на гориво, като шофира тя е под 7, но го смятаме 8 или 1,2 литра по 1,8=2,16 и 30-40 минути в двете посоки.Сметката: С транспорт 6,4х22=141,68 лв., което не сигурно, защото маршрутката обмислят да стане 2 лв., за лесно разплащане. С кола 2,16х22=46,2 лв. Сега вече обмисляме да търсим паркинг на близо, ако намерим за стотина лева, ще сме на нула, амортизация и данъци не слагам, защото така или иначе се плащат, а километрите на месец са смешни, спрямо времето което ще спести. Доста познати, обмислят същия вариант, или тези, които ползват маршрутка и градски. Сега се питам, ако повечето смятат така, какво ли ще стане в София?Колко ще поскъпнат билети и гориво, ако барела стигне 100?Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
То идеята за тоя градски транспорт е интересна, но мааалко трудно приложима. Преди годишната карта з всички линии струваше 500лв, а сега ще е 365лв. 365/12=30,50лв на месец. Това си е доста по-малко от цената на месечната 50лв. Ако приемем, че ползваш един транспорт на ден - 22дена*2билета=44пътувания. Сега в пари едно пътуване излиза 30,50/44=0,69лв. Там ще е отстъпката. Искат да стимулират повече хора да си купуват годишни карти, за сметка на месецни, седмични и единични билети. НО нали се сещаш, че ако някой се е скрънзил на 1,00 и не е дупчил билет...как ще му обясниш, че ако си купи годишна, ще пътува по евтино? Няма начин. Друг е въпроса, че ако трябва да извадиш ~400лв от раз от джоба, малко ще видиш зор въпросния месец.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
На това му се вика безплатно кредитиране и монопол, хитри са гербаджиите... вдигането на цените на билетите, което става и в Бургас само ще накара още повече хора да се качат на автомобилите, особено с тези ниски цени на горивата. В Бургас са още по-нагли и така ще променят схемата, че да те карат да се прекачваш за да стигнеш до точка Б. Цялата схема е да се вземат повече пари, абсолютно за нищо друго не се мисли който каквото ще да разправя.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Градски транспорт е по-евтин вариант (в повечето случаи), ако се гледа финансовата страна. Друг е въпроса за комфорта, времето, нервите, чакането на жега/студ и т.н. Имам много богат опит с градски транспорт и чакане по спирки (100% не съм единствен). От 7 годишен "жуля" с тролей, автобуси.Една просто сравнение: Преди живеех в ж.к. Мусагеница и до работата ми трябват два транспорта:метро +автобус 204. Времето на пътуване е около час и 20 до към час и 40минути + чакането. Ако си вземаха годишна карта (365лв) на месец е 30,5лв.Ако съм с кола - това 15км в едната посока (30км на ден)*22=~700км. Да кажем кола на газ с разход 10/100, про цена на ЛПГ-то 80стинки = 56лв.П.П. Ако и двамата от семейството сте в една посока, вече става друга бира.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
spark написа:На това му се вика безплатно кредитиране и монопол, хитри са гербаджиите... вдигането на цените на билетите, което става и в Бургас само ще накара още повече хора да се качат на автомобилите, особено с тези ниски цени на горивата. В Бургас са още по-нагли и така ще променят схемата, че да те карат да се прекачваш за да стигнеш до точка Б. Цялата схема е да се вземат повече пари, абсолютно за нищо друго не се мисли който каквото ще да разправя.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Особено като пуснат тролеите да обслужват основния трафик в Меден рудник, толкова бърз ще стане транспорта, че свят ще ти се завиеntodorov написа:spark написа:На това му се вика безплатно кредитиране и монопол, хитри са гербаджиите... вдигането на цените на билетите, което става и в Бургас само ще накара още повече хора да се качат на автомобилите, особено с тези ниски цени на горивата. В Бургас са още по-нагли и така ще променят схемата, че да те карат да се прекачваш за да стигнеш до точка Б. Цялата схема е да се вземат повече пари, абсолютно за нищо друго не се мисли който каквото ще да разправя.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Да го кажем така:Като бях в София, от Надежда (бул.Рожен) до Лозенец (ул.Козяк/Богатица) с кола като тръгна в 6:50 стигах за 20 мин.За да ида с градски транспорт имах варианти: - пеш 20 мин. до метростанция Хан Кубрат, с метрото (17 мин) до Джеймс Баучер и пеш 5 мин до офиса - общо 42 мин.- с колата до МС Хан Кубрат (3-5 мин),(колата седи цял ден на паркинга на Била), с метрото 17 мин и 5 мин пеш до офиса - общо 27 мин.На обратно - същата работа. Имах си маршрут, по който в най-натовареното време стигах за 30 мин. до къщи.В Козлодуй - имам ведомствен транспорт, картата за който ми струва 20 лв за 6 месеца.За да ида с него на работа трябва да тръгна най-късно в 7:00 от къщи, пристигам на работа 7:50. На връщане тръгва в 16:30 (работното ми време е до 16:00), и пристигам в къщи не по-рано от 17:00, обикновено по-късно.Трафикът по пътя, по който минава автобуса е ужасен, по-лош от в София. Тръгне - спре, тръгне - спре, мъкне се на първа...С колата - минавам по околовръстен път и ми се увеличава като разстояние двойно (т.е. 12 км в едната посока), но тръгвам за работа в 7:30 и пристигам навреме, след работа в 16:20 вече съм в къщи. Струва ми около 50 лв за нафта на месец. Ходя с колата, щото не ща да си губя времето висейки по спирки.Едно време в Ямбол ми беше същата работа... С автобус трябваше да сменя няколко линии и да загубя около час в едната посока (12 км), а с колата стигах за 10 мин.Ай да ви имам и градските транспорти...
Коментар
-
ntodorov написа:spark написа:На това му се вика безплатно кредитиране и монопол, хитри са гербаджиите... вдигането на цените на билетите, което става и в Бургас само ще накара още повече хора да се качат на автомобилите, особено с тези ниски цени на горивата. В Бургас са още по-нагли и така ще променят схемата, че да те карат да се прекачваш за да стигнеш до точка Б. Цялата схема е да се вземат повече пари, абсолютно за нищо друго не се мисли който каквото ще да разправя.
Коментар
-
stilo_new написа:ntodorov написа:spark написа:На това му се вика безплатно кредитиране и монопол, хитри са гербаджиите... вдигането на цените на билетите, което става и в Бургас само ще накара още повече хора да се качат на автомобилите, особено с тези ниски цени на горивата. В Бургас са още по-нагли и така ще променят схемата, че да те карат да се прекачваш за да стигнеш до точка Б. Цялата схема е да се вземат повече пари, абсолютно за нищо друго не се мисли който каквото ще да разправя.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Няма град с подобна малоумна транспортна схема, като сегашната. Това, че е до болка позната и всички са свикнали с нея, не значи, че добра. Някакви обиколни маршрути. В едната посока през едно място минава автобуса, в обратната посока по друга улица. Всеки мои познати, които не са от тук, се чудят какво става.То и за кръговото на Трапезица се оплаквахте, ама сега като го разчертаха и нашравиха почти всичко, се минава в пъти по-бързо.От всички посоки. Хайде да го признаем и това вече.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Не ми се пишеше вчера на тази тема, но понеже ти я подхвана само ще вметна окончателното си мнение: МАЛОУМНА работа. Не ми се мисли, какъв ще е трафикът след месец. В понеделник се придвижих от болницата до кръговото на Трапезица за 20 минути. Толкова не съм чакал НИКОГА, дори и през лятото. Трапезица е приятна за преминаванев почивни дни и в часовете между 22.00 часа и 06.00 часа. :D И да. Преди месец движението там току се разтоварваше, току се дръстеше. Беше на талази, според зависи в кой момент преминаваш, но подобна лотария на такова възлово кръстовище и то далеч преди лятото си е...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар