Това ще е било преди доста години щото от 2007 дск са със собствен картов център
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Един-два въпроса за онлайн банкиране - ДСК Директ
Collapse
X
-
Типично - нали ти е минала транзакцията през пейпал - разпечатай и им го занеси. И не излизай, докато не ти обяснят как дебитна карта може да е на минус - аз винаги им излизам с номера, че утре ако някой иска да пазари с моята карта, може да я докара до -10 000 и тогава какво правим и защо ми е дебитна карта, има и разни неща писани за дебитните карти в общите им условия. Мен всеки път се пробват така да ме минават, обаче не им минава номера. В края на краищата всеки път се оказва, че грешката не е моя, както се опитват да ми вменят.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Да вметна и аз нещо Често се случва да ти блокира дадена сума два пъти, а ти да си я заявил само веднъж. Причина:95% от случаите - лаг в комуникацията при търговеца, ест прави още един опит и се получават нещата.Варианти: - чакаш 30 дни и автоматично се отблокират, защото в момента трябва да са блокирани. - Пускаш оспорено плащане(пак ще чакаш), но най-вероятно няма да ти го приемат, защото сумата не е осчетоводена(втората). PS - В колн на банката няма да разбереш нищо, защото и там не са на ясноFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Ако и в банката не са наясно - сменяй банката веднага. В ДСК като ходя винаги има един или двама с подобни проблеми. Последния път над 30мин жената се опитваше да обясни на един как в дебитната му карта има -10лв и хората се изнервиха да чакат. Общо взето неприятна банка, с ниски лихви по депозити и високи такси за теглене в брой дори на падеж.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Месец и полововина вече никакво развитие. Имам чувството, че англичаните нещо ме мотат. Това е последня мейл от тях. Вече май не виждам смисъл да им пиша, освен ако не мога да ги стресна по някакъв начин. Мисля да ходя пак в банката.Thank you for your email,I’m sorry to hear of the issue you have had with this order and purchase,I have checked our account record and can advise we have previously as advised contacted the relevant team to release your pending funds for you.I have again passed all the required data to their team to be checked accordingly but as this has previously been noted the funds should already be back as available with you. We apologise for the inconvenience caused by this matter. Kind RegardsRyan BowdenCustomer Support team
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар