"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
е добре де, защо мислите, че новата корса ще е по-скъпа от ГПто? то ГПто в момента е на цените на новата астра.... и вие мислите, че корсата ще е по-скъпа от двете?!? вижте горе-долу две сени за Астри с мотори, дето ги има и ГТто и си направете сметката:МОДЕЛ 1.4i 16V 1.3CDTi (90 к.с.) (90 к.с.)ENJOY 27 675 лв 30 805 лвмежду другото ГПто ме кефи много, но ми се струва малко скъпичко в сравнение с конкуренциата...
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
между другото ГПто ме кефи много, но ми се струва малко скъпичко в сравнение с конкуренциата...
Ето ценовата листа на новата Корса, която Стефчо (DiStefano) ми даде в темата за покупка на ГП - Корсата излиза с около 1500-2000лв. повече по ценова листа, а и отделно като добавиш екстри.... Новото Клио излиза маааалко по-евтино от ГП, ама отвътре е изключително скучно, аз съм имал от предишното и новото ми изглежда абцилютно същото отвътре все едно са му направили фейслифт, а не е нов модел 207 е по-скъпо от ГП, Ситроен С3 прилича на ц*ца и изобщо не го сравнявам, Сузуки Суйфт е хубаво и евтино, НО определно е доста бедно на екстри или по-скоро на важни екстри, Мазда, Тойота и Хонда са скъпи ...май Поло може да се конкурира по цена, ама то май е и по-малко на габарити
между другото ГПто ме кефи много, но ми се струва малко скъпичко в сравнение с конкуренциата...
Ето ценовата листа на новата Корса, която Стефчо (DiStefano) ми даде в темата за покупка на ГП - Корсата излиза с около 1500-2000лв. повече по ценова листа, а и отделно като добавиш екстри.... Новото Клио излиза маааалко по-евтино от ГП, ама отвътре е изключително скучно, аз съм имал от предишното и новото ми изглежда абцилютно същото отвътре все едно са му направили фейслифт, а не е нов модел 207 е по-скъпо от ГП, Ситроен С3 прилича на ц*ца и изобщо не го сравнявам, Сузуки Суйфт е хубаво и евтино, НО определно е доста бедно на екстри или по-скоро на важни екстри, Мазда, Тойота и Хонда са скъпи ...май Поло може да се конкурира по цена, ама то май е и по-малко на габарити
GP 1.4 16V Dynamic 5вр. e 25 599.00 лв, корса Enjoy 5 вр със съшия двг е 22 880.00 лв. как го видя, че корсата е по-скъпа?!? - оборудването на двете версии е много близко, (съществена разлика липсата на климатик на корсата, но пък има други неща, които ги няма ГПто), а разликата в цените е 2800.00 лв.за другите коли (без Хондата и тойота, че тях не съм ги гледал), които изброяваш положението е същото, но сега ме мързи да ги сравнявам...
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
GP е по-доброто предложениесравнявам 1,3 дизел , 75 коня25 750 - GP24 350 - CorsaGP има климатик и CD - около 1800 лева са това+ подарък 4 зимни гуми и 1 година каско
GP 1.4 16V Dynamic 5вр. e 25 599.00 лв, корса Enjoy 5 вр със съшия двг е 22 880.00 лв. как го видя, че корсата е по-скъпа?!?
Добави "Пакет2 за N-Joy" (2230лв.) и борд компютър (480лв.) за да се изравнят екстрите и разлика в цената вече няма да има Освен това, забележи колко по-скъпи са еквивалентните екстри при едната кола и при другата кола За сравнение мога да ти посоча следните екстри:Климатик - ГП 965 / Корса 1710Климатроник- ГП 1100 / Корса 2495ESP - ГП 775 / Корса 1000Металик - ГП 275 / Корса 585Отопление на огледалата ГП 125 / Корса 185Мерене на налягането в гумите - ГП 250 / Корса 1370 Фарове за мъгла - ГП 110 / Корса 295Парктроник - ГП 360 / Корса 590Сензор за дъжд - ГП 125 / Корса 295МР3 - ГП 140 / Корса 960 или 19516" джанти - ГП 555 / Корса 1250/109517" джанти - ГП 620 / Корса 1450При това положение, как Корсата да излезе по-евтина, като всяка екстра е с 50-150% по-скъпа
sev написа:
+ подарък 4 зимни гуми и 1 година каско
Е, те и за Корсата сигурно ще имат някакви отстъпки, ама не е в това въпроса, просто цената на колата е по-висока
Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 амммм ... по-добре изчакайте да излязат тея новите двигателчета там 1,4 ТJEt 120 и 150 коня и тогава ще ги сравняваме ... аз лично предпочитам Гранде Пунтоама с тоя смотан избор на мотори в момента ... тоя дет е готин 1,9 JTD е 32 бонамноу се исфинефам ама за за 32 бона ша седна в достапо сериозен автомобила по въпроса за Японските ... мале некой е ненормаленХонда Сивик от тоя клас де1.4 Sport MT - 38388 лв1.8 Sport MT - 41988 лв1.8 Executive MT - 45766 лв2.2 i-CTDi Sport MT - 49920 лвсега ОК ама 50 бона за Хонда Дизел ... некак си не ми звучи разумнобаси тя по скъпа от Алфа 159 разбираш ли тия са НЕНОРМАЛНИ от БулТрако ...
Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 амммм ... по-добре изчакайте да излязат тея новите двигателчета там 1,4 ТJEt 120 и 150 коня и тогава ще ги сравняваме ... аз лично предпочитам Гранде Пунтоама с тоя смотан избор на мотори в момента ... тоя дет е готин 1,9 JTD е 32 бонамноу се исфинефам ама за за 32 бона ша седна в достапо сериозен автомобила по въпроса за Японските ... мале некой е ненормаленХонда Сивик от тоя клас де1.4 Sport MT - 38388 лв1.8 Sport MT - 41988 лв1.8 Executive MT - 45766 лв2.2 i-CTDi Sport MT - 49920 лвсега ОК ама 50 бона за Хонда Дизел ... некак си не ми звучи разумнобаси тя по скъпа от Алфа 159 разбираш ли тия са НЕНОРМАЛНИ от БулТрако ...
Абе аз десетина дни я карах тая Хонда Сивик 1.8 Sport и трябва да ти кажа, че си струва всеки лев, дето е над Гранде Пунтото, вервай ми.140 коня е, развърта се като ошашавена до 8000 оборота и върви страшно, страшно, като е и доста икономична.Съвсем друг клас е тоя Сивик, в сравнение с него Гранде Пунтото е сапунеркаЕто за тая Хонда говоряИ Акорда дизел съм карал, струва си 50 бона отвсякъде
еми де да знамаз за 50-на бона сядам в чистак ново ей такова примерно 325d - само 197 коня е се ми се струва че си струва кинтите повече от Хонда ... ма секи си има мнениеи моето е че харесвам Японски колино с тези цени които са на българския пазармного трудно ша пробият при масовото потребление освен това Европейските автомобили не им отстъпват по нищои освен тфа не ме кефат шибаните оризоядци
еми де да знамаз за 50-на бона сядам в чистак ново ей такова примерно 325d - само 197 коня е се ми се струва че си струва кинтите повече от Хонда ... ма секи си има мнениеи моето е че харесвам Японски колино с тези цени които са на българския пазармного трудно ша пробият при масовото потребление освен това Европейските автомобили не им отстъпват по нищои освен тфа не ме кефат шибаните оризоядци
Объркал си се, най-евтината тройка е 49 500 лв, това е 318i, гола като соколСпоменатия от теб 325d струва 68 900 лева - базова цена, пак гол като соколЗет ми си взе преди месец тройка БМВ - 330xd комби, с една-две екстри цената е точно 106 400 лева.прикрепям едно файлче да видите ценитеНе ми дава да кача пидиеф, ето тук са ценитеhttp://www.bmw.bg/download/pdf/20/3s..._pricelist.pdf
Коментар