Въртящият момент е предостатъчен, моят също е с толкова и с лекота къса видии.Оборотите, ако са за режим "винтоверт", са достатъчни, но за пробиване са малко.Друга важна неяснота е времето за зареждане. Ако е 1 час, бих прежалил вградената батерия, нооо...Да ти дам кординатите на пича, от който си взех моята машинка?Цената е на половина и качеството на модела е доказано добро.Имах малко предрасъдъци, че е без гаранция, но сега изобщо не съжалявам, пък и парите не са някаква колосална сума.Вече разглобих една Брава с негова асистенция - скоби за водни съединения, видиите по таблото, всички болтове 10 и 13, където има място, ги отвивам с него, като някои ги разглабвам първо с тресчотката. Като обобщение, бих казал, че това е една от най-добрите инвестиции, които съм правил.След маслената баня все още си работи
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Машинките са нови, до колкото успях да разбера, купува ги с прецакани батерии на по-ниска цена, сменя батерията и пуска в продавалника.Може да го разпиташ по-подробно.Пращам линк на ЛС>
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Аз си взех такъв от Кауфланд. Ползвах го само веднъж, но съм с добри впечатления. Доста сила има определено. И за пробиване е достатъчно,но все пак зависи, какво пробиваш Зарежда се за около час и нещо до напълно зареден.
Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Ще се намеся и аз, понеже си изкарвам прехраната (поне за сега) с продажбата именно на такъв тип техника и имам поглед кое става и кое ходи често на сервиз. Определено каквато ще да е "марка/модел" в ценовия диапазон до 60-70лв. са колкото да отбием номера "аз имам машина". Предложеният модел на B&D е сравнително читав (все пак е базов модел). Предложенията за PARKSIDE, може би имат повече смисъл. Лично аз препоръчвам да се погледнат предложенията на Einhell TH серията (червените машини). Всички са с Li-Ion батерия, двускорустни, планетарен редуктор (за тези които са в час ще разберат за какво иде реч) и поне 24Nm въртящ момент.p.s. колкото до последното предложение на BOSCH, става... но до там. Аз също го продавам, но НИКОГА не бих го предложил на приятел/познат. Цената се базира на "марката" а не на това, което се крие в корпуса и работата, която би извършвала машината.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Преди години имаше жълта серия (вече спряна от производство), както и оранжева на (подбранда им Bavaria също спряна). А иначе като цяло сините машини са абсолютно HOME серия и от фирмата производител възнамеряват да ги изтеглят постепенно от пазара и да наложат единствено червената им серия. Червените са със значително по-добро качество на изработка (разбира се това оказва влияние и върху цената). Те от своя страна се делят на HOME (домашен майстор), EXPERT (Polu-Profi) и PROFESSIONAL (но последната се произвежда единствено в заводите в Германия и е на цени на големите имена в бранша, съответно не се внася в България).p.s. Bavaria е подбранд на Einhell, най-евтините им машини на пазара.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар