Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нарушавате ли макс.разрешена скорост при изпреварване?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Kay_ написа:
    Този номер и аз го правя, но трябва да познавам добре пътя иначе ме е страх. Я правата след завоя ще дойде къса, я дупки ще има точно там, я ограничение и полицаи или ще се вписва друг път. На тия изпреварвания по двойки не съм им фен, понеже някой път може да нямаш видимост, поради габарита на изпреварваната кола и тогава трябва да се довериш на преценката на първия. Един път съм го правил и се оказа, че тоя пред мен не беше преценил, че и той ще успее, а зад мен и трети тръгна...Едвам смогнахме да се върнем всичките. И от тогава не видя ли аз, че мога да мина, не тръгвам.
    Напълно съм съгласен, това го правя само на път, дето го познавам до толкова, че да му знам дупките, коя, къде се намира.
    FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

    Коментар


      #47
      Airfan написа:
      Колата не те убива, а веществото между ушите.
      Така е, може да се движиш и с 50 и да се натресеш в бетонен стълб, дърво или друго и резултата ще е фатален. Аз съм по-слконен да твърдя, че не високата скорост убива, а невниманието, непознаването на пътя и лошата преценка в дадените условия за движение. Както и прекалената самоувереност и не на последно място риска, при изпреварване, непознаването на колата, както и нейното състояние и това на пътната настилка (дупки, маркировка и т.н.)
      FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

      Коментар


        #48
        Като изпреварвам почти винаги връщам трета и... жена ми изтръпва
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #49
          tambuhtaneca написа:
          Airfan написа:
          Колата не те убива, а веществото между ушите.
          Така е, може да се движиш и с 50 и да се натресеш в бетонен стълб, дърво или друго и резултата ще е фатален. Аз съм по-слконен да твърдя, че не високата скорост убива, а невниманието, непознаването на пътя и лошата преценка в дадените условия за движение. Както и прекалената самоувереност и не на последно място риска, при изпреварване, непознаването на колата, както и нейното състояние и това на пътната настилка (дупки, маркировка и т.н.)
          с 50 в бетонен стълб ако се натресеш, трябва да си абсолютен идиот първо да се натресеш и после трябва да си голям карък да умреш. Тия неща, дето ги ръсиш, са най-голямата глупост, след тискането на палци, дето я пише в тая тема. Погледни в интернет да видиш на какво прилича кола, ударане про 50, 90, 150 км/ч. То е ясно, че идиота зад волана, убива, но няма как да игнорираш скоростта - нали знаеш, че всичко е нормално и перфектно, докато не се натресеш на ситуация, в която трябва да реагираш, а не можеш, защото колата лети с незнам-си-колко метра в секунда.И не разбрах, авторът на темата като изпреварва стиска палци да не му излезе някой насреща ли?
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #50
            Не ми се спори с радиоточката
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #51
              Ей тука вече няма как да не се съглася с колежката"ele".На първо място скороста убива.КОлкото и да си грамотен и перфектен щофъор автомобил фучащ със над 120км/ч няма удържане ако не дай си боже трябва да предприемеш нещо.Автомобил с 50км/ч спира за не повече от 10на метра.Със 100км/ч спира за около 36-40 метра.А над 120 си е шейна.Всички ПТП-та стават заради несъобразена скорост на първо място и заради некадърноста на пишлимета (рейсъри) седнали зад волана на някое БМВ примерно,купено от тати и гас до дупка да ни видят кви състезатели сме.И в комбинация с алкохол и си И...ло мамата.Колкото до това да се блъснеш в стълб с 50км/ч......хахаха наистина трябва да си или тъп или с 5 промила алкохол.Аз лично като изпреварвам надвишавам скороста.На места даже повече от позволената,но после си намалям.Е не карам и с позволената де.+/- 15км отгоре или отдолу.В повечето случай,когато тръгна да изпреварвам някой,той подава гас.Много ма е яд на такива чикисти.Признавам си че като по млад и аз съм карал по лудо,но не и както сега карат (рейсърите).Зачестиха случайте с катастрофи на млади момчета С НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ.Потърпевши са и пешеходци.КОЛЕГИ КАРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО И ПАЗЕТЕ ДЕЦАТА,че много деца се убиха на пътя тая година!!!!
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #52
                Майна, тя скоростта не се е вдигнала сама, а веществото между ушите ти е казало на крака да натиска педала!

                Коментар


                  #53
                  Airfan написа:
                  Майна, тя скоростта не се е вдигнала сама, а веществото между ушите ти е казало на крака да натиска педала!
                  Именно......за това става дума я....
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #54
                    А, сетих се днес нещо.Между другото всеки ден от една седмица започнах да нарушавам ограничението.Минавам по един маршрут, където ограничението е 80км/ч. Но с новата кола установих, че вече 80км/ч ми е по-лакома от 85-90км/ч. Така, че вече се стремя да карам по същия маршрут с 90км/ч. Което си е реално около 85км/ч. Демек като задминавам всички, които си карат с 80км/ч, то нарушавам всеки ден закона, какъвто е и реално въпроса на темата. Но не стискам палци, защото реално насрещното движение е отделено с мантинела. Не знам дали се брои това. :D
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #55
                      Не се брои с мантинела,и при магистрала- няма тръпка . До колежката с Дачийката , да стискам палци някъде от нищото да не ми изскочи моторист каращ кротко със 180, или от някоя нивичка в нищото някой да се включи в главния път без да погледне. И не знам кой къде е ходил ,но не навсякъде разполагаш с пеТСТИн метра видимост напред и път равен като тепсия, има случаи в които единственото място където имаш възможност да изпревариш е с видимост 200-300м напред-пример Кресненското дефиле.
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #56
                        pi4_s_bravo написа:
                        Не се брои с мантинела,и при магистрала- няма тръпка . До колежката с Дачийката , да стискам палци някъде от нищото да не ми изскочи моторист каращ кротко със 180, или от някоя нивичка в нищото някой да се включи в главния път без да погледне. И не знам кой къде е ходил ,но не навсякъде разполагаш с пеТСТИн метра видимост напред и път равен като тепсия, има случаи в които единственото място където имаш възможност да изпревариш е с видимост 200-300м напред-пример Кресненското дефиле.
                        Някой от нивичката с каручка да се включи в движението а ти със 180 кво ще стане??? Ще се размажеш.Или някой моторист със 180 и ти със 180??Аз със 80-90 ще спра или ще намаля и ще изляза от пътя да се предпазя от удар. Със сигурност ще съм по-добре от колкото ако бях със 120 или 180. Не знам, но май някоии тука нямат нищо между ушите.
                        Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                        Коментар


                          #57
                          gaz написа:
                          pi4_s_bravo написа:
                          Не се брои с мантинела,и при магистрала- няма тръпка . До колежката с Дачийката , да стискам палци някъде от нищото да не ми изскочи моторист каращ кротко със 180, или от някоя нивичка в нищото някой да се включи в главния път без да погледне. И не знам кой къде е ходил ,но не навсякъде разполагаш с пеТСТИн метра видимост напред и път равен като тепсия, има случаи в които единственото място където имаш възможност да изпревариш е с видимост 200-300м напред-пример Кресненското дефиле.
                          Някой от нивичката с каручка да се включи в движението а ти със 180 кво ще стане??? Ще се размажеш.Или някой моторист със 180 и ти със 180??Аз със 80-90 ще спра или ще намаля и ще изляза от пътя да се предпазя от удар. Със сигурност ще съм по-добре от колкото ако бях със 120 или 180. Не знам, но май някоии тука нямат нищо между ушите.
                          А ти като най-умен къде видя че аз карам извънградско със 180 ? Ти ако изпреварваш с 80 или 90 други които се движат с толкова по-добре хич не се качвай на кола ,нищо че имаш много между ушите.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #58
                            pi4_s_bravo написа:
                            gaz написа:
                            pi4_s_bravo написа:
                            Не се брои с мантинела,и при магистрала- няма тръпка . До колежката с Дачийката , да стискам палци някъде от нищото да не ми изскочи моторист каращ кротко със 180, или от някоя нивичка в нищото някой да се включи в главния път без да погледне. И не знам кой къде е ходил ,но не навсякъде разполагаш с пеТСТИн метра видимост напред и път равен като тепсия, има случаи в които единственото място където имаш възможност да изпревариш е с видимост 200-300м напред-пример Кресненското дефиле.
                            Някой от нивичката с каручка да се включи в движението а ти със 180 кво ще стане??? Ще се размажеш.Или някой моторист със 180 и ти със 180??Аз със 80-90 ще спра или ще намаля и ще изляза от пътя да се предпазя от удар. Със сигурност ще съм по-добре от колкото ако бях със 120 или 180. Не знам, но май някоии тука нямат нищо между ушите.
                            А ти като най-умен къде видя че аз карам извънградско със 180 ? Ти ако изпреварваш с 80 или 90 други които се движат с толкова по-добре хич не се качвай на кола ,нищо че имаш много между ушите.
                            Къде съм споменал името ти? А ти с колко изпреварваш? Едва ли е с 92км/ч
                            Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                            Коментар


                              #59
                              gaz написа:
                              Някой от нивичката с каручка да се включи в движението а ти със 180 кво ще стане??? Ще се размажеш.Или някой моторист със 180 и ти със 180??Аз със 80-90 ще спра или ще намаля и ще изляза от пътя да се предпазя от удар. Със сигурност ще съм по-добре от колкото ако бях със 120 или 180. Не знам, но май някоии тука нямат нищо между ушите.
                              Нещата дето ги казваш са много относителни - ако караш с 180 и някой се включи с каручка може и да го халосаш.......може и да не го халосах обаче ако караш с 200 нали.....щото ще излезе след тебе.....ся не казвам че е винаги по добре да се кара с по висока скорост, казвам че има неща който са много относителни......щото казваш че с 80-90 може и да успееш да реагираш, но аз пък ти казвам че може и да не можеш........Нещата са изключително относителни при скороста.......ако някой си мисли че ако всички коли електронно са ограничени в града със 50 и всички катастрофи и жертви ще секнат, много се лъже.......
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                #60
                                pi4_s_bravo написа:
                                Не се брои с мантинела,и при магистрала- няма тръпка . До колежката с Дачийката , да стискам палци някъде от нищото да не ми изскочи моторист каращ кротко със 180, или от някоя нивичка в нищото някой да се включи в главния път без да погледне. И не знам кой къде е ходил ,но не навсякъде разполагаш с пеТСТИн метра видимост напред и път равен като тепсия, има случаи в които единственото място където имаш възможност да изпревариш е с видимост 200-300м напред-пример Кресненското дефиле.
                                Че то на Кресненското има точно три места да изпревариш. Хайде четири, ако броим един продължителен завой и няма шубраци за да видиш, че няма коли насреща. Точно там най- се нервя някой да ме натиска.
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X