Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нарушавате ли макс.разрешена скорост при изпреварване?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ele написа:
    Иначе - скоро не съм засичала някой да се движи с 80.
    Всеки божи ден по няколко на първокласен път, без завои и в сравнително добро състояние на пътната настилка.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #17
      Мисля, че е най-безопасно да се изтеглям по-бързо от изпреварващата лента, защото:- маркировката е много малоумна и редовно на прекъсната линия, има отбивка, от която може да излезе някой и да се озове на 1 метър пред теб- редовно има уширение за почивка, от които разни потеглят, гледайки в огледалото, докато се включват и се озовават в горната ситуация срещу теб- особено с тировете е още по-хубаво да го изпреварваш макс бързо, защото често пукат гуми и хващат къра, а може и върху теб ако си до тях- същите тези и заспиват- по принцип изпреварването си е рискова маневра, дори да няма никой насреща ти и да имаш видимост, не знаеш кой моторист кара с 200 след уж далечния завойИ още много
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        коцев написа:
        Само да вметна ,че повече от 60-70 процента от зловещите катастрофи са станали именно при изпреварване и то с мръсна газ.Нищо лично към никого .Но много е гадно когато се движиш по второстепенни пътища с 90км да те изпреварват с над 120-140км.Последствията всички ги виждаме всяка вечер по телевизията .
        Прав си. Безусловно е така, ако говорим за изпреварване на МПС спазващо ограниченията от 90 км/ч, но ако иде реч да се навреш след колона от тежко-товарни автомобили движещи се с 40-50 км/ч. ми е идвало да се отбия някъде и да подишам въздух, отколкото да се вкарвам в рисковани маневри по изпреварване, но не винаги може да се отбие. Аз имах споделен тук един такъв случай, когато ми дойде ред да изпреварвам ТИР колона ( преди В. Търново по пътя от Русе ). Огромна колона от ТИР-ове пъплещи буквално по пътя. Имах само вариант да бъда един от колоната или да я облекча, като изпреваря целия низ от тежки машини. Виждах добре насрещната лента, имах мощ в колата си и тръгнах да изпреварвам. Мамка и колона не свършва, поглеждам в огледалото - зад мен, като оси изскочили и други коли да изпреварват. Нямаше как. Настъпих до дупка за да изпреваря и първия ТИР и да осигуря място на прибиращите се коли. Турците си бяха "престъпниците" в този случай, защото бяха залепили машините една зад друга и препятстваха, както движението, така и изпреварването. Според жена ми километражът е отлепил до 150 км/ ч., но в случая ми беше нужна тази скорост, колкото и да е опасна. Осъзнах веднага риска и е най-добре да не попадаме в такива ситуации, но пък път е...
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #19
          То да са само турците.... масово неграмотниците се заредили 10 коли зад един тир на няма и 1 метър един от друг- или изпреварваш 10 коли и 1 тир, или не изпреварваш. И си седят де, не изпреварват, просто не спазват дистанция. Затова нямам скрупули като се вмъкна и го натисна някой такъв дедак, каращ на 1 метър от предния.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            pakumba написа:
            Мисля, че е най-безопасно да се изтеглям по-бързо от изпреварващата лента, защото:- маркировката е много малоумна и редовно на прекъсната линия, има отбивка, от която може да излезе някой и да се озове на 1 метър пред теб- редовно има уширение за почивка, от които разни потеглят, гледайки в огледалото, докато се включват и се озовават в горната ситуация срещу теб- особено с тировете е още по-хубаво да го изпреварваш макс бързо, защото често пукат гуми и хващат къра, а може и върху теб ако си до тях- същите тези и заспиват- по принцип изпреварването си е рискова маневра, дори да няма никой насреща ти и да имаш видимост, не знаеш кой моторист кара с 200 след уж далечния завойИ още много
            миналата седмица се прибирах към нашите, през ноща и застигам празен тир подскачащ със 120 км в ч. Тръгвам да го изпреварвам обаче се случи спускане. Ускорявам до 140 и се движа успоредно с тира. Е тогава имаше от пета на трета и марш в лютеницата. Наруших закона с около седемдесет осемдесет км. Ама поне поне му избягах на разтояние. Туи по пътя на Мишо Петков
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Веднъж съм засичал такъв бързак. Не можах да го стигна, ама не се и мъчих
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #22
                M5kov написа:
                Веднъж съм засичал такъв бързак. Не можах да го стигна, ама не се и мъчих
                Че извънземното няма ли скорости за телепортация Хоп зад него...хоп пред него
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #23
                  Kay_ написа:
                  M5kov написа:
                  Веднъж съм засичал такъв бързак. Не можах да го стигна, ама не се и мъчих
                  Че извънземното няма ли скорости за телепортация Хоп зад него...хоп пред него
                  ...Нощно време в тъмни доби си е страшничко да се разминеш с него. Не знаеш, с кое око те гледа. :P
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #24
                    Бъзикайте се вие, ама като сваля задните седалки, малко гресчица по гредите и ще влезе една Брава вътре Пък вие се бъзикайте, че е бавна )
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #25
                      И аз в поне 90 % от случаите си изпреварвам с пълна газ. Че и 4та си вкарвам да е пълен кефа.Държа си дистанция 3-4 коли и кем си има видимост хем имам време да набера предварително и като видя че е чисто се изрязвам на макс.Много рядко изпреварвам без да съм до ламарината - и то само ако имам чист път много напред. ( а разхода си е добър :P ) А по темата - съвсем нормално е да се превиши малко разрешената скорост в момента на изпреварването с цел по бързо и безопасно приключване на маневрата.
                      Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                      Коментар


                        #26
                        pr_00f написа:
                        И аз в поне 90 % от случаите си изпреварвам с пълна газ. Че и 4та си вкарвам да е пълен кефа.Държа си дистанция 3-4 коли и кем си има видимост хем имам време да набера предварително и като видя че е чисто се изрязвам на макс.Много рядко изпреварвам без да съм до ламарината - и то само ако имам чист път много напред. ( а разхода си е добър :P ) А по темата - съвсем нормално е да се превиши малко разрешената скорост в момента на изпреварването с цел по бързо и безопасно приключване на маневрата.
                        Недей дава газта до ламарината съвсем, защото тези нашите дизели нали знаеш, че ако има проблем и гаснат баш при пълна газ.... Ем щом натискаш до дъно, значи ти трябва, ем тогава я направили да гаси за пази двигателя
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          S_BANKOV написа:
                          миналата седмица се прибирах към нашите, през ноща и застигам празен тир подскачащ със 120 км в ч. Тръгвам да го изпреварвам обаче се случи спускане. Ускорявам до 140 и се движа успоредно с тира. Е тогава имаше от пета на трета и марш в лютеницата. Наруших закона с около седемдесет осемдесет км. Ама поне поне му избягах на разтояние. Туи по пътя на Мишо Петков
                          Не съм обръщал внимание при мен как е, но ти на 3-та 160 ли вдигаш ?

                          1.9 JTD 110hp
                          Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                          Коментар


                            #28
                            OpenGL написа:
                            S_BANKOV написа:
                            миналата седмица се прибирах към нашите, през ноща и застигам празен тир подскачащ със 120 км в ч. Тръгвам да го изпреварвам обаче се случи спускане. Ускорявам до 140 и се движа успоредно с тира. Е тогава имаше от пета на трета и марш в лютеницата. Наруших закона с около седемдесет осемдесет км. Ама поне поне му избягах на разтояние. Туи по пътя на Мишо Петков
                            Не съм обръщал внимание при мен как е, но ти на 3-та 160 ли вдигаш ?
                            И малко отгоре Кви са тия коли бре. Аз на 5та зорлям докарвам толкова.
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #29
                              Много ми е интересно някой каращ с 80 и вие на темпомат да го изпреварвате с 90... сигурно да, в един перфектен свят с магистрали навсякъде и без завои... Доста по-опасно е да се изпреварва 1 мин с 10 км/ч ралзика в скоростите, от колкото да дадеш мръсна газ, да изпревариш веднага някой и да върнеш после

                              Коментар


                                #30
                                Airfan написа:
                                Много ми е интересно някой каращ с 80 и вие на темпомат да го изпреварвате с 90... сигурно да, в един перфектен свят с магистрали навсякъде и без завои... Доста по-опасно е да се изпреварва 1 мин с 10 км/ч ралзика в скоростите, от колкото да дадеш мръсна газ, да изпревариш веднага някой и да върнеш после
                                10км/ч са 2,8 м/с.Ако сложим една кола 5 метра + 2х5 метра отпред и отзад, то едно изпреварване на теория ти е около 5,5 секунди. Баси, за 6 секунди и проблем ще правим. За една минута ще може да изпревариш 10 камиона. :DИли накратко с тази скорост ти трябват около 150 метра видимост. Което си е абсолютно в рамките на нормалното.Даже практиката доказва, че е много по-лесно да изпревариш някой, като оставаш място и да се засилиш преди изпреварването, от колкото тепърва да се изнесеш в лявата лента и да започнеш тепърва да набираш.А ако знаеш, че масово се допуска тази грешка при изпреварване, то не е истина. Ама ето, че за някой е по-разумно да лепи педала до ламарината, вместо да изпревари за приблизително същото време ама с техника на каране.Знам, знам, всички можете да карате. Това се подразбира. Говоря за хората, които не четат този форум.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X