Докладвам, това, което забравих оня ден :Айсина и при мен не иска да тръгва на повече от втора, включително и на зимен режим.
Моята е до трета.
Коя година е произведена по ВИН?Защото явно се оказва, че има втора версия на въпросната кутия.Също така явно на 2-рата версия дава по-рано да може да включваш на по-висока скорост, като например при мен мога да включа 6-та на 78км/ч. (~1300 оборота).
Честито за колата колега, като си мислех след време с какво ще сменя кромата, май Инсигнията най ми допада и ми се вписва в критериите А това кога да превключва скоростта автомата, не си ли е зададено в зависимост от двигателя на който е монтирана? При 1,9 и 2,4 превключва при различна скорост (говорим при нормално ускорение или типтроник). ПП. Сори, че ти пиша в темата, но като заговорихте за гадната японска кутия, която при мен започна да прави проблеми, когато е загряла и май нещата ще отидат към ремонт или смяна... имате ли представа кутиите от Опел Vectra C, Сигнум, Инсигния и Зафира със същия мотор 1,9 150 коня, дали са 1:1? Т.е. може ли без сериозни интервенции ако си намеря читава кутия втора ръка да я сменя?
Докладвам, това, което забравих оня ден :Айсина и при мен не иска да тръгва на повече от втора, включително и на зимен режим.
Моята е до трета.
Коя година е произведена по ВИН?Защото явно се оказва, че има втора версия на въпросната кутия.Също така явно на 2-рата версия дава по-рано да може да включваш на по-висока скорост, като например при мен мога да включа 6-та на 78км/ч. (~1300 оборота).
Води се 2006г. И аз мога да включа шеста при тази скорост.
Не знам дали при автоматите ще е същото, но имам един приятел с Инсигния и ми каза, че 6-та е за над 130км, при по-ниска скорост примерно 100-110 на 5-та му било по-икономично.
Докладвам, това, което забравих оня ден :Айсина и при мен не иска да тръгва на повече от втора, включително и на зимен режим.
Моята е до трета.
Коя година е произведена по ВИН?Защото явно се оказва, че има втора версия на въпросната кутия.Също така явно на 2-рата версия дава по-рано да може да включваш на по-висока скорост, като например при мен мога да включа 6-та на 78км/ч. (~1300 оборота).
Шеста наистина мога да я включа доста под 2000 оборота, ама чак толкова ниско не мога, май ми позволява на над 1500-1600 някъде, докато другите скорости на ръчен режим - почти на 2000 оборота.Може би тези настройки са индивидуални за модела и мотора на колата - няма да се учудя ако всеки различен модел е с отделно програмиране.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Докладвам, това, което забравих оня ден :Айсина и при мен не иска да тръгва на повече от втора, включително и на зимен режим.
Моята е до трета.
Коя година е произведена по ВИН?Защото явно се оказва, че има втора версия на въпросната кутия.Също така явно на 2-рата версия дава по-рано да може да включваш на по-висока скорост, като например при мен мога да включа 6-та на 78км/ч. (~1300 оборота).
Шеста наистина мога да я включа доста под 2000 оборота, ама чак толкова ниско не мога, май ми позволява на над 1500-1600 някъде, докато другите скорости на ръчен режим - почти на 2000 оборота.Може би тези настройки са индивидуални за модела и мотора на колата - няма да се учудя ако всеки различен модел е с отделно програмиране.
Да, със сигурност има някакви разлики между моделите.А като казвам 1300 оборота нямам предвид от толкова оборота от 5-та да превключа на 6-та, а след като включа на 6-та, то на толкова застават оборотите. Да кажем нещо от рода от 5-та на 1800 оборота, отива на 6-та при 1300 оборота, което става при ~80км/ч.
Така съм съгласен - и при мен е така.Забелязах че държи 6та до много ниски обороти като намаляш бавно - близо до 1100 и тогава връща на 5та.В зимен режим държи почти всички предавки до много ниски обороти, а пък в спортен - постоянно на високи - сменя чак на 2600-2700 при нормално каране.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Не знам дали при автоматите ще е същото, но имам един приятел с Инсигния и ми каза, че 6-та е за над 130км, при по-ниска скорост примерно 100-110 на 5-та му било по-икономично.
Ами имаш и един приятел с Крома, който ти казва, че от 70 нагоре си кара на 6-та и е по-икономично от на 5-та. Над 1200-1300 оборота, няма проблем 6-тата.То според твоя приятел ще излезе, че 6-тата скорост не може да се ползва законно никъде, освен в Германия
Моята на 5-та предавка до 100 км/ч ми се струва по-икономична по показанията на борд-компютъра, но не съм се задълбочавал за по-точни замервания. На дълъг път нагласям круиза на 90 км/ч и на 5-та предавка. Така двигателя е на по-високи обороти (отколкото на 6-та предавка), има запас от мощност и не вижда зор на баири. Последното ходене до Белене и обратно свалих по този начин средната консумация на гориво (по борд-компютър) на 5,6 л на 100 км. Обикновено е на 5,9 при ползване на 6-та предавка... Явно за моята конфигурация 6-та предавка е само за магистралата
Коментар