dobrujanetza написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква е колата?
Collapse
X
-
dobrujanetza написа:Не е лошо купето. Колега Калоянчо, и КАМАЗа е дялан с теслата, но четири поредни години печели рали "Дакар" А и силата на руснаците е другаде.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
white_shark написа:Аз пък съм си откровен фен на руските коли ама не на тия измишльотини повлияни от западния дизайн като на картинката горе ами на нормалните им коли.Не знам от носталгия ли е,някаква емоционална обвързаност от детството или нещо друго,но истински ми харесват старите съветски автомобили.Имат си някакъв особен чар и това си е.
Коментар
-
Ако мога да вметна за Москвич и конкретно за 412 двигателя,защото съм добре запознат с тази марка.Освен страничния наклон и това че изпускателния/всмукателния колектор и на двата е разположен дясно/ляво нищо друго няма еднакво или взаимозаменяемо.Може да е гледано оттам,но доста съвременни коли имат сходни мотори,но тях никой не ги обвинява в плагиатство.И последно да добавя,че моето виждане е,че дори да приемем,че е "копирано" руснаците са се справили доста по-добре с доработките и изпълнението на този мотор.Доста по-надежден,лесен за ремонт/обслужване/регулировки е и здрав най-вече спрямо м10 на Бмв...още повече,че повечето 12-таци са карани с разни м10д масла,нискооктанови оловни бензини,с вода вместо антифриз и така За Лада ако ми позволите още едно отклонение.Изборът на Фиат 124 е по нареждане "отгоре".Съветските конструктори не са го харесвали и са се били спрели на Рено 6,но окончателното решение е било взето предварително.Изпитателните бройки на 124-ките,които са били доставени за тестове,за се разпаднали буквално на Дмитровския полигон на НАМИ.Направени са около 200 изменения,за да се появи познатото Жигули,което да може да се движи в тогавашните условия.Така,че и тук не можем да говорим за копи-пейст ами за доста инженерна мисъл и то в положителна насока.И последно интресно допълнение.Маратонът Лондон-Мексико през 1970г. е абсолютен показател,че руските коли не са били въобще боклук за времето си.От 4 стартирали финишират 3 Москвича.В техния клас от 20 автомобила финишират успешно общо 6...което означава,че половината за били Москвичи.И накрая в отборното класиране са трети,пред тях са англичаните ВМС и Форд като интересен факт е,че докато другите са били обслужвани и ремонтирани в сервизните си бази,то москвичите са прекосили целия континент без сервизна помощEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
white_shark написа:.......За Лада ако ми позволите още едно отклонение.Изборът на Фиат 124 е по нареждане "отгоре".Съветските конструктори не са го харесвали и са се били спрели на Рено 6,но окончателното решение е било взето предварително.Изпитателните бройки на 124-ките,които са били доставени за тестове,за се разпаднали буквално на Дмитровския полигон на НАМИ.Направени са около 200 изменения,за да се появи познатото Жигули,което да може да се движи в тогавашните условия.Така,че и тук не можем да говорим за копи-пейст ами за доста инженерна мисъл и то в положителна насока.........Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
кола
В нета пише всичко http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%...2101имало е и Лада с роторен двигател https://f-a.d-cd.net/c409044s-960.jpg http://www.sportobzor.ru/tyuning-vaz...mlЖигула е правена и в България на за малко http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%...bili-fiat-850/
Коментар
-
Red Storm написа:Имам спомени,че по-мераклиите гледаха да намерят и монтират фиатов мотор на жигулките,че да тръгнат малко от малко.Т ук в махалата един тираджия беше набутал от Фиат 131,с двойния вебер.За времето си вървеше прилично.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Да така е с Жигулитата както сте писали /вижте ми подписа/Нормален европейски автомобил за времето си-1965-75год.,говорим за 2101, 02, 03 и 06. Следва трагедията с 04, 05 и 07. Следва "возсирание" с08 и така нататък.Четох за някаква си "Кранта" или Гранта-в стремежа да я направят по ефтина динамото няма опъване на ремъка а се монтира натегнат и в процеса на експлотация естествено разбива предния лагер. Алкашите вместо да го направят както трябва тръгват да усилват лагера и още куп глупости докато не идва Путин и не разгонва ръководните меринджеи /може и да си ги растреляли може и в Сибир да са ги заточили-не знам/. В началото на 80-те почнаха да говорят за автомобил с предно предаване но не можеха да направят’ "шрусовете"-каретата Тогава идва на помощ КГБ и с помоща на инженер от Порше син на емигранти след Окт. революция открадват машините за израб на каретата. Още мога да разказвам но нещо ми се приспа.Ай последно едното Жигули е на баща ми и е купено от магазин на 5.06. 1973 и шарнирите му бяха с метални ябълки а предните амортисьори си бяха оригиналните до последно 350 000км.Ай лека.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар