ele написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Данък на кола.
Collapse
X
-
Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
Коментар
-
sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Re: Данък на кола.
pavyan написа:Airfan написа:pavyan написа:Имам следния въпрос-3год.кола,1600куб,120коня.-323лева???
Коментар
-
pavyan написа:sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
Коментар
-
sasho_n2 написа:pavyan написа:sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
vgeorgiev написа:ele написа:sasho_n2 написа:Лично за мен е малоумно разбирането, че по-нова кола трябва да бъде с много по-висок данък, при всички еко норми, директиви и пр. Но за съжаление, такава е ситуацията в БГ, пък после, ходи стимулирай продажбата на по-нови автомобили....Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
sasho_n2 написа:pavyan написа:sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Kay_ написа:sasho_n2 написа:pavyan написа:sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
Коментар
-
vgeorgiev написа:От къде идва заблудата, че целта на МПС данъка е екологията ?!?Искате ли да си поговорим за такса смет ? Защо за една и съща квадратура на два апартамента, но в различни квартали се плаща различно ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар