Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Данък на кола.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ele написа:
    sasho_n2 написа:
    Лично за мен е малоумно разбирането, че по-нова кола трябва да бъде с много по-висок данък, при всички еко норми, директиви и пр. Но за съжаление, такава е ситуацията в БГ, пък после, ходи стимулирай продажбата на по-нови автомобили....
    Моята е нова и е с 47 лева данък
    и е с един литър мотор :D
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #17
      Re: Данък на кола.

      pavyan написа:
      Имам следния въпрос-3год.кола,1600куб,120коня.-323лева???
      1-годишна, 147 коня - 595 лв. Дерзай.

      Коментар


        #18
        Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???

        Коментар


          #19
          Re: Данък на кола.

          Airfan написа:
          pavyan написа:
          Имам следния въпрос-3год.кола,1600куб,120коня.-323лева???
          1-годишна, 147 коня - 595 лв. Дерзай.
          Ааааа,миналата година беше 482,а първата година може и аз да съм бил като теб.
          1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

          Коментар


            #20
            sasho_n2 написа:
            Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
            Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.
            1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

            Коментар


              #21
              Re: Данък на кола.

              pavyan написа:
              Airfan написа:
              pavyan написа:
              Имам следния въпрос-3год.кола,1600куб,120коня.-323лева???
              1-годишна, 147 коня - 595 лв. Дерзай.
              Ааааа,миналата година беше 482,а първата година може и аз да съм бил като теб.
              Било е, ама в София... в Майнистан е малко по-висок данъка...

              Коментар


                #22
                pavyan написа:
                sasho_n2 написа:
                Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
                Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.
                Ясно ми е, че е бъзик , но не е уместен До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика

                Коментар


                  #23
                  sasho_n2 написа:
                  pavyan написа:
                  sasho_n2 написа:
                  Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
                  Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.
                  Ясно ми е, че е бъзик , но не е уместен До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
                  E какво се чудиш? Това да не е единствената аномалия в Бг. А пък и няма на каква база да ни сравняваш с развитите страни. Ей ти примера: Ако предположим, че по улиците се движат около 5млн дътри коли с данъци в диапазона 30-150лв и 2млн нови коли с данъци 300-500лв. Сам ще сметнеш колко отиват в държавата. И сега ако го направим като в белите страни. На мен данъка да ми стане 400лв. Директно Бравата я карам в Надин и си щъкам пеша. Това мн хора ще го направят и какво ще стане: 3млн нови коли с данъци 30-150лв(предполагам, че се вдига бройката, все някой ще си купи нова кола, когато се смени схемата) и 1-2млн курници с данъци по 400-500лв. Нали се сещаш, че няма как да е приложимо това при нас. Ако искаш да направим и ГО, както е в чужбина и съвсем ще намалеят колите
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #24
                    sasho_n2 написа:
                    Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
                    Покриване на еко норми ти дава просто отстъпка от данъка.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      wwalker написа:
                      sasho_n2 написа:
                      Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
                      Покриване на еко норми ти дава просто отстъпка от данъка.
                      Дава само ако си до 100 к.с., над това си дискриминиран и не ти дава нищо.

                      Коментар


                        #26
                        vgeorgiev написа:
                        ele написа:
                        sasho_n2 написа:
                        Лично за мен е малоумно разбирането, че по-нова кола трябва да бъде с много по-висок данък, при всички еко норми, директиви и пр. Но за съжаление, такава е ситуацията в БГ, пък после, ходи стимулирай продажбата на по-нови автомобили....
                        Моята е нова и е с 47 лева данък
                        и е с един литър мотор :D
                        ама 90 коня. те не гледат големината на мотора, той е 0,9, не 1 литър.
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #27
                          sasho_n2 написа:
                          pavyan написа:
                          sasho_n2 написа:
                          Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
                          Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.
                          Ясно ми е, че е бъзик , но не е уместен До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
                          Защо да няма, наскоро сложиха плосък данък. Преди това беше прогресивно облагане- колкото повече изкарваш, толкова повече плащаш. Същото е и тук
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            От къде идва заблудата, че целта на МПС данъка е екологията ?!?Искате ли да си поговорим за такса смет ? Защо за една и съща квадратура на два апартамента, но в различни квартали се плаща различно ?
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #29
                              Kay_ написа:
                              sasho_n2 написа:
                              pavyan написа:
                              sasho_n2 написа:
                              Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
                              Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.
                              Ясно ми е, че е бъзик , но не е уместен До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
                              E какво се чудиш? Това да не е единствената аномалия в Бг. А пък и няма на каква база да ни сравняваш с развитите страни. Ей ти примера: Ако предположим, че по улиците се движат около 5млн дътри коли с данъци в диапазона 30-150лв и 2млн нови коли с данъци 300-500лв. Сам ще сметнеш колко отиват в държавата. И сега ако го направим като в белите страни. На мен данъка да ми стане 400лв. Директно Бравата я карам в Надин и си щъкам пеша. Това мн хора ще го направят и какво ще стане: 3млн нови коли с данъци 30-150лв(предполагам, че се вдига бройката, все някой ще си купи нова кола, когато се смени схемата) и 1-2млн курници с данъци по 400-500лв. Нали се сещаш, че няма как да е приложимо това при нас. Ако искаш да направим и ГО, както е в чужбина и съвсем ще намалеят колите
                              Защо да няма как да стане??? Има как, стига дали ни стиска??? Аз лично не виждам нищо лошо в това да намалеят колите по улиците, като ползите, които мога да изредя от това ще бъдат доста - по-чист въздух, по-малко задръствания, по-ниски разходи за гориво, по-здравословен начин на живот ( напр. с ходене пеш или каране на велосипед) ... или това е някаква утопия???

                              Коментар


                                #30
                                vgeorgiev написа:
                                От къде идва заблудата, че целта на МПС данъка е екологията ?!?Искате ли да си поговорим за такса смет ? Защо за една и съща квадратура на два апартамента, но в различни квартали се плаща различно ?
                                А какво е, ако не е екологията???Защо автомобилите с по-малко к.с. в такъв случай е по-нисък? Това с данъка смет за апартаментите също е сбъркано, според мен - не споря.

                                Коментар

                                Working...