Колегите, нещо здраво се зарибих по тея джаджи. С едно такова, ремонта на предницата ще е песен Оглеждам за някакъв хоби инструмент на поносима цена.Имате ли някакви преки впечатления от марка/модел?Гледам, че има някакви електически с кабел, ама ми се ще да е с батерийка.И тея 200-300 Nm дето ги пишат, достатъчни ли са за отвиване болтовете на джантите примерно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ударен гайковерт?
Collapse
X
-
За какво ти е гайковерт, които може да развие макс едни джанти? С динамометричния ми, който е до 225НМ съвсем спокойно го достигам максималното усилия и без никакви удължения. Преди време в сервиз се опитаха да ми развият гайката на кол. вал, но не успяха, защото машината им беше само до 500НМ. За мен няма никакъв смисъл покупка на такъв гайковерт, за който говоришLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Raider имат бюджетен вариант за такъв гайковерт, но е с кабел. 100-110 лв беше и върши работа, за чисто непрофесионални дейности, тип любителски ремонти. Ползвал съм такъв и имам добри впечатления, въпреки марката :DNuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
Е как за какво ми е, спестява точно най-досадната и времеемка работа - развиване/завиване на болтове и гайки.Останалите чаркове по окачването не са много по-стегнати от джантите и за това ги ползвах като ориентир.В предвид примера с ключа, значи ще гледам нещо към 350-400.За коляновия вал няма нужда да ми обясняваш...Счупих един наистина здрав руски камък, после подскачаха 115 кг върху 2 метрово рамо и не пак помръдна...Накрая натоварих целия блок и дирекшън на вторични На пунтовците 1.2 ги отвивах на маса с 50 см рамо и без голямо усилие...nikolay zhelev, да гледах точно тези, ама ми се иска да е с батерия."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Не знам на колко ми е била стегната гайката. Щом целта ти е след разхлабване да не въртиш- става, но аз го искам, за да мога да развия много стегнати болтовеМоите джанти се стягат на 108НМ по книжката на колата. Само един път реших да ги стегна по книга и след 300 км се разхлабиха всички болтове. Вероятно и ключа ми не е съвсем точен ама чак пък толкова много....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Целта е да се ползва примерно за шарнир, носачи ей такива досади с по 10 болта N15 за които да не си клинча излишно рамената...Нямам намерение първо да ги въртя с тресчотката, искам директно да отвива/стяга.Пример за такава джаджа и работата с нея:https://www.youtube.com/watch?v=HOppsRCePUY"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Да, прегледах ги тея с батериите, май само за детски конструктор стават...150 Nm за 300 лв. машинка...Фаворита е една електрическа на Raider 400 Nm за ~100 лв."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Да, прегледах ги тея с батериите, май само за детски конструктор стават...150 Nm за 300 лв. машинка...Фаворита е една електрическа на Raider 400 Nm за ~100 лв.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:M5kov написа:Да, прегледах ги тея с батериите, май само за детски конструктор стават...150 Nm за 300 лв. машинка...Фаворита е една електрическа на Raider 400 Nm за ~100 лв.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Еее...1.6 си е Инак по темата. Ако изходим, че човек с тегло 80кг , като стъпи на кръст с рамо 30см (с малко поклащане от горе), трябва да развие болт на джанта. Демек прави огъващ момент от 240Н.м, следователно уред от вида на 250-300 Н.м, би трябвало да върши пИрфектна работа.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Re: Ударен гайковерт?
M5kov написа:Колегите, нещо здраво се зарибих по тея джаджи. С едно такова, ремонта на предницата ще е песен Оглеждам за някакъв хоби инструмент на поносима цена.Имате ли някакви преки впечатления от марка/модел?Гледам, че има някакви електически с кабел, ама ми се ще да е с батерийка.И тея 200-300 Nm дето ги пишат, достатъчни ли са за отвиване болтовете на джантите примерно?Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар