Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регистрация на автомобил.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    продажба на кола

    Точно така .За нотаруса само трябва да видиш какви документи трябват че може да ти тъсят тези където писах горе.Някъде можеи да не търсят ’
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      M5kov написа:
      Нотариус > еко такса към 270 лв., гражданска и регистрираш в КАТ на твое име.
      Само еко-таксата е 250 лв.Нотариуса ще вземе още около 100.А за какво ти е да я прехвърляш, след като собственика ти е близък роднина?Карай си я с чешките номера, какъв ти е проблема?Ако той държи за това - по-добре първо да ти я прехвърли, и тогава да я регистрираш.Защото иначе ще трябва 2 пъти да сменяте талон - веднъж той да си извади талон и български номера, после след като я прехвърлите - ти.Ако първо я прехвърлите, ще може директно ти да си я регистрираш и ще стане наведнъж.Въпреки това те съветвам първо да идеш и да попиташ в КАТ как става точно, защото да няма изненади. Случаят е леко особен...Преди време ние така 2 пъти регистрирахме кола, но тя беше с германски транзитни номера и талон на името на българин, а оригиналния талон беше на германец... Оказа се, че не може директно на нас да се регистрира, а трябва първо български номера на българина по транзитен талон. Когато е с редовни номера обаче, случаят е друг, но все пак те съветвам първо да идеш и да питаш.

      Коментар


        #18
        Immortal написа:
        M5kov написа:
        Нотариус > еко такса към 270 лв., гражданска и регистрираш в КАТ на твое име.
        Само еко-таксата е 250 лв.Нотариуса ще вземе още около 100.А за какво ти е да я прехвърляш, след като собственика ти е близък роднина?Карай си я с чешките номера, какъв ти е проблема?Ако той държи за това - по-добре първо да ти я прехвърли, и тогава да я регистрираш.Защото иначе ще трябва 2 пъти да сменяте талон - веднъж той да си извади талон и български номера, после след като я прехвърлите - ти.Ако първо я прехвърлите, ще може директно ти да си я регистрираш и ще стане наведнъж.Въпреки това те съветвам първо да идеш и да попиташ в КАТ как става точно, защото да няма изненади. Случаят е леко особен...Преди време ние така 2 пъти регистрирахме кола, но тя беше с германски транзитни номера и талон на името на българин, а оригиналния талон беше на германец... Оказа се, че не може директно на нас да се регистрира, а трябва първо български номера на българина по транзитен талон. Когато е с редовни номера обаче, случаят е друг, но все пак те съветвам първо да идеш и да питаш.
        Ми първо мене с Бургаската регистрация, където ме видат от КАТ ме спират, пък да не говорим за кола с регистрация от Чехия.Второ, не съм сигурен как седят нещата с Гражданска отговорност, Технически преглед?
        Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

        ...E90..incoming..!!

        Коментар


          #19
          loop написа:
          Ми първо мене с Бургаската регистрация, където ме видат от КАТ ме спират, пък да не говорим за кола с регистрация от Чехия.Второ, не съм сигурен как седят нещата с Гражданска отговорност, Технически преглед?
          Ами питай го този твой роднина, нали я кара тука колата от година?А относно спирането с номерата - пълни глупости са това.Мен що не ме спират?!?Докато бях в София карах служебна кола с варненски номера, а моята беше с ямболски. НИКОГА не са ме спирали.Сега съм със сливенски номера, карам основно в Козлодуй (тук всяка втора кола е с различен номер), във Враца, в София... също не ме спират.Ако някога съм спиран - то винаги съм бил в нарушение и е имало причина да ме спрат. Но не са били номерата.

          Коментар


            #20
            Immortal написа:
            loop написа:
            Ми първо мене с Бургаската регистрация, където ме видат от КАТ ме спират, пък да не говорим за кола с регистрация от Чехия.Второ, не съм сигурен как седят нещата с Гражданска отговорност, Технически преглед?
            Ами питай го този твой роднина, нали я кара тука колата от година?А относно спирането с номерата - пълни глупости са това.Мен що не ме спират?!?Докато бях в София карах служебна кола с варненски номера, а моята беше с ямболски. НИКОГА не са ме спирали.Сега съм със сливенски номера, карам основно в Козлодуй (тук всяка втора кола е с различен номер), във Враца, в София... също не ме спират.Ако някога съм спиран - то винаги съм бил в нарушение и е имало причина да ме спрат. Но не са били номерата.
            Той колата я докара тук и оттогава не е карана.А просто явно аз попадам на заядливи КАТджий.
            Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

            ...E90..incoming..!!

            Коментар


              #21
              Защо пращате човека при нотариус с кола, която не е с БГ номера? Чл. 144. (1) Собствеността на моторните превозни средства се прехвърля с писмен договор.(2) (Доп. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) При прехвърляне на собствеността на регистрирани автомобили, на регистрирани ремаркета с товароносимост над 10 тона, на регистрирани колесни трактори и на регистрирани мотоциклети с работен обем на двигателя над 350 cm3 подписите на страните трябва да бъдат нотариално заверени.Има се предвид регистрирани в България.

              Коментар


                #22
                Аз мога да питам един мой братовчед, чийто кола също е с чешки номера, но доколкото знам, той е чешки гражданин (поне жена му е чехкиня и дълги години живяха там). Кара си я тука колата, но от време на време си ходи и там. Тъй че най-вероятно си минава там тия неща (преглед, застраховка).Но пък имам и един съсед, който от над десет години си кара тук колата с британски номера, тук си сключва застраховки, преглед не го знам дали изобщо минава...Най-добре тогава да си я прехвърлиш, но ако може с една регистрация да стане ще е най-добре (както писах по-горе).

                Коментар


                  #23
                  Salvador написа:
                  Защо пращате човека при нотариус с кола, която не е с БГ номера? Чл. 144. (1) Собствеността на моторните превозни средства се прехвърля с писмен договор.(2) (Доп. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) При прехвърляне на собствеността на регистрирани автомобили, на регистрирани ремаркета с товароносимост над 10 тона, на регистрирани колесни трактори и на регистрирани мотоциклети с работен обем на двигателя над 350 cm3 подписите на страните трябва да бъдат нотариално заверени.Има се предвид регистрирани в България.
                  Така е. Ама ако сегашния собственик я регистрира на негово име с български номера, после ще трябва вече нотариус.

                  Коментар


                    #24
                    кола

                    За това казвах договор от името на стария собственик и готово дали чужденец или българин все тая Аз си купих кола от Италия на името на баба а още не съм ходил там нито тя
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      Вижте как е в Германия едни талон книжка за винаги

                      Вижте как е в Германия едни талон книжка за винаги не да се сменя уж че трябва да са нов образец и все задължително просто да се вземат едни пари http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4803872
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Аз малко се позабавих, понеже трябваше да пътувам извън страната, но почвам вече да действам по нещатата.Сега разрових се в сайта на КАТ и намерих това :
                        Необходими документи за регистрация на превозно средство срегистрация в държава членка на ЕС, ЕИП или КонфедерацияШвейцария1. Писмено заявление за регистрация, издадено по служебен път - издавасе на гишета от 54 до 64;2. Свидетелство за регистрация - част 1 и част 2 (ако е издавана), издадениот съответния компетентен орган на държавата - членка на ЕС, ЕИП, илиКонфедерация Швейцария;3. Документ за преминат преглед за техническа изправност, издаден отдържава - членка на ЕС, ЕИП, или Конфедерация Швейцария;4. Документи за придобиване на собствеността с данни за идентификацияна превозното средство;5. Декларация за придобиване на собствеността;6. Митнически документ за оформен внос на територията на ЕС, когатопревозното средство се внася от държава извън ЕС;7. Документ за самоличност - за физическите лица; единенидентификационен код - за стопанските субекти, а за тези, които не притежаватЕИК - документ за създаване и за код Булстат;8. Документ за сключена застраховка "Гражданска отговорност" идвустранен констативен протокол за ПТП;9. Табелите с регистрационен номер, ако са ползвани такива;10.Документи за платена продуктова такса за МПС от категориите L2, L4, L5,L5E, М1 и N1.11.Превозното средство за идентификация;12.Свидетелство за регистрация се получава на гишета 51, 52, 53;ЗАБЕЛЕЖКА: Когато законодателствата на държавите - членки на Европейския съюз,ЕИП, или Конфедерация Швейцария не предвиждат задължение за регистрация напревозни средства от даден вид и категория и не могат да бъдат представени свидетелствоза регистрация - част 1 и част 2 (ако е издавана), се представя официален документ от съответните компетентни органи и документ, съдържащ информация с техническите даннина ПС, позволяващи идентификацията му.В случаите, когато заявителят не представи документ за преминат преглед за техническаизправност или срокът за явяване на следващ периодичен преглед е изтекъл, се извършвапреглед за техническа изправност и окомплектоване.
                        Сега предполагам това са изискванията. Но мен ме интересува точката с техническия преглед, как ще стане? Мога ли да мина такъв в България, докато кола е с чужди номера ( Чехия ), или това означава да мина канал в КАТ?И другото, понеже колата в Бургас, аз ще отида до там, ще я прехвърлим при нотариус, но аз искам да я регистрирам в София, това означа да си купя винетка и да платя гражданска, или само винетка и да стискам палци да не ме спират? Или пък да отида в КАТ-Бургас да си изкарам транзитни номера?Някой дали има идея, или най-добре да отида до КАТ да попитам?Поздрави.[/quote]
                        Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                        ...E90..incoming..!!

                        Коментар


                          #27
                          Преди два месеца регистрирах автомобил , който беше с италиански регистрационни табели . Нужни са следните документи :1. Договор за покупко - продажба и документ за заличаване от италианският автомобилен регистър .2. Платена екотакса - за автомобили между 5 и 10 г. - 250 лева .3. Преминат технически преглед - практически минават колата през валяци за състоянието на спирачките ( 20 български неконвертируеми лева )4. Чуждестранните регистрационни табели.5. Застраховка ГО ( на мен ми я направиха като вписаха номера на рамата ).Успех !
                          FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                          FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                          Коментар

                          Working...
                          X