Днес както обикалях да си търся дреболии, за да вкарам колата в час, ми "гръмна" диференциала... Майстора ми обяви еб@ти и цифрата за ремонт - 180лв. за сваляне и качване, около 100лв. за ремонт или подмяна и 100-тина лева за всеки случай, които слагам в графата "разни".Дилемата е да набивам ли 400-500лв. в ремонт или да я продам за някаква сума, да добавя да речем още 2500 и да си взема друга кола. Мареата е с перфектен двигател, нови носачи, нови спирачни дискове и накладки, нови спирачни маркучи, преди два дни смених маншоните на каретата, тампоните на стаб. щанга, кормилните накрайници, всички филтри и течности. Днес ходих на проверка на преден и заден мост и от сервиза се учудиха, че геометрията е толкова добра. Преди година смених съединителя и я обух в четири нови гуми. Акумулатора е на една година, водната помпа е нова, четките и лагерите на алтернатора и стартера са сменяни...Недостатък е външния вид - поогънати ламарини и цялата е надрана с ключ.Към момента обаче не мога да преценя кое е по-доброто решение - да направя ремонта и да си я карам, щото знам какво и кога съм сменил и как съм си я гледал, или да се хвърля в неизвестното. Знам, че "новата" кола също ще има болежки, които ще трябва да се оправят, но ще е по-нова и по-голяма, защото съм се насочил към миниван или комби.Таааа, разбирате ми дилемата...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дилема - да продавам ли колата?
Collapse
X
-
Дилемата ти я разбирам, ама решението си е само твое Ако тръгнеш да търсиш нова, тея 400 лева ще ги хвърлиш само за регистрация...При толкова сменени части, не си заслужава да я сменяш точно сега :/Ако пък вече ти е омръзнала и си търсиш повод, продавай я за 5-600 лв. и продължавай напред.Все пак, потърси оферта от друг майстор."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Подкрепям 5ков.И аз я имам следната дилема.Вариант 1 : Набивам 400-500лв и със сигурност вече остава вечно моя.Вариант 2 : Давам 4000 за кола и още 1000 за обслужване, регистрация и бля бля.На мен Бравата си ми харесва и си ми върши перфектна работа и за сега съм избрал вариант 1.Успех колегаФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
noriaga написа:Ако 400-500лв ти се свидят за ремонт, не си за по-нова кола колега. Виж да ставаше въпрос за 1500-2000лв да ти искат за ремонт си е дилема...ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
коега, и аз бях в дилема с пежото.думнах му гарнитурата и трябваше ремонт за мин 300лв, а в читав сервиз 800.Продадох я без да я правя, платих си данъците(скромни 850лв) и минах на фиат.Още се мразя за цялата простотия, защото набих още 800лв във фиата и колата е катуца сравнение с пежото.на всичкото отгоре вече съм с два фиата аз взех грешното решение, не си струва за ремот 400-500 да сменяш кола която си гледал и обичал без значение марката дори и да вземеш същия клас кола пак ще ги набиеш тези 300-500лв за обслужване и ще имаш нов кола, която ще трябва да правиш.Успех с избораFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Всичко опира до пари. Имаш ли пари, вземи си нещо по-класно. Аз реално за моето браво сключих брак преди 2 месеца, като му сложих за 700 лева газова, а то струва 1000, но това е друг въпрос. Ако бях в ситуация като твоята, въпреки че доста части са ми сменени, я махах и с тия 4-5 бона взимам нещо стилно и комфортно 2000+ година. Дачията е доста нашумяла.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Ако имаш парички и ти е кеф да я смениш, действай. Ако целта ти е да караш възможно най-евтино с кола, прави си тази. На по-новата кола единственото й хубаво е, че си струва да се поддържа, в смисъл един ден ще й вземеш някакви париLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
petio4528 написа:Тоя майстор нещо много пари иска за смяна на скорости,тук при нас е нормално 100-120.Взимай едни втора ръка и си готов.Преди да гръмне диференциала при потегляне от място пукаха ли скоростите?Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Re: Дилема - да продавам ли колата?
gamma написа:Днес както обикалях да си търся дреболии, за да вкарам колата в час, ми "гръмна" диференциала... Майстора ми обяви еб@ти и цифрата за ремонт - 180лв. за сваляне и качване, около 100лв. за ремонт или подмяна и 100-тина лева за всеки случай, които слагам в графата "разни".Дилемата е да набивам ли 400-500лв. в ремонт или да я продам за някаква сума, да добавя да речем още 2500 и да си взема друга кола.
Коментар
-
gamma написа:petio4528 написа:Тоя майстор нещо много пари иска за смяна на скорости,тук при нас е нормално 100-120.Взимай едни втора ръка и си готов.Преди да гръмне диференциала при потегляне от място пукаха ли скоростите?Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар