Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дилема - да продавам ли колата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дилема - да продавам ли колата?

    Днес както обикалях да си търся дреболии, за да вкарам колата в час, ми "гръмна" диференциала... Майстора ми обяви еб@ти и цифрата за ремонт - 180лв. за сваляне и качване, около 100лв. за ремонт или подмяна и 100-тина лева за всеки случай, които слагам в графата "разни".Дилемата е да набивам ли 400-500лв. в ремонт или да я продам за някаква сума, да добавя да речем още 2500 и да си взема друга кола. Мареата е с перфектен двигател, нови носачи, нови спирачни дискове и накладки, нови спирачни маркучи, преди два дни смених маншоните на каретата, тампоните на стаб. щанга, кормилните накрайници, всички филтри и течности. Днес ходих на проверка на преден и заден мост и от сервиза се учудиха, че геометрията е толкова добра. Преди година смених съединителя и я обух в четири нови гуми. Акумулатора е на една година, водната помпа е нова, четките и лагерите на алтернатора и стартера са сменяни...Недостатък е външния вид - поогънати ламарини и цялата е надрана с ключ.Към момента обаче не мога да преценя кое е по-доброто решение - да направя ремонта и да си я карам, щото знам какво и кога съм сменил и как съм си я гледал, или да се хвърля в неизвестното. Знам, че "новата" кола също ще има болежки, които ще трябва да се оправят, но ще е по-нова и по-голяма, защото съм се насочил към миниван или комби.Таааа, разбирате ми дилемата...
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    #2
    Дилемата ти я разбирам, ама решението си е само твое Ако тръгнеш да търсиш нова, тея 400 лева ще ги хвърлиш само за регистрация...При толкова сменени части, не си заслужава да я сменяш точно сега :/Ако пък вече ти е омръзнала и си търсиш повод, продавай я за 5-600 лв. и продължавай напред.Все пак, потърси оферта от друг майстор.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Подкрепям 5ков.И аз я имам следната дилема.Вариант 1 : Набивам 400-500лв и със сигурност вече остава вечно моя.Вариант 2 : Давам 4000 за кола и още 1000 за обслужване, регистрация и бля бля.На мен Бравата си ми харесва и си ми върши перфектна работа и за сега съм избрал вариант 1.Успех колега
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #4
        Ако 400-500лв ти се свидят за ремонт, не си за по-нова кола колега. Виж да ставаше въпрос за 1500-2000лв да ти искат за ремонт си е дилема...
        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

        Коментар


          #5
          noriaga написа:
          Ако 400-500лв ти се свидят за ремонт, не си за по-нова кола колега. Виж да ставаше въпрос за 1500-2000лв да ти искат за ремонт си е дилема...
          Да, това забравих да спомена. Ако си купя кола за 4000+, няма да мога да я обслужвам, докато Брава-та...все намирам парички за нея
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #6
            коега, и аз бях в дилема с пежото.думнах му гарнитурата и трябваше ремонт за мин 300лв, а в читав сервиз 800.Продадох я без да я правя, платих си данъците(скромни 850лв) и минах на фиат.Още се мразя за цялата простотия, защото набих още 800лв във фиата и колата е катуца сравнение с пежото.на всичкото отгоре вече съм с два фиата аз взех грешното решение, не си струва за ремот 400-500 да сменяш кола която си гледал и обичал без значение марката дори и да вземеш същия клас кола пак ще ги набиеш тези 300-500лв за обслужване и ще имаш нов кола, която ще трябва да правиш.Успех с избора
            Fiat Marea 2.4 JTD+
            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
            Renault 19/1.7mi/ - crash

            Коментар


              #7
              Всичко опира до пари. Имаш ли пари, вземи си нещо по-класно. Аз реално за моето браво сключих брак преди 2 месеца, като му сложих за 700 лева газова, а то струва 1000, но това е друг въпрос. Ако бях в ситуация като твоята, въпреки че доста части са ми сменени, я махах и с тия 4-5 бона взимам нещо стилно и комфортно 2000+ година. Дачията е доста нашумяла.
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар


                #8
                Тоя майстор нещо много пари иска за смяна на скорости,тук при нас е нормално 100-120.Взимай едни втора ръка и си готов.Преди да гръмне диференциала при потегляне от място пукаха ли скоростите?
                ex. punto elx 1.2i
                Lancia Libra 1.6

                Коментар


                  #9
                  Ако имаш парички и ти е кеф да я смениш, действай. Ако целта ти е да караш възможно най-евтино с кола, прави си тази. На по-новата кола единственото й хубаво е, че си струва да се поддържа, в смисъл един ден ще й вземеш някакви пари
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    petio4528 написа:
                    Тоя майстор нещо много пари иска за смяна на скорости,тук при нас е нормално 100-120.Взимай едни втора ръка и си готов.Преди да гръмне диференциала при потегляне от място пукаха ли скоростите?
                    Първоначално чаткаше при завой и ми блокираше лявото колело. Не е външно каре, защото го смених. Вече чатка и при движение направо, когато съм на скорост. Като въртя гумата се чува стържене . Скоростите се включват нормално.Решаващия въпрос вече е:Може ли да сваля и закача скоростите пред блока???
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #11
                      Прави я......
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        #12
                        Re: Дилема - да продавам ли колата?

                        gamma написа:
                        Днес както обикалях да си търся дреболии, за да вкарам колата в час, ми "гръмна" диференциала... Майстора ми обяви еб@ти и цифрата за ремонт - 180лв. за сваляне и качване, около 100лв. за ремонт или подмяна и 100-тина лева за всеки случай, които слагам в графата "разни".Дилемата е да набивам ли 400-500лв. в ремонт или да я продам за някаква сума, да добавя да речем още 2500 и да си взема друга кола.
                        180 + 100 +100 = 380... ти отиде на 500.Майстори има два вида - майстори и майстори.Моят съвет е да питаш и на други места.На мен например за смяна на съединител, лагер-помпа, 2 броя вътрешни кормилни накрайника и предни спирачни дискове и накладки ми взе моят майстор 150 лв общо за труд.Моят съвет е, ако не ти е омръзнала колата все още - да си вкараш колкото е нужно и да си я караш.Ще я продадеш за някакви пари, ще извадиш ОЩЕ 2500, и ще вземеш друга, на която ще трябва първоначално да ѝ набиеш поне 1000 лв (500 за регистрация и още толкова за обслужване). И като покараш малко, ще почнат да се обаждат разни неща, дето не си ги видял при покупката...Вярно, ще имаш по-нова кола, ама няма да си дал 380 лв, ами 7-8 пъти повече.Пък и продажбата на нашите коли напоследък стана все по-трудна.

                        Коментар


                          #13
                          gamma написа:
                          petio4528 написа:
                          Тоя майстор нещо много пари иска за смяна на скорости,тук при нас е нормално 100-120.Взимай едни втора ръка и си готов.Преди да гръмне диференциала при потегляне от място пукаха ли скоростите?
                          Първоначално чаткаше при завой и ми блокираше лявото колело. Не е външно каре, защото го смених. Вече чатка и при движение направо, когато съм на скорост. Като въртя гумата се чува стържене . Скоростите се включват нормално.Решаващия въпрос вече е:Може ли да сваля и закача скоростите пред блока???
                          За можене може,НО ДАЛИ ЩЕ ИМАШ НЕРВИ не мога да ти кажа.Аз на бравото ги смених на улицата без да свалям магарето и се псувах сам.Препоръчвам ти да свалиш магарето-МНОГО по-лесно е свалянето и качването на скоростите.
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            Скорости пред блока се сменят но трябва това-онова, например 2 тухли четворки и някой да развие централната гайка евентуално
                            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря, колеги!ЩЕ Я ПРАВЯ! Очаквайте тема в раздела
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар

                              Working...
                              X