Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Снимка на КАТ за превишена скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Начи наскоро водих дело срещу своеволията на полицията и го спечелих. Така първо си пускаш жалба, по възможност адвокат да я напише понеже има възможност да цитирира членове и разни други професионални термини. После оставяш в полицията жалбата, но задължително със входящ номер. Без входящ номер няма да оставяш жалба щото най-вероятно няма да стигне до никой. А тоя входящ номер ще ти трябва в съда като доказателство, че си обжалвал. На 90% акта ще падне щом е сгрешен номера и има жалба, ако не падне отивате на съд. Няма кво да се притесняваш от съда ако всеки който се чувства неправомерно наказан съди полицията няма да има никакви своеволия. Минал с 83 голяма работа. Ся някви тука ше седнат да пишат формули за спирачен път и време за реакция ала бала. Нали знайте, че и може да се прегази човек и с 30-40 км/ч. Спомнете си прегазеното детенце от Стара загора какъв беше случая. Тва с тея камери е направено точно за баламите като нас дет си броят стинките, да живеем в страх и да си мислим, че всичко което се прави от полицията е правилно и възпитателно,а то само пречи. Наща полиция е супер порочна и опетнена, няма нито един служител с морални ценности, всички влизат там с връзки. Затова трябва да се мачкат когато може. Големците дето не ги интересува скоростта като ги снимат кво, като видят кой е трият записа или ако има няква глоба оня веднага плаща и не му пука, а ние ше тръпнем в страх да не ни снимат. Съди ги и толкова може да се хванеш за много неща с тия камери, но това ще ти го каже адвоката. Дава ли са по телевизията, че няма дело срещу снимка от камера което да не е спечелено. Неслучайно миналата година ги бяха забранили, щото имало нещо незаконно. И ся пак ги пуснаха , но ми се струва , че пак не им е чиста работата.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      mitkosoft написа:
      ... Тва с тея камери е направено точно за баламите като нас дет си броят стинките, да живеем в страх и да си мислим, че всичко което се прави от полицията е правилно и възпитателно,а то само пречи. .
      Забелязвам, че има ефект от взетите мерки с камерите, много по-малко са тия, които препускат с 80 из града, дори постоянно карам в колона, която се движи с 60. Предполагам, че са се укротили малко и слабоумниците с големи микробуси, дето на извънградското ще те прегазят с нещо като изпреварване, ама почти на гърба ти.
      mitkosoft написа:
      ... Големците дето не ги интересува скоростта като ги снимат кво, като видят кой е трият записа или ако има няква глоба оня веднага плаща и не му пука, а ние ше тръпнем в страх да не ни снимат....
      На 100 гелемета с 30 годишни бемвета, дето ги пробват как ще вдигнат 200 и се изтребват като кчуета, че минал един големец, който ще се измъкне, пак е постижение, просто няма друг начин да се спре това самоизтребление.
      mitkosoft написа:
      Дава ли са по телевизията, че няма дело срещу снимка от камера което да не е спечелено. Неслучайно миналата година ги бяха забранили, щото имало нещо незаконно. И ся пак ги пуснаха , но ми се струва , че пак не им е чиста работата.
      Нека се чете малко повече по тоя повод, тогава ще се види колко акта от електронен фиш са паднали, дали наистина са паднали, и при какви обстоятелства са паднали, за да не се създава погрешното впечатление, че 90% от актовете ще паднат. Предполагам, че за тая пауза поокастриха възможностите да се измъкваме и само ще си останем с разходите за адвокат, те винаги печелят. По-добре е всеки да си спазва ограниченията, колкото и да са досадни и много по-рядко ще четем за умрели по пътя, а това го пиша като човек, който 2 седмици не беше наясно дали ще може пак да върви, или вечно ще е на легло поради счупвания по гръбначния стълб. Аз го правя така, ако ще превишавам, се старая да е в границите на +12-13 км, тогава ще съм в глоба от 14 лв, като се спаднат тия проценти, които ти се опрощават при заплащане в двуседмичен срок. Плащаш си едни 70% от глобата и внимаваш кога и къде се правиш на бабаит. Не забравяйте, че много боли из болниците
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        pplk написа:
        п.п. Правилата разрешават ли изнасяне на информация видима само за модератори?
        От служебния раздел - не. От хронологията на поведението на даден потребител - няма пречка.Искаш някаква информация ли?Колкото до това какво търся - обръщаш се към мен, очакваш друг ли да ти отговори?

        Коментар


          Чета това
          mitkosoft написа:
          Начи наскоро водих дело срещу своеволията на полицията и го спечелих. Така първо си пускаш жалба, по възможност адвокат да я напише понеже има възможност да цитирира членове и разни други професионални термини. После оставяш в полицията жалбата, но задължително със входящ номер. Без входящ номер няма да оставяш жалба щото най-вероятно няма да стигне до никой. А тоя входящ номер ще ти трябва в съда като доказателство, че си обжалвал. На 90% акта ще падне щом е сгрешен номера и има жалба, ако не падне отивате на съд. Няма кво да се притесняваш от съда ако всеки който се чувства неправомерно наказан съди полицията няма да има никакви своеволия. Минал с 83 голяма работа. Ся някви тука ше седнат да пишат формули за спирачен път и време за реакция ала бала. Нали знайте, че и може да се прегази човек и с 30-40 км/ч. Спомнете си прегазеното детенце от Стара загора какъв беше случая. Тва с тея камери е направено точно за баламите като нас дет си броят стинките, да живеем в страх и да си мислим, че всичко което се прави от полицията е правилно и възпитателно,а то само пречи. Наща полиция е супер порочна и опетнена, няма нито един служител с морални ценности, всички влизат там с връзки. Затова трябва да се мачкат когато може. Големците дето не ги интересува скоростта като ги снимат кво, като видят кой е трият записа или ако има няква глоба оня веднага плаща и не му пука, а ние ше тръпнем в страх да не ни снимат. Съди ги и толкова може да се хванеш за много неща с тия камери, но това ще ти го каже адвоката. Дава ли са по телевизията, че няма дело срещу снимка от камера което да не е спечелено. Неслучайно миналата година ги бяха забранили, щото имало нещо незаконно. И ся пак ги пуснаха , но ми се струва , че пак не им е чиста работата.
          и това от съседната тема,
          mitkosoft написа:
          Аз съм за смъртното наказание, не съм съдист или изверг, просто за да заработи тая система би трябвало доказателствата да са неуспорими, трябва най накрая да се изгради видео наблюдение, трябва най накрая видео записите да се признават като доказателство в съда и при условие, че е имал стари присъди от същото естество трябва да бъде наказан смъртно. Тва единствения правилен начин, колко още трябва да убие, че да му видят сметката. А пък и затвора само тежи на бюджета, един затворник излиза по скъпо от студент и пенсионер взети заедно, че и служебна защита му назначават...от къде на къде...да ходи да копае асфалта и да си заслужи адвоката. А и незнам, но аз ако съм родител в това положение и тоя е на свобода лично, ще му видя сметката, просто държавата се напълни с мъжки п*тки. Всеки тук се пише моралист и защитник на правата, но се поставете само за секунда на мястото на опечалените родители. Надали бихте спали спокойно ако знаете че убиеца на детето ви се разкарва на свобода и да знаете, че от близката циганска махала може да си набавите много лесно огнестрелно оръжие, което решава всички проблеми.
          и виждам две взаимоизключващи се мнения. И да не дава Господ, ако твоето дете бъде прегазено от някой минал с 83, защото не е могъл да спре навреме, дали ще разсъждаваш по същия начин?Само за протокола: Детето в Стара Загора почина заради неспазване на правилата, навлизане в пешеходна зона и т.н. Ако не се беше случило това нещастие, а е бил глобен и беше оспорил акта? Мога да предположа какво щеше да се случи, пак щеше да паркира там. До кога? До като се обърне каруцата ли? И когато това се случи, пускаме поредната тема за калпавото правораздаване, а действаме по същия начин като престъпниците.Сетих се и за подходящ пример.
          Граничният полицай Костадин Стоянов, който в нетрезво състояние уби при катастрофа 11-месечно бебе в село Крушевец, ще обжалва мярката си за неотклонение "задържане под стража". Мярката ще се гледа утре в Апелативния съд в Бургас. Тогава магистрати ще решат дали ще оставят в ареста Стоянов, предава БТА. На 13 септември Окръжният съд в Бургас постанови граничният полицай да остане с постоянна мярка "задържане под стража". Тогава стана ясно, че Стоянов е управлявал автомобила в нетрезво състояние. За последните 10 години граничният полицай има други четири транспортни нарушения, сред които и шофиране след употреба на алкохол, посочиха от прокуратурата в Бургас. Останалите му наказания са за превишена скорост, съобщава Дарик.
          ,,Карал е с превишена скорост и не е вземал завоя, има преди това пътека, пешеходна, всичко е било на тротоара. Дали е заспал, дали е алкохол?!
          Тоя какво ще го правим?
          207 тиква автомат
          новокромаджия 2.4 печка

          Коментар


            Plastex написа:
            Аз го правя така, ако ще превишавам, се старая да е в границите на +12-13 км, тогава ще съм в глоба от 14 лв, като се спаднат тия проценти, които ти се опрощават при заплащане в двуседмичен срок.
            само за уточнение, глобата за 12-13 км в плюс е 50 лв., а не 20

            Коментар


              jorko написа:
              Plastex написа:
              Аз го правя така, ако ще превишавам, се старая да е в границите на +12-13 км, тогава ще съм в глоба от 14 лв, като се спаднат тия проценти, които ти се опрощават при заплащане в двуседмичен срок.
              само за уточнение, глобата за 12-13 км в плюс е 50 лв., а не 20
              Ако си примерно със 103 при ограничение 90 км, при изчисляването приемат някаква грешка и толерират 3-4 км, при което си с до 10 км превишение, което е до 20 лв. Така пише и на електронния фиш "отчетена 106, наказуема 103 " примерно, или нещо такова, сега не ми се търсят, че не са от най-приятните ми спомени.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                Пък аз си се тътря с 45-50, няма за къде да бързам. Който бърза пуска левия мигач и изпреварва
                Drive It Like You Stole It | Гараж
                RIP Fiat Tipo '92 1.6

                Коментар


                  Plastex написа:
                  jorko написа:
                  Plastex написа:
                  Аз го правя така, ако ще превишавам, се старая да е в границите на +12-13 км, тогава ще съм в глоба от 14 лв, като се спаднат тия проценти, които ти се опрощават при заплащане в двуседмичен срок.
                  само за уточнение, глобата за 12-13 км в плюс е 50 лв., а не 20
                  Ако си примерно със 103 при ограничение 90 км, при изчисляването приемат някаква грешка и толерират 3-4 км, при което си с до 10 км превишение, което е до 20 лв. Така пише и на електронния фиш "отчетена 106, наказуема 103 " примерно, или нещо такова, сега не ми се търсят, че не са от най-приятните ми спомени.
                  Е, ти си знаеш... както цепиш стрелката, могат да те вземат да им калибрираш радарите... между другото грешката на повечето устройства е 1 км/час, поне според производителя...

                  Коментар


                    jorko написа:
                    [ между другото грешката на повечето устройства е 1 км/час, поне според производителя...
                    Ей това не мога да го разбера.В Германия грешката е 3км/ч до 100км/ч. А над 100км/ч - 3%.Да не навлизам в подробности, но компонентите, които се използват при производството на уредите са с толеранс +/- 1%. Т.е. мин. грешка от 2%.
                    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                    Коментар


                      Stefanaki написа:
                      jorko написа:
                      [ между другото грешката на повечето устройства е 1 км/час, поне според производителя...
                      Ей това не мога да го разбера.В Германия грешката е 3км/ч до 100км/ч. А над 100км/ч - 3%.Да не навлизам в подробности, но компонентите, които се използват при производството на уредите са с толеранс +/- 1%. Т.е. мин. грешка от 2%.
                      Навлез в подробности, това ще помогне на много съформумци да разберат в детайли нещата... с общите приказки няма да постигнеш нищо, а и какво общо имаме с Германия в това отношение ? Поне спомени конкретен уред, че да имаме база за сравнение...

                      Коментар


                        Понеже радарите са едни електронни устройства, които се нуждаят от електронни компонети като резистори, кондензатори, диоди, (микро)процесори и т.н. Та за производството на тези електронни модули, които обработват сигналите се използват ел. компоненти с точност +/-1 или +/-5%. Още при обработката на сигнала има предписана мин. грешка от 2%.А дали в България се използват по-добри/точни устройства в срaвнение с тези в цял свят (в това число и Германия) - не съм 100% сигурен, но едва ли е така?Пример: използаният в България TR-4 има възможност за измерване на скорост в диапазона 40-200 км/ч. В Германия се извършва контрол на скоростта в зони с ограничение от 30км/ч. Дали TR-4 е по-добър от немския според теб?П.П.: Поискай описа на компонентите от ЕТ ,,Соттрон-Иван Сотиров
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          [quote:0006ad2bff="Stefanaki"]Понеже радарите са едни електронни устройства, които се нуждаят от електронни компонети като резистори, кондензатори, диоди, (микро)процесори и т.н. Та за производството на тези електронни модули, които обработват сигналите се използват ел. компоненти с точност +/-1 или +/-5%. Още при обработката на сигнала има предписана мин. грешка от 2%.А дали в България се използват по-добри/точни устройства в срaвнение с тези в свят (в това число и Германия) - не съм 100% сигурен, но едва ли е така?Пример: използаният в България TR-4 има възможност за измерване на скорост в диапазона 40-200 км/ч. Аз си имам снимка, направена от немски радар, за превишаване на скоростта в зона с ограничение от 30км/ч. Дали TR-4 е по-добър от немския според теб?П.П.: Поискай описа на компонентите от ЕТ ,,Соттрон-Иван Сотиров

                          Коментар


                            Много си далеч от техниката, явно. Да ти обяснявам за цифрово-импулсна модулация, предни/задни фронтове, смущения на сигнала и т.н. няма смисъл. Запознай се със "сърцето" на радата - MC68HC908GP3. Виж за какви толеранси се пише в документацията на този процесор. Дори генератора на предавателя на този радар има излъчване от 10525 +/- 30 MHz.Затова и написах в по-предишния ми пост, че не ми се навлиза в подробности. Готов съм да се обзаложа, че едно и също устройсвто ще има по-голяма грешка от 1км/ч, ако се измерва движещ се обект с една и съща скорост при околна температура -10°C и после при 50°C.
                            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                            Коментар


                              jorko написа:
                              ... и когато се говори за грешка, проценти и други мерки и теглилки, се гледа готовия продукт, а не поотделно съставните му части...
                              Далеч си и от математиката галиба Точността на даден уред е равна на точността на произведението на съставните му части.т.е. във всички случаи точността му е по-ниска от точността на най-калпавия му елемент.Ако всички елементи на устройството имат точност +/- 1%, и само един от компонентите му има точност +/-5%, то на устройството точността няма как да е по-висока от +/-5%, а даже е по-ниска (напр. +/- 6%).А иначе - в нашите електронни фишове приспадат 4 км/ч от заснета скорост 71 км/ч като грешка на уреда и глобяват за 67 км/ч, при ограничение 50. Знам от опит.

                              Коментар


                                Immortal написа:
                                jorko написа:
                                ... и когато се говори за грешка, проценти и други мерки и теглилки, се гледа готовия продукт, а не поотделно съставните му части...
                                Далеч си и от математиката галиба Точността на даден уред е равна на точността на произведението на съставните му части.т.е. във всички случаи точността му е по-ниска от точността на най-калпавия му елемент.Ако всички елементи на устройството имат точност +/- 1%, и само един от компонентите му има точност +/-5%, то на устройството точността няма как да е по-висока от +/-5%, а даже е по-ниска (напр. +/- 6%).А иначе - в нашите електронни фишове приспадат 4 км/ч от заснета скорост 71 км/ч като грешка на уреда и глобяват за 67 км/ч, при ограничение 50. Знам от опит.
                                принципа на веригата, а ? :D. Виж ти ... факт е обаче, че в техническата документация на ТР4Д, която е предназначена за потребителя, т.е. КАТ, грешката е +- 1км до 100 и 1 % над 100 и засича от 30 до 200 км/час... защо тогава свалят 3 км или дори 4, както казваш?

                                Коментар

                                Working...
                                X