Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Снимка на КАТ за превишена скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Тази не я знаех, но този участък винаги е бил с ограничение, още от тошово време. Има и пешеходна пътека, ако не греша, пред двореца. А щом има пътека, начи е с друг статут.
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      #62
      Мне...след пешеходната пътека е Абсолютна хранилка. Морално е и напълно разбираемо...държавенцето ни и тя човек...треа папа.При ченгетата вече е 60 ограничението...Добавих и за камерата на Орлов в предишния ми пост
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #63
        pplk написа:
        Естествено, че ще се монтират на места, където превишаването на скоростта е най-лесно, следователно и нарушаването на закона. Предполагам, не очакваш да монтират камера на уличката зад блока. Замислих се и навсякъде където съм бил, камерите се монтират на идентични места. От друга страна, дори и да си прав, кое ти дава основание да нарушаваш правилата?
        jorko написа:
        на ТВ кулата ли има пресичащи хора или пък на Цариградско или на Бояна?
        Не става дума само за пресичащи хора. Въпроса е принципен. А и ограничението на Цариградско и бул.България не е 50.
        За Цариградско колегата каза, иначе не е на България а горе на Околовръстното и там е 80, но има нещо интересно, поне за мен - коя част от Околовръстен път е в града и коя не? Питал съм отговорни лица, но неофициално и те не знаят, а това има отношение към нарушението и глобата... иначе дай ми една камера да видиш какви скорости ще заснема точно на много малки улички... ще бъдеш изненадан.

        Коментар


          #64
          Слав написа:
          ...И да - естествено, че има значение къде ги монтират. Това практически е най-важното нещо - местоположението, когато говорим за стационарна камера. И това къде се намират обуславя и това за КАКВО се ползват! Праяктически нашите се ползват за хранилки и нищо повече. Да пазят животни и хора...няма такива филми. Камерите за наблюдение може би, но тук говорим за съвсем рзлично нещо....
          Камерите, както и полицията на пътя са за спазване на закона.Ако трябва и на най-удобното място, там където е най-удобно за нарушение на закона, ще я сложат.Закона е да се спазва. Преценили са, че ще трябва да има ограничение, сложили са го. Къде е камерата теб не те интересува. Спазвай си закона и няма да имаш проблеми. Ако имаш проблеми, обвинявай себе си, а не този, който те е заснел. И аз да съм и аз ще те дебна там където може да сгрешиш най-много. Ако спазваш закона, то няма да мога да те хвана.Винаги ще мрънкаш, където и да ти сложат камерата. Ниско рисков район викаш? ОК, да предположим, че на 10 години само един единствен човек ще сгазят. Ти ще сложиш ли твоя живот или живота на детето ти, само и само да няма камера точно там (еди къде си), защото по принцип е ниско-рисков за теб? Ето, аз съм господ и мога да контролирам къде се отнемат животите и къде се слагат камерите. Питам те дали ще ми дадеш твоя живот, не по-добре на детето ти, в замяна където кажеш да няма камера. ОК?
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #65
            Ще сложа камерата там, където е възможно всеки ден да бъде отнет човешки живот (това е превенция), а не там, където се случва веднъж на десет години, но за сметка на това участъка позволява да се заблееш и да минеш с 20 отгоре...схващаш ли къде е разлиакта ? Просто второто го пробутват като превенция за пред масите.Едното е морално и отговорно, а другото е печалбарство и е продиктувано не от човещина, а от алчност и икономически интереси! Ако смятате, че е неморално и безотговорно да не зачитам закони, които обслужват определни икономически интереси, то да - във вашите очи съм неморален...к’во да се прави. Ще го преживея някак
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #66
              Слав написа:
              Ще сложа камерата там, където е възможно всеки ден да бъде отнет човешки живот (това е превенция), а не там, където се случва веднъж на десет години, но за сметка на това участъка позволява да се заблееш и да минеш с 20 отгоре...схващаш ли къде е разлиакта ? Просто второто го пробутват като превенция за пред масите.Едното е морално и отговорно, а другото е печалбарство и е продиктувано не от човещина, а от алчност и икономически интереси! Ако смятате, че е неморално и безотговорно да не зачитам закони, които обслужват определни икономически интереси, то да - във вашите очи съм неморален...к’во да се прави. Ще го преживея някак
              Значи просто трябва да протестираш, че няма камери И там, където е опасно.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #67
                BO написа:
                Закона е да се спазва. Преценили са, че ще трябва да има ограничение, сложили са го.
                Принципно е така - но като оставим на страна факта къде точно трябва да са тия камери, има доста напълно смотани членове в тоя закон, чието ПРИЛАГАНЕ се използва само и единствено за скубане на пари - превенцията я няма, на никой от тия дето пишат закона не му пука за безопасноста, важно е да се скубе леФ......Това че има членове в закона който по нашите ширини са определено опасни за водачите е съвсем друг въпрос.......
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  #68
                  ФЕРАРИСТ написа:
                  BO написа:
                  Закона е да се спазва. Преценили са, че ще трябва да има ограничение, сложили са го.
                  Принципно е така - но като оставим на страна факта къде точно трябва да са тия камери, има доста напълно смотани членове в тоя закон, чието ПРИЛАГАНЕ се използва само и единствено за скубане на пари - превенцията я няма, на никой от тия дето пишат закона не му пука за безопасноста, важно е да се скубе леФ......Това че има членове в закона който по нашите ширини са определено опасни за водачите е съвсем друг въпрос.......
                  Е кой член е толкова опасен чак?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #69
                    Вместо да дават пари за камери и да се залагат на места където да щавят е по добре да оправят пътищата....Северната страна на околовръстното има едно ограничение от 40км което е напълно излишно. Ограничението е сложено защото пътя от две ленти става на 6 общо. Реално от там може да минеш и с 200 но ако не знаеш, че трябва да кривнеш малко надясно и се набиваш на едни бетони където са помлели хиляди автомобили. На страшно много места няма знаци и още куп нередности. Ама от тези нередности не се изкарват пари

                    Коментар


                      #70
                      BO написа:
                      Е кой член е толкова опасен чак?
                      Задължителното каране на фарове.......
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        #71
                        Айдеее още 20 страници... Според мен пък е точно обратното.

                        Коментар


                          #72
                          Абсолютно е опасно. Има много изследвания и експертизи по въпроса и много държави са го отменили отдавна. Нищо...и ние така, но след 10-на години Ето един небрежен линк:http://www.peticiq.com/nenafaroveteКажи-речи систематизирани са основните точки
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                          Коментар


                            #73
                            Слав написа:
                            Абсолютно е опасно. Кажи-речи систематизирани са основните точки
                            Интересно дали някой е опитвал денем при темп на въздуха едни 15-20 градуса да речем, да си запали 100 ватовите къси светлини и след около 2-3 минути да се опита да пипне отзад рефлектора на късите........при ксенона отнема няколко минути повече, но е неизбежно........сега си представете тоя фар на 35 градусова жега, на кола дето дреме градско на светофарите.......Така "виждането" денем, става след време невиждане вечер.......Може би е време някой да се запита защо последните години масово колите имат автоматични дневни светлини, който са отделни от късите и могат да работят отделно......Има и друго - като се пуснат къси или габарити, светват и задните червени светлини - който в 90% от случайте са на една крушка с индикацията за стоповете.......сега си представете лятото при пек ако колата пред вас е с пуснати фарове и натисне спирачки, дали вероятноста изобщо да не забележите че светва още една червена светлина не е голяма........Може би отново е време някой да се запита защо последните години голяма част от колите който се произвеждат, въпреки че имат трети стоп, при включени дневни светлини отзад габаритите не светят......и че всички без трети стоп не пускат отзад габарити при включени дневни......щото е нужно ясно да се види кога предния натиска спирачка все пак.......Докато тия скапани мърсоли приемат закони продиктувани само и единствено от нуждата да се събират пари за бюджет и улични куки, аз съм показал среден пръст на тоя скапан закон, карам така както смятам АЗ че съм безопасен за себе си и околните.......и на тоя етап се справям мисля доста добре......
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              #74
                              ФЕРАРИСТ написа:
                              Може би отново е време някой да се запита защо последните години голяма част от колите който се произвеждат, въпреки че имат трети стоп, при включени дневни светлини отзад габаритите не светят......и че всички без трети стоп не пускат отзад габарити при включени дневни......щото е нужно ясно да се види кога предния натиска спирачка все пак.......
                              Няма кола без трети стоп, а с дневни светлини.Третия стоп е задължителен за производителите на автомобили от много преди изобщо да измислят дневните светлини.Аз съм ЗА каране на фарове и откак имам книжка, винаги съм карал на фарове.

                              Коментар


                                #75
                                Immortal написа:
                                Няма кола без трети стоп, а с дневни светлини.
                                О, има, виждал съм......ще се огледам тия дни и ще ти цъкна такава кола......
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X