Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хаос в номерацията на автомагистралите у нас

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хаос в номерацията на автомагистралите у нас

    Отдавна ме гложди тази тема, но сега се наканих да я споделя с вас.В номерацията на част от магистралите у нас цари тотален хаос.Не е ясно кое е А1, кое е А3, кое е А4...Според страницата в Wikipedia, А1 е от София до Бургас, А3 е от Драгичево (ПВ Даскалово) до Кулата, А4 е от Чирпан до Капитан Андреево, А5 е от Бургас до Варна, а А6 Люлин е от София до Драгичево.Да, ама на различните карти в нета, номерацията е съвсем различна.И за капак - пътните табели, сложени по АМ Тракия (според които от София до Стара Загора е А1, от Стара до Нова Загора е А4, после до Бургас пак си е А1...?!??)
    Прикачени файлове

    #2
    Голям праз!Искам хубави пътища без дупки. Хич не ми дреме, че някой е объркал обозначаването

    Коментар


      #3
      АМ Марица при Любимец също е означена като А1:
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        На Драгичево, макар че според номерацията би трябвало към София (АМ Люлин) да е А6, а към Кулата (АМ Струма) да е А3, и двете са обозначени като А6.П.П. Всички снимки на табели са от Google Maps Street View, затова са леко замазани.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Не бях попадал на такава информация, но по знаците излиза, че последната карта е вярна май.Ще питам АПИ :D

          Коментар


            #6
            naskobg написа:
            Не бях попадал на такава информация, но по знаците излиза, че последната карта е вярна май.Ще питам АПИ :D
            Нито една карта не е вярна според знаците. Дори и тая в сайта на АПИ (тя е същата като карта No.1).Няма как 2 магистрали (Тракия и Марица) да имат една и съща номерация (А1), а самата Тракия в различни участъци да има различна номерация (А1 и А4).Оф!Ние 6 недовършени магистрали не можем да номерираме като хората от ТОТАЛНА НЕКАДЪРНОСТ и несъгласуваност, а кво остава държава да градим и да управляваме!!! Не ми се мисли.Преди време ми се наложи в качеството ми на вещо лице по дело да искам справка от Пътно управление - Ямбол дали към определна дата даден знак го е имало или не на определено място. Оказа се, че в ПУ Ямбол (и съм сигурен, че не само там), няма регистър къде какви пътни знаци има. Не се знае кога се слгат, кога се махат, кой ги слага, кой ги маха. Имаха една опърпана тетрадка, в която записваха исканията на РПУ-КАТ да се поставят на определни места знаци, но нямаха информация дали и кога наистина тези знаци са сложени.ХАОС е много меко описание на това, което цари в тия инфраструктури.И тъй като ме мързи да пиша всичко това отново -дадох линк към тази тема на "Господари на ефира". Те комай са най-работещата "институция" у нас.

            Коментар


              #7
              Път

              Така е щото знаците се слагат от частни фирми и не винаги написаното е вярно .например на южната дълга има указатерлни табели за Перник а не за Благоевград- Кулата което е по важно за чужденците и хората от страната .Това за даваха по репортажи по някоя телевизия.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: Път

                kluchar написа:
                Така е щото знаците се слагат от частни фирми и не винаги написаното е вярно .
                Ааа не, не.Те ги слагат, но имат проект къде какво да сложат.

                Коментар


                  #9
                  Път

                  Старата номерация е вярна и е меродавна за Европа няма повтаращи се №. Сега във всяка държава има А1 А2 А3 А4
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: Път

                    kluchar написа:
                    Така е щото знаците се слагат от частни фирми и не винаги написаното е вярно .например на южната дълга има указатерлни табели за Перник а не за Благоевград- Кулата което е по важно за чужденците и хората от страната .Това за даваха по репортажи по някоя телевизия.
                    Подсети ме за Великия град Шумен (без да искам да обидя шуменци, едни много хубави хора), който стои на почти всяка указателна табела в Ямбол и покрай него - напълно неизвестно защо.При пресичането на А1 с международния път от ГКПП Лесово към Дунав Мост (Русе), никъде няма информация за Русе. Вместо това се мъдри Шумен... къде на място, къде не толкова...Например на околовръстния път на Ямбол, при пресичането му с път 53, водещ към Сливен (и София), се мъдри табела за...Шумен. Ако някой може да ми каже как по този път може да се стигне до Шумен, ще го почерпя. Не че не може де, ама все едно от София да тръгнеш за Пловдив през Варна
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Re: Път

                      kluchar написа:
                      Така е щото знаците се слагат от частни фирми и не винаги написаното е вярно .например на южната дълга има указатерлни табели за Перник а не за Благоевград- Кулата което е по важно за чужденците и хората от страната .Това за даваха по репортажи по някоя телевизия.
                      Това ключарче е за да се отклони трафика през АМ Люлин а не през Владая Номерацията е по първата Карта казвам ви го като човек който работи по магистрали и се занимавам с тях.Объркването идва че някой планирани магистрали не бяха почнали когато други бяха завършени и така имаше разменени номерации , понеже тези проекти са съгласувани със транс европейски коридори се наложи да бъдат синхронизирани със евросъюза
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        И в АПИ е дадена първата карта, но табелите по магистралите казват друго.Кой трябва да ги оправи тия неща, не ми е ясно, имайки предвид, че наистина участъците се обслужват от частни фирми и всяка фирма работи за себе си. Няма съгласуваност между тях. Съгласуваността трябва да се прави от АПИ, но кой трябва да прави контрол след това не знам. Така си седят знаците от както са пуснати новите участъци - вече почти 2 години, и на никой от АПИ не му прави впечатление, че табелите не съответстват на номерацията.Абе кво си говорим, то стана вече не знам колко години, откакто скоростта по магистралите

                        Коментар


                          #13
                          Re: Път

                          todorshalev написа:
                          Номерацията е по първата Карта казвам ви го като човек който работи по магистрали и се занимавам с тях.Объркването идва че някой планирани магистрали не бяха почнали когато други бяха завършени и така имаше разменени номерации , понеже тези проекти са съгласувани със транс европейски коридори се наложи да бъдат синхронизирани със евросъюза
                          Ми наложило се, ама не са синхронизирани Кой трябва да оправи табелите по магистралите, да съответстват на националната и международна номерация?!?АПИ? Частните фирми, които ги поставят? Кой? И кога?Като гледам, че в Правилника за прилагане на ЗДвП за максимална скорост по АМ стои още числото 120 км/ч, а сигурно законът е променен още преди 10 години на 130, а от 3-4 - на 140... Депутатите променят закона, но на никой от 240 кратуни там не му идва на акъла, че трябва да се промени и правилника.И ако не е тяхна работа, а на някое ведомство (щото не е закон, а правилник), КОЙ трябва да го контролира това ведомство дали и кога си върши работата?!?Съвсем доскоро по границите също седяха табели, които указваха, че в България максимално разрешената скорост по магистрала е 120... еле тях ги смениха миналата година на 140...

                          Коментар


                            #14
                            Re: Път

                            Immortal написа:
                            todorshalev написа:
                            Номерацията е по първата Карта казвам ви го като човек който работи по магистрали и се занимавам с тях.Объркването идва че някой планирани магистрали не бяха почнали когато други бяха завършени и така имаше разменени номерации , понеже тези проекти са съгласувани със транс европейски коридори се наложи да бъдат синхронизирани със евросъюза
                            Ми наложило се, ама не са синхронизирани Кой трябва да оправи табелите по магистралите, да съответстват на националната и международна номерация?!?АПИ? Частните фирми, които ги поставят? Кой? И кога?Като гледам, че в Правилника за прилагане на ЗДвП за максимална скорост по АМ стои още числото 120 км/ч, а сигурно законът е променен още преди 10 години на 130, а от 3-4 - на 140... Депутатите променят закона, но на никой от 240 кратуни там не му идва на акъла, че трябва да се промени и правилника.И ако не е тяхна работа, а на някое ведомство (щото не е закон, а правилник), КОЙ трябва да го контролира това ведомство дали и кога си върши работата?!?Съвсем доскоро по границите също седяха табели, които указваха, че в България максимално разрешената скорост по магистрала е 120... еле тях ги смениха миналата година на 140...
                            АПИ трябва да следи за актуалноста на знаците и маркировките , но както знаем са прекалено заети да се Е*ват със Камионите и не им остава време При грешни знаци и табели трябва да възложат на частни фирми да сменят знаците и табелите
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #15
                              Тоше, знам ги тия работи. Задавам въпроси с известен отговор, белким някой прочете и вземе, че си свърши работата.Иначе заплатките си вървят Държавна службичка, графика за отпуските е готов от миналата година, болнични през 2-3 седмици...

                              Коментар

                              Working...
                              X