Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предимство при разминаване в тясна уличка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Не забравяйте, че където и както и да карате, при ПТП, винаги могат да ви напишат акт за несъобразена скорост На кума ми му написаха акт по тази точка, понеже се заби в един малоумник, който решил да прави обратен на извънградски път, на завой без никаква видимост и в двете посоки.Полицая преценява ситуацията и пише. Вече дали е правилно, само съдът може да реши, но става дълга и широка...
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #32
      Всяка сутрин минавам по една уличка, която от двете страни има паркирали автомобили и се кара точно по средата на улицата. А сега кой е с предимство?Ето я, но сега е с коли от двете страни на улицата перманентно.

      Коментар


        #33
        Тук вече има много зависимости и различно тълкуване.Но аз виждам друго - има знаци, които ти забраняват паркирането и в двете посоки.Ако аз минавах от там, то всеки ден щях да звъня на телефона и да викам паяка.Така и правих - 3 месеца подред, всяка вечер..И защото винаги беше около един и същи час, то след първите 2 седмици ме научиха и ми вдигаха със "здравей".След 2-рия месец след всеки мой сигнал, то те са длъжни да пращат кола и да ги вдига, само бяхме на - тука има пак спрели коли - отговор - пращам паяка и затваряхме телефона - има няма 5 секунден разговор. Повечето се научиха по трудния начин, че трябва да спазват знаците, защото просто пречат, а не, че ги нарушават просто без да пречат.Но понеже това е централно място, то пришълците не са само постоянни, а и временни такива.Та накрая пуснах официална жалба - жената по телефона ми каза какво да направя, като видя, че няма да се отърват толкова лесно от мен.Та пуснах жалба и там вися след това 1 седмица полицай. И един като не паркира, то никой не си позволява да паркира.Въпроса е, че 1-2 като паркират, то някак си увличат всички други. Казват си - тоя като е спрял, то и аз ще спра. Какво толкова. Ама като няма никой, то никой не смее да наруши забраната.И така леко полека се научиха. Това е моя съвет, който съм минал през него. Просто трябва да бъдеш постоянен и да видят, че няма да се откажеш.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #34
          Да, има знаци, но не се спазват. Абстрахирам се от това, че са нарушители - как се определя предимството на минаване в тази ситуация и ако стане ситуация, кой ще гъзят. Е това ми е любопитно. Питам, тъй като наскоро се дървихме с един отворко , който навлезе в тунелчето на 5 м , при положение, че аз почти излизах, т.е. бях изминал 30 м в тунела.

          Коментар


            #35
            Airfan написа:
            Да, има знаци, но не се спазват. Абстрахирам се от това, че са нарушители - как се определя предимството на минаване в тази ситуация и ако стане ситуация, кой ще гъзят. Е това ми е любопитно. Питам, тъй като наскоро се дървихме с един отворко , който навлезе в тунелчето на 5 м , при положение, че аз почти излизах, т.е. бях изминал 30 м в тунела.
            В случай, че се намирате на ендозначен път - демек ти не му навлизаш в неговата лента, а той в твоята - в твоя случай и двамата навлизате в чуждата лента - демек пред закона сте абсолютно еднозначни, от гледна точка на предимството, то трябва да се приложи:
            Когато разминаването е невъзможно без движение назад, тази маневра е длъжен да направи водачът, за когото тя е по-безопасна.
            Това е така, защото когато се ударите, то полицая не може да определи кой си е бил в лентата си и кой просто не е трябвало да бъде там, както в примерите по-горе.В този случай и двамата сте в едноправна ситуация и просто трябва при такава ситуация по друг текст да се определи кой ще отстъпи.Защото и двамата като почнете да лъжете, че единия си е стоял от 5 минути там, а другия просто е дошъл и го е ударил, то единственото доказателство остава състоянието на колите на пътя и съответните обстоятелства - маркировки, знаци и т.н.За това в този случай полицая идва, гледа, че еди кой си е имал по-малко разстояние да върви назад, то за него е било по-безопасно и оп АКТ-а отива в неговата градинка.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              Airfan написа:
              Да, има знаци, но не се спазват. Абстрахирам се от това, че са нарушители - как се определя предимството на минаване в тази ситуация и ако стане ситуация, кой ще гъзят. Е това ми е любопитно. Питам, тъй като наскоро се дървихме с един отворко , който навлезе в тунелчето на 5 м , при положение, че аз почти излизах, т.е. бях изминал 30 м в тунела.
              Ами Жоро, по тълкуванията тук. виновен си ти. :D Уличката излиза, че е забранена за движение до идването на паяка. :D

              Коментар


                #37
                BO написа:
                Ако аз минавах от там, то всеки ден щях да звъня на телефона и да викам паяка.Така и правих - 3 месеца подред, всяка вечер..И защото винаги беше около един и същи час, то след първите 2 седмици ме научиха и ми вдигаха със "здравей".След 2-рия месец след всеки мой сигнал, то те са длъжни да пращат кола и да ги вдига, само бяхме на - тука има пак спрели коли - отговор - пращам паяка и затваряхме телефона - има няма 5 секунден разговор. Повечето се научиха по трудния начин, че трябва да спазват знаците, защото просто пречат, а не, че ги нарушават просто без да пречат.Но понеже това е централно място, то пришълците не са само постоянни, а и временни такива.Та накрая пуснах официална жалба - жената по телефона ми каза какво да направя, като видя, че няма да се отърват толкова лесно от мен.Та пуснах жалба и там вися след това 1 седмица полицай.
                С това си действие "чустваш ли се пълноценен гражданин на държавата, изпълнил дълга си"?
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #38
                  За това в този случай полицая идва, гледа, че еди кой си е имал по-малко разстояние да върви назад, то за него е било по-безопасно и оп АКТ-а отива в неговата градинка.
                  Не че нещо, ама кой от тук пишещите мисли, че катаджията ще направи това - т.е. ще прецени и то релано и безпристрастно ситуацията. Това може да стане в белите държави, там при катастрофа полицая нищо не преценява - има си таблет, правят се снимки, мерят се необходимите разстояния, ъгли на завъртане и т.н. и общо взето по разработен модел се определя в голям процент от случаите автоматично кой е виновен и кой с колко е карал преди катастрофата и това е защото на всякъде почти всички катаджии са безмозъчни харантутняци
                  FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                  Коментар


                    #39
                    Stefanaki, нещо не ти се получи.Пробвай пак.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #40
                      Нещо и аз не го схванах на @stefanaki поста
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                      Коментар


                        #41
                        tambuhtaneca написа:
                        ...там при катастрофа полицая нищо не преценява - има си таблет, правят се снимки, мерят се необходимите разстояния, ъгли на завъртане и т.н. и общо взето по разработен модел се определя в голям процент от случаите автоматично кой е виновен и кой с колко е карал преди катастрофата и това е защото на всякъде почти всички катаджии са безмозъчни харантутняци
                        Защо си мислиш, че у нас е по-различно?Само дето всичко това не се прави от безмозъчните хрантутници, а от специалисти автоексперти, заедно с дознател.Прави се ВИНАГИ, когато има сериозни щети, ранени или жертви.Естествено, не се прави при чукнати калници, защото струва ПАРИ! Ако все пак държите, завеждате дело, искате авто-техническа експертиза, плащате за нея и така.

                        Коментар


                          #42
                          Immortal написа:
                          tambuhtaneca написа:
                          ...там при катастрофа полицая нищо не преценява - има си таблет, правят се снимки, мерят се необходимите разстояния, ъгли на завъртане и т.н. и общо взето по разработен модел се определя в голям процент от случаите автоматично кой е виновен и кой с колко е карал преди катастрофата и това е защото на всякъде почти всички катаджии са безмозъчни харантутняци
                          Защо си мислиш, че у нас е по-различно?Само дето всичко това не се прави от безмозъчните хрантутници, а от специалисти автоексперти, заедно с дознател.Прави се ВИНАГИ, когато има сериозни щети, ранени или жертви.Естествено, не се прави при чукнати калници, защото струва ПАРИ! Ако все пак държите, завеждате дело, искате авто-техническа експертиза, плащате за нея и така.
                          Имах в предвид, че достатъчно добрия модел при автотранспортни произшествия, както и последователно попълнената чек-листа от страна на катаджиите водят до автоматично определяне на това кой е виновен. И няма нужда от специална експертиза, тъй като и катаджията може да премери с рулетка (за тукашните не знам). Защото ако си карал с над ограничението или пил, никоя застраховка няма да ти покрие каквото и да било
                          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                          Коментар


                            #43
                            Щото тука при самоинцидент - ти пишат акт примерно си загубил конторл на завой и пишат - поради несъобразена скорост. Е добре колко е тая скорост, щото аз ако съм застраховател при разрешени 50 км/ч ти ако си минал с 60, какво правим? В кой е вината?
                            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                            Коментар

                            Working...
                            X