Здравейте колеги Ами да пак търся инфо за това как се прави реглаж на преден мост. Най-вече ме интересува поредността на операциите, които се извършват и инструментите, които се използват.Някой знае ли къде мога да прочета ?!
Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING
Нали затова питам, защото има.... Зависи от типа окачване, защото някои нямат въобще реглаж по вертикала и при тях се регулира само сходимост. Повечето Фиати са така. Сходимост се регулира като се развие контрата на вътрешния накрайник и самия той се върти до достигане на подходящия ъгъл. НЕ знам какво точно те интересува.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Инструментите са следните:дюлгерски отвес, рулетка и 2 тънки летвички по около метър. С отвеса мериш страничния наклон ,който на Макферсъна е нула, демек колелото е вертикално. Сходимоста се мери с летвичките по ръба на джантата и в предния край трябва да е "затворено" 1 мм. С рулетката се мерят диагоналите. Още да обяснявам ли?...Волана трябва дя е на този зъб на пръта на който трябва да е /двойния/ шлиц. Двата външни накрайника трябва да са горе-долу еднакво развити, двата моста трябва да са успоредни и в една линия....за окачвания различни от макферсън, а за надлъжния наклон на шенкела?
Коментар