Тествам го 50-100км и тогава плащам. В сервиза съм се нагледал на много глупости. Особено ако автомобила е със сменено масло, значи е М10Д. Купувам автомобил само от частно лице!
Да бе, то тъй ще ти дам колата да я тестваш 100 км, без да си ми я платил.Да ми я върнеш с репатрак... да да!Тестваш с мен вътре 2-3 км и решаваш.Не знам колко човека биха ти дали да тестваш така... то да не ти е рент-а-кар.Едни пичове, на които дадох да тестват Капата без мен вътре, ги нямаше почти цял час, и ми я върнаха на бензин (изгориха ми всичкия метан). Може и банка да са обрали докато ги нямаше, де да ги знам... Тест на кола - само с мен вътре от тогава насам.
Возило от Италия - повече не, па ако ще и танк да е. Аз вече се наиграх, че и с двигател който май никога никой не беше виждал "родил"... И аз не вярвах като ми казваха за италиански внос, ама на. Поне колата е хубава (купе, окачване, екстериор, екстри), та си струваше да я правя. Е, сега е с такава цена вече, че никой няма да иска да ми я купи, ма и аз не искам да я продавам след като е вече "почити нова".Така че - мисли и задължително на проверка при някой който не е връзка на продавача. Ако ти откаже - чао, има и други....
Аз пък винаги се чудя как потребителите смятат вложените пари в колата като такива, които могат да ги искат (върнат) при продажбата ѝ.Ако една кола струва между 2к и 4к, то ако си я купил за 3к и си вложил още 4к, то цената ѝ не става 7к, а си остава между 2к и 4к.Просто вече може да ѝ искате близката сума до 4к.
Аз пък винаги се чудя как потребителите смятат вложените пари в колата като такива, които могат да ги искат (върнат) при продажбата ѝ.Ако една кола струва между 2к и 4к, то ако си я купил за 3к и си вложил още 4к, то цената ѝ не става 7к, а си остава между 2к и 4к.Просто вече може да ѝ искате близката сума до 4к.
Подкрепям. И винаги съм се чудел, когато някой свърже придобиването на автомобил с думичката инвестиция. Ам, чИ няма такъв звяр. Инвестиция за личното портмоне е служебния автомобил без проследяващо устройство и без лимит на горивото. :P
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
ако искаш ще погледна тая в Младост, но аз само като видях къщата и приключих с огледа. Две коли съм гледал там и двете много лачени и лъснати и непалещи. При бензинов двигател с това огледа приключва за мен.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Тествам го 50-100км и тогава плащам. В сервиза съм се нагледал на много глупости. Особено ако автомобила е със сменено масло, значи е М10Д. Купувам автомобил само от частно лице!
Да бе, то тъй ще ти дам колата да я тестваш 100 км, без да си ми я платил.Да ми я върнеш с репатрак... да да!Тестваш с мен вътре 2-3 км и решаваш.Не знам колко човека биха ти дали да тестваш така... то да не ти е рент-а-кар.Едни пичове, на които дадох да тестват Капата без мен вътре, ги нямаше почти цял час, и ми я върнаха на бензин (изгориха ми всичкия метан). Може и банка да са обрали докато ги нямаше, де да ги знам... Тест на кола - само с мен вътре от тогава насам.
Като ти покажа парите друго ще мислиш. Днешно време така лесно не се продават коли. Винаги съм тествал автомобилите преди да ги купя с продавача. Ако не те устройва отивам при следващата, коли много
Дали от частно лице или от къща зависи изцяло от колата . Моята я вземах от къща , единственото предимство беше младоста и цената , иначе всичко по нея беше това което е вградено в завода (само предните амортисьори бяха сменени преди 20-30к). И последва - подмяна на цялата предница без амортисьори ( тампони макферсон , носачи , биалетки , тампони стабилизираща) , накладки предни и задни и всички спирачни маркучи , подмяна на агренажа (беше оригиналния), термостат , спукан изпускателен колектор и други дребни неща ( но не и по суми - дясно огледало например). Нови 4 летни и 4 зимни + комплект алуминиеви джанти.Познай колко и стана цената ! Но знаех че карам стегната кола. След 110-120 хиляди от покупката подмених пак изцяло предницата , всички кормилни накрайници ,всички накладки , две карета и съединител и пак агренаж. Пак знам че карам стегната кола но и налетите суми не са малко.Така че преценявай добре какво , откъде и на каква цена.Ако тези от къщата са в подобно на моята състояние ти трябват още около 1300-1500лв. поне. Ако трябват и гуми стават 2000.
2 пъти съм виждал блъснати коли, управлявани от евентуален купувач.И на двете страни не им беше никак приятно.Както е писал и Дидо - 2-3 километра с теб на подходящо за тестове място и това е.Това пък за покупко/продажбата на коли в днешно време хич не е вярно.Нали масовите по-стари кошници струват колкото 2 телефона или 42" телевизор.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар