Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лош късмет ....или нещо друго?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така човек узрява за покупка на кола от магазина...
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      chaveto, абе, може новият ми автомобил да се счупи, ама си има 5 годишна гаранция и авто асистанс, така че айде да не го коментираме, защото не е това темата. Това, което исках да кажа, и ще повторя, е че идва моментът, в който човек колкото и да си обича колата, трябва да спре да налива пари в нея, не само заради парите, но и заради нервите и това, че едва ли някога ще почувства колата надеждна на пътя. Разбира се, че колежката сама може да прецени какво да си прави колата, това не изключва правото на всеки да си изкаже мнението.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #18
        Познати с нови коли за 100+ хилки са закъсвали и били без кола много повече време отколкото аз с кошника миналата година. Тея автоматични скорости не прощават. Всичко е на късмет. Колежката поне да каже каква марка е ремъка да видим какво е сложил Хит-ко. И аз скъсах пистов ремък Дайко на няма и 1 година и се оплете в анренажа и стана мазало. Ментета на нашия пазар бол.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          Спокойно бе Рави. Скъсали сте ремък ама кат сте се прибирали от морето а не на отиване. Идеалния случай и никакъв карък. Те тези ремъци се сменят задължително на 60 000 въпреки че издържат до 100 000, вие бяхте ли го сменяли някога? Сменили са ви двигателя който естествено е бил с ремък на неизвестно колко хилки и е нормално да се скъса. Айде пак купувайте ено ново моторче ама му сменете ремъка беее.
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #20
            А най-добре с всяка смяна на масло и нов ремък-кеф за майсторчетата- я по сериозно не говорим за червила и сенки все пак Макар че понякога изпадам в голямо мислене,,,,,,,, :D
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #21
              Благодаря на всички, които се включиха.Да двигателят е сменен , но явно в сервиза в Ямбол не му е сменен ремъка. Тяхна грешка...наша ,че не сме питали на време и така.Утре или в сряда ще имам повече яснота точно какво е мазалото този път.За лош късмет докато я дърпахме се счупи и куката отпед.....та днес е стигнала в сервиза с рапатрак.Нова кола е добра идея, но финансово няма как да стане.И като казахте за части ментета на кои точно човек ще може да разчита????

              Коментар


                #22
                Вече има евтини, средни и скъпи китайски части. Търговците са наясно отвсякъде. Важно е да имаш доверен търговец.... лично мнение. Моята Мареа е на половина китаец , ама си ми е екстра Напролет ще стане и малко индийка с едни готини нови летни гуми.
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #23
                  ele написа:
                  chaveto, абе, може новият ми автомобил да се счупи, ама си има 5 годишна гаранция и авто асистанс, така че айде да не го коментираме, защото не е това темата.
                  И какво като има гаранция, знаеш ли какво покрива гаранцията Имала авто дъра бъра, е защо си мислиш, че ние нямаме със старите автомобили. Имал съм честа да карам доста нови автомобили от всякакъв клас и знам, че и те се чупят. Предавали са се на излизане от сервиза, да не говорим, че те принуждават да сменяш и напълно здрави неща по някой път

                  Коментар


                    #24
                    Чиста проба лош късмет колежке, двигател за 3-ти път си е точно това. Все пак ако поправяте тази кола си купете ангренажен комплект от официалния дистрибутор, а не от алтернативните доставчици. Еле, за това с обичането на колата и изоставянето и не мога да се съглася. Аз примерно от малък исках да имам купе и си купих такова едва преди 5 години. Колко пари за части и гориво съм потрошил по него само аз си знам, притъмнявало ми е пред очите, идело ми е да го оставя на паркинг при Надин ама нейсе, любовта е голяма работа. А купето си иска и сърце и "дупе" за да го кара човек иначе не става. Казвам това обаче с тази уговорка, че имам и друга кола, която не е толкова склонна към правене на проблеми и карам основно нея.
                    Fiat Coupe 1.8

                    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                    Коментар


                      #25
                      И пак стигнахме до сервизите Все пак това със несменения ангренажен ремък на колежката не мога да си го представя И това във един от най-хитовите сервизи на форума Думата е друга и е доста неприятна
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар


                        #26
                        Може и да е сменен, не се знае, да не бързаме да си правим изводи за сервиза.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #27
                          Това със смяната на целия мотор с друг си е нож с две остриета, защото другия мотор най вероятно е пак мотор втора употреба, тоест незнаеш до къде ще стигнеш ако не се отвори и обслужи, аз за това съм на мнение, че е по добре да се разглоби и ремонтира мотора, който си е на колата, а не да се взима друг, защото накрая като драснеш чертата се оказва, че си с 2 мотора, но и двата в незнайно състояние, а на майстора му е било много по лесно да ти смени мотора. Ваденето на един мотор и слагането на друг според зависи от ресурса на сервиза може да стане в рамките на 1 работен ден, докато ако тръгнеш да разглобяваш и сменяваш и след това пак да събираш отнема повече време, според зависи от това какво ще се прави по самия мотор - тЪ на кратко казано, хем му е било по лесно да смени мотора, хем и по бързо си е заработил парите, тоест майстора за мен си е гледал неговия собствен кеф как да мине по лесно и тънко пред това да ти свърши качествено ремонта на твоя мотор.
                          punto HGT

                          Коментар


                            #28
                            Колежката лятото й се беше спукал блока, за това смени целия мотор
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #29
                              Ясно, дано наистина да е било това причината за смяната на мотора, иначе за мен е неоправдано, ако е нещо друго.
                              punto HGT

                              Коментар


                                #30
                                Няма лош късмет, има слаби майстори.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X