Здравейте,от събота съм изключително тъжна. Историите с нашата кола са вече като латиноамериканска сага.История - преди 2 години лятото на път от морето към София - скъсън ангренажен ремък....ремонт двигател.Миналато лято - отново по път от морето към София , закъсахме до Ямбол. Тогава писах ...насочихте ме към сервиз, който смени двигател.В събота - отново проблем и днес както се оказа - отново скъсан ангренажен ремък.А сега кажете, това лош късмет ли е или всички майстори са нечитави????Е, само се оплаквам, не очаквам да ми решите проблема, ама ми е много, много криво
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лош късмет ....или нещо друго?
Collapse
X
-
Вземаш една лека брадвичка и се отдаваш на въображението си!А може и да я запалиш, ефектно ще е :/Наистина кофти късмет..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
А лятото сменихте ли ремъка, като сменяха двигателя?При каква ситуация се скъса сега?Само парички да имаш, погледни Honda FR-V и бързо ще забравиш Мултиплата"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Не знам какво е правено лятото. Изцяло разчитах на сервиза ,който така горещо ми беше препоръчан от тук , че каквото трябва да се направи - ще се направи като хората.Не ме питайте за техническата част - жена съм Сега как се скъса - тръгнахме от къщи към Витоша в събота. На 1 км. от къщи се чу тракане и колата спря. Това е...
Коментар
-
проблемът със старите коли е, че като започнат да се чупят, наистина става като латиноамериканска сага. Причината не е толкова в монтьорите, колкото в некачествените части, които се слагат. Преди няколко години примерно брат ми прави основен ремонт на окачването на буса и има-няма 200 км и скъса шарнирен болт, при условие че заложи на доста скъпи части. Преди 2 години всяка седмица на фиата нещо спираше да работи - я чистачки, я светлини, я вентилатор... важно е човек да му хване цаката и да изключи телевизора навреме - по-добре е след първия сериозен проблем да се замисли да сменя колата, а не да я прави. Иначе - моите съболезнования за създалата се ситуация, знам колко е неприятна и за съжаление решението е само едно - нов автомобил.A сервизът си е съвсем наред - аз останах доволна навремето.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Специално на италиянските поддръжката на ори части е под всякаква критика. Повечето въобще не се продават отделно, други са спрени да се продават не знам си преди колко години.... Търся си един тампон на гърнето за Либрата, в целия нет се намериха няколко залежали в Хърватска.То само като им видиш сайта на официалния дилър и ти става ясно... А по темата, 1,6 е много здрав двг. Моя го изтезавам лично вече 140 хилки. Не съм го жалил, вървял е наравно с доста по-висок клас коли, никаква поддръжка не съм му правил, освен свещи и масло, ремъци и ролки. Според мен просто нямате късмет. Продавайте я на части или цялата тази кола и към следващата.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Към авторката на темата: сигурна ли си, че и сега сте скъсали точно ангренажен ремък? Може пък да е по-дребна белята. Има и други ремъци за късане .А иначе, като случиш на кофти кола, по-добре навреме се освобождавай от нея, вместо да наливаш пари за ремонти.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар