А СЕГА ЗА ЛЮБИМАТА НИ СОФИЯ - да си представиме кръстовището на университета в пиков час - посока бул. Левски - паметника Левски :D :D :D Първо - изведнъж движението спира - че някой от парламента сее разбързал много - и НЯМА ОТ КАДЕ ДРУГАДЕ ДА МИНЕ. И ВСИЧКИ ДЕТО СЕ ПРИБИРАТ ОТ РАБОТА ГО ЧАКАМЕ НЕГО - големия гъзар, движението го спират за поне 15 - 20 мин. ГЪЗАРА - дето му плащаме ние заплатата - МИНАВА ПРЕД НАС ТЕЖКО. - ТОЙ СИ Е ГЛАСУВАЛ СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ НА ДВИЖЕНИЕ - равен е с пожарната, линейката и полицията - с тази разлика, че за тях не спират движението. :D И ние не сме цвете за мирисане де. - две трети от колите в ЛЯВАТА ЛЕНТА всъщност на светофара се оказват за на право - и нямат как да минат освен ако не засичат тези от правата лента - която на зелено просто си седи - да могат тарикатите от ляво да минат. досто голям процент от дясната лента също са за направо - и понеже тя даже е с отделен светофар - като е червено за направо и тези надясно чакат.А ЗА ФЕНОМЕНА, ЧЕ ПОЛОВИНАТА ШОФЬОРИ КОГАТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ НА кръстовището - те не спират - както е по правилник, въпреки че им е зелено а ПРОСТО СЕ НАБИВАТ В КРЪСТОВИЩЕТО - АЗ ДА СЕ НАХЕНДРЯ ПЪК ДРУГИТЕ ДА СЕ ОПРАВЯТ КАКТО МОГАТ.а иначе правилник има, само на мен ми е чудно защо КУКЕРА ме дебне НА НАЙ БЕЗУМНАТА ТАБЕЛА С ОГРАНИЧЕНИЕ 30 км. , в два часът през нощта, та да може да ме ощави за някой лев, а не седи ТАМ - НА УНИВЕРСИТЕТА в 18 часът - искаш да си тарикат и да изпревариш сички за на право от лавата лента - КОЯТО Е САМО ЗА НА ЛЯВО - глоба, виждаш ,че няма да минеш на зеленото, но се набиваш в кръстовището и става задръстването - ГЛОБА. ГЛОБи които си ги има в закона, не тепърва да ги измисляме.И КАКВО МУ Е СЛОЖНОТО ДА СУ РЕГУЛИРА ДВИЖЕНИЕТО ПО РАЗЛИЧЕН НАЧИН В ПИКА И ПО РАЗЛИЧЕН ПРЕЗ ДРУГОТО ВРЕМЕ ??????ето - аз си признавам - НЕ СЯМ СВЕТА ВОДА НЕНАПИТА - и аз съм нарушител - НА ВЪПРОСНИЯ СВЕТОФАР МИНАВАМ ЗА ПРАВО - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРЕЗ ЛАВАТА ЛЕНТА, мани другото, ами после съм за десен по Шипка :D :D нали си представяте на колко коли им се намърдвам отпред.и ще продължамвам така - така минавам за 2-3 пъти по малко време през това кръстовище, а и не само там. - но аз неискам 8 часовия ми работен ден да става на 10 -11 часа с отиването и връщане от работа.И ЗНАМ КОГА ЩЕ СПРА ДА СЪМ НАРУШИТЕЛ - ПЪРВИЯТ ПЪТ КОЙТО МЕ ГЛАБЯТ. :D ЗАЩОТО Е МНОГО ГАДНО ДА ТИ ВЗЕМАТ КНИЖКАТА ЗА ТОЧКИ - ПОВЯРВАЙТЕ МИ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте си мнението за задръстванията в София!
Collapse
X
-
МНОГО ПИСАНЕ МАЛЕЕЕ :D забравих да кажа за Истанбул - НЯМА ПРАВИЛА, НЯМА ПРЕДИМСТВО - който навлезе първи в кръстовището е с предимство. Клаксона се ползва много повече от мигачите и определено се разбираш с другите участници в движението със ЗНАЦИ с ръцете. ПРОСТО ШОФИРАНЕТО е малък културен шок дори и за най печените драйвери :D :D :DИ ВЪПРЕКИ ТОВА ДВИЖЕНИЕТО В ЗАДРЪСТВАНИЯТА СЕ ДВИЖИ ПО БЪРЗО ОТ ТУК. ТОВА КАК ВИ СЕ СТРУВА????И ПО ОРГАНИЗИРАНО - 15 МИЛИОНЕН ГРАД, нямам каво павече да кажаааа, сетих се - техните полицаи седят с един кочан на кръстовището и само като се направиш на тарикат - ХОП ГЛАБА. Нито те спират нито нищо - глобото си идва после по пощата. ИЛИ СИ Я ПЛАЩАШ НА ГРАНИЦАТА НА ИЗЛИЗАНЕ - В НАШИЯ СЛУЧАЙ :D :D :DSASTEZATEL
Коментар
-
И НАЙ НА КрАЯ ПО ТЕмАТА :D :D :D аз работя в центъра - на патриарха - малко преди Св георги. и живея на 30 минути пеша от там, когато не ми трябва кола - повечето пъти идвам пеша.Не че не си харесвам колата - браво 20v, ама какво правиме господа общинари, когато ми ТРЯБВА КОЛА за да си вярша работата, тогава къде я паркирам и колко ми излиза като нямам право повече от 2 часа и това струва 4 лв.ЩЕ мЕ ПрИНуЖДАВАТЕ лИ ДА СИ мЕСТЯ КОлАТА ПрЕЗ 2 чАСА по разните паркоместа около офиса ми и да ви плащам грешни пари???ТОВА МИ ЗВУЧИ ТЪПО, АМА МНОТО ТЪПОто синя зона, разрешен престой до 2 часа - ХУБАВО, АМА АЗ ТУКА РАБОТЯ - дайте да помислиме малко за МЕН -ДАНЪКОПЛАТЕЦАБЕЗПЛАТЕН ОБЯД НЯМА - знам, ами да видиме за някакво разумно решение, като докажа по надлежния ред че работя тук, неможели за някаква човешка сума да имам право на достъп до работата си с кола, КОГАТО МИ СЕ НАЛАГА - ЩЕ СИ ПЛАЩАМ, и това е нормално НО НЕКА НЕЗАбрАВЯмЕ чЕ СЪм ТУКА ДА рАбОТЯ, НЕ СЪм ДОШЪл НА КАФЕ НА ВИТОШКА И ПО мАГАЗИНчЕТАТАза месец ли да се плаща, за ден ли, ще оставя да помислят за това тези дето зимат заплати за което.и последен въпрос имам - АМИ С ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ ДЕТО СИ ЗАВАРДВАТ ПАРКОМЕСТАТА с всякакви видове кашони, кашпи, каси, камъни и подобен род материали, щото пазели местото, и го пазят по цял ден - и аз нямам къде да паркирам? ТЯХ КОГА ЩЕ ИМ ЗАБРАНИМЕ, КОГА ЩЕ ПОЧНЕМЕ ДА ГИ ГЛОБЯВАМЕ? ЕДНА ТРЕТА ОТ ПАРКОМЕСТАТА ОКОЛО ОФИСА МИ СА ТАКА - не се шегувам, просто в центъра освободили се някое место - скача веднага някой от околните барчета, фризиорски салони, магазинчета, мазенца и всякакви дупки и си ги загражда.АААААААААА и още нещо, ами ако се окаже, че там дето живея е според вас също център? тогава къде ще паркира колата си жена ми или по скоро аз като се замисля , като сте ми предвидили право само на една кола - ПЪЛЕН АБСУРД. другата къде да я паркираме. Ебатии комунизма - по една кола на семейство и твае, добре че нямам и служебна :D ама и ако не съм цевтър - ПАК ЛОШО - нали всички от МЛАДОСТ - Примерно - дето работят в центъра ще почнат да си паркират колите пред нас - ЩОТО ВИЕ СТЕ ИМ ЗАБРАНИЛИ ПО НАВЪТРЕ В ЦЕНТЪРА.Аз тогава къде да паркирам???????????????КЪДЕ БЕ ПИТАМ?????????ПРОСТО ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ МИ ПИСНА ДА МЕ УПРАВЛЯВАТ НЕВЕЖИ НЕКАДЪРНИЦИ И ТВАЕSASTEZATEL
Коментар
-
Не мога да разбера защо някои мислят че светофарите напук са направени да светят така. Ми помислете малко. Казвате свети 20 секунди зелено после 60 червено. Еми то е близко до акъла. Кръстовището има 4 посоки. Да вземем Рекората когато не се пуска светофара от полицая. Свети точно по 20 секунди за всяка посока. И на теб ти е зелено 20 секунди и през останалите 30 секунди се завъртат другите 3 посоки за по 20 секунди и те ти ги 60. Аз живея в Люлин. Сутрин когато излезна има зелена вълна която като я хвана от тунела и ме хваща червено чак на М. Луиза. Обаче в пиков час е неприложимо, защото има някои които се гримират по светофарите, някои четат вестници, други закусват и т.н. А и има нахалници които се правят на Алберто Томба между колите и като мине някой такъв нахал до някой нов водач, и като се доближи на 1 ръка растояние, той се панира и намалява. И според мен столицата ще се отпуши с регулировчици обаче май няма толкоз КАТ-аджии в София
Коментар
-
Истината е в изграждането на множество паркинги (подземни)!!!В нормалните страни е задължително всяка жилищна сграда, бизнес център (и всякакъв друг тип сгради, където се работи или живее) да има определен брой паркоместа. Например при изграждането на блок за всеки изграден апартамент е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО наличието на 2 паркоместа!Ясно е, че в момента малко трудно ще накараш някого (който например живее в частна кооперация в центъра, а и не само, на София) да даде маса пари, че да си изгради подземен паркинг (не съм сигурен, че е /не/възможно да се построи подземен паркинг при вече изградени жилищни сгради - това може да го каже архитект)!Тези закони в нормалните държави не са случайни.. а именно за да НЯМА паркирали автомобили на улиците! Не е нормално това да си зарежеш колата на пътя (дори и в момента закона за движение да разрешава паркирането в града).Ще дам и друг пример... за да бъде един стадион (където времено се пребивава, а не постоянно) изряден и отговарящ на изискванията на УЕФА.. до колкото си спомням е необходимо да се осигури на минимум 10% (ако не беше и по-голям процента) от посетителите паркоместа. Например за да имаш стадион с 50 000 места, трябва да осигуриш минимум 5 000 автомобилни места!!Другото.. колегите го споменаха... - трябва да се следи натоварването на трафика и да се регулират светофарите...Да се разширят улиците (където е възможно, както например е възможно на околовръсното), а там където не може да се осигурят подземни тунели за движение.Също така колегите вече го споменаха... метрото да се доизгради и разшири, тъй като аз при този трафих бих карал колата си само когато имам нужда и с удоволствие бих използвал метрото! Сега то не ми върши работа и въпреки, че "нормално" ми е необходимо с колата да премина 1.5 часа в едната посока от нас всеки ден ми е по-удобно отколкото с други "алтернативни" превозни средства!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Според мен има начини да се облекчи поне до някаква степен трафика.Един от тях е именно по-дългите светофари.Например от вчера ми прави впечатление,че на светофара на кръстовището на Красно Село и бул. Цар Борис 3ти като идвам от гараж Земляне ивинаги има огромно задръстване.От вчера там се минава само с едно изчакване.Не съм засичал но май светофара там е удължен.Друг проблем за центъра особено е че паркират коли в това число и товарни да зареждат магазинчета и прочие и допринасят много за задръстванията(Раковска например).Еми да забранят зареждането през деня в централната част(да стане като на Витошка) и да следят строго за паркирането пък нека стават задръствания. Аз почти всяка сутрин ходя с автобуса на училище и колата я карам предимно петък,събота и неделя и когото имам някаква работа и не си позволявам лукса да допринасям всеки ден за задръстванията.Много хора са свикнали всяка сутрин да се качват сами в колата и да се набутват в задръстванията-и те сигурно не знаят защо.Сутрин особено в автобусите е ожасна гъчканица-това също кара много хора да застанат зад волана въпреки всичко.Според мен ако в пиковити часове се пуснат допълнителни коли на градския транспорт и возенето вътре стане нормално,това би спомогнало до намаляване на трафика.Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
пътуване в София
ще се съглася да има забрани или пари за центъра но ако има добър и удобен транспортот кварталите до центъра особенно от Люлин да отида на работа трябва да се прекачвам на 3 превозни средства или на две в най лошиат случай тролей и трамвайили алтернатива маршрутка преди си имаше превоз 10 трамвай Люлин -Съдебната палата 7 тролей Люлин -Сточна гара но през Руски паметник и НДК и Ректората а сега нищо .едно метро за никаде .
Коментар
-
съгласен съм за допълнителните коли на градския транспорт - тогава и аз ще карам по-рядко - ако не рискувам да бъда наритан, обран, премазан и да припадна от вонята на некъпещи се люде - е сори ама докато е така и имам възможност ще си ходя сам с колата - 21 км пътувам всеки ден по два пъти - в добри дни ги взимам за 30мин а в лоши за 50 - веднъж миналата зима се прибирах за 2 часа и половина .а ние не можем да се оплачем, богати сме, караме коли като луди при тоя скъп бензин, улиците пълни и те се чудят как да ни спрат - горива - НАГОРЕ, застраховки - НАГОРЕ, винетки, прегледи, щуротии, сини зони, сигурно скоро пак ще сменяме номерата, за личните карти чух, та и книжките сигурно - запомнете това ще е мярката против задръствания - да накарат колкото се може по-малко хора да карат. защото тук така се решават проблемите - има коли има проблем, няма коли - и проблема го няма!!!ПП АМА АЗ ЩЕ КАРАМ - И НЕ ЗАЩОТО НЕ МОГА ДА ХОДЯ ПЕШ, А ЗАЩОТО ТОВА Е НЕЩОТО, КОЕТО ОБИЧАМ айде, поздрави и умнатаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
The_Wicker_Man написа:Не мога да разбера защо някои мислят че светофарите напук са направени да светят така. Ми помислете малко. Казвате свети 20 секунди зелено после 60 червено. Еми то е близко до акъла. Кръстовището има 4 посоки. Да вземем Рекората когато не се пуска светофара от полицая. Свети точно по 20 секунди за всяка посока. И на теб ти е зелено 20 секунди и през останалите 30 секунди се завъртат другите 3 посоки за по 20 секунди и те ти ги 60
Коментар
-
Тия общинарите разправяха по бТВ, че хората трябвало да се научат да ползват повече градския транспорт. Те качвалили са се на него да видят, че хората в автобусите в час пик висят по вратите, че на една спирка има хора колкото за да се напълни един автобус. Лесно е да гледаш от високо и да викаш качвай се на рейса. Не може така! Когато видя бат Бойко в автобуса тогава и аз ще оставя колата. Обаче аз на ден само за да отида и да се върна само от работа минавам 25-30 км. За да ги измина без кола ми трябват два автобуса - и къде му е келепира за двама души. А времето което щ изгубя в автобуса(минимум 1 час на посока). Естествено, че ще си се кача в колата. Когато прекарат Метрото в Горна баня и стигам до работа за по-малко от 20 мин. ще оставя колата.
Коментар
-
софия
Е това ми харесва .може да нямаме пари много но шо да ни ги взимат още Тя колата си ми е за работа нали тя ми изкарва парите сега ходих от Люлин до Павлово но по околовръсното за да отворя едно момче което се веше заключило Ако е в центара и трабва да плащам повече как да отида трябва да му взимам повече на клиента и немога винаги да возя с мен още 2ма Ключари да е пълна колата само и само да не плащам нали такива бяха разговорите сутринта по БТВ да се возим по 3-4 .
Коментар
-
krum_ktk написа:И ние не сме цвете за мирисане де. - две трети от колите в ЛЯВАТА ЛЕНТА всъщност на светофара се оказват за на право - и нямат как да минат освен ако не засичат тези от правата лента - която на зелено просто си седи - да могат тарикатите от ляво да минат. досто голям процент от дясната лента също са за направо - и понеже тя даже е с отделен светофар - като е червено за направо и тези надясно чакат.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: софия
kluchar написа:....и немога винаги да возя с мен още 2ма Ключари да е пълна колата само и само да не плащам нали такива бяха разговорите сутринта по БТВ да се возим по 3-4 .Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
А на "чавдарки" по ще им ходи...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар