[quote:4bfd904b17]в.24 часаЗа да овладее трафика, общината в София ще предложи: Отменят еднопосочните улици 2000 полицаи ще регулират гъвкаво движението при
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте си мнението за задръстванията в София!
Collapse
X
-
Това с отварянето на еднопосочните улици е пълна глупост!Означава че, когато са еднопосочни тези улици постоянно ще има тарикати дето ще се правят на ударени!Задължително е, да има полицаи на повече кръстовища в пиковите часове!На Орлов мост, в локалното към Иван Асен по стоянно са в насрещното и се получава ужасно заклещване заради такива дето се мислят за "голяма работа", лявата лента направо замръзва понякога и всичко това става без на кат-аджията да му дреме на... фуражкатаFIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
FIAT Stilo 1.2 16V LPG
-
Stoyo написа:Това с отварянето на еднопосочните улици е пълна глупост!Означава че, когато са еднопосочни тези улици постоянно ще има тарикати дето ще се правят на ударени!Задължително е, да има полицаи на повече кръстовища в пиковите часове!На Орлов мост, в локалното към Иван Асен по стоянно са в насрещното и се получава ужасно заклещване заради такива дето се мислят за "голяма работа", лявата лента направо замръзва понякога и всичко това става без на кат-аджията да му дреме на... фуражкатаJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Току-що чух по новините на Нова зам.кмета Велизар Стоилов,който предлага целия център да е платен/паркирането/,а живеещите в него да плащат около 100 лв. год.абонамент за да паркират там.Ако е така без значение за времетраенето на престоя,аз съм с две ръце за.Но ако това ще важи от 18.30 до 8.30 сутринта/каквато бе идеята му преди време/,то това си е жива подигравка.Аз и сега мога да паркирам по това време безплатно...Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Според мен идеята за платеното паркиране със синя зона в целия център ще е решение на проблема. НО само в комбинация с доизграждане на метрото, за да може когато човек работи в центъра да си остави колата на паркинг и да слезе с метрото за работа.От известно време намирам огромен ефект от разширената синя зона - по Стамболийски например преди човек не можеше да намери място да спре, а сега винаги може. Това забелязах и по П. Евтимий (около ректората), по Съборна... явно само плащането може да откаже работещите в центъра да не си паркират там колите.А за живеещите и работещите които трябва колите им да са там по цял ден - някаква годишна винетка за паркиране ще върши работа, но цената от 100 лв е смешна - трябва да е поне 300-400 лв но пак повтарям всичко това при работещо метро, за да има алтернатива все пак който не иска да плаща тези пари да не е върло прецакан.....А спечелените от това пари да бъдат инвестирани в система за управление на трафика с ЦДП, видеонаблюдение, радио и ТВ канал и всички други екстри както е в цивилизования свят и нещата ще си дойдат на мястото.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrowski,защо сумата от 100 лв за живеещите в центъра да е смешно ниска?Заради нещастието,че живеем точно тук?300-400 може да е за тези които работят тук и искат колите им да са подръка постоянно,а не защото им трябват.Защото са отвикнали да ходят пеша!Тези глезотии действително трябва да се плащат!Но ако живееш в центъра и от сутринта мислиш къде да паркираш,след като се прибереш вечерта,нещата изглеждат съвсем различни.ПоздравиFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Да бе, супер, това с еднопосочните улици е пълна глупост. Какво ще стане с насрещния трафик? Та точно на Шипка ми е интересно как ще се разминават два рейса при наличното количество паркирали автомобили... ще има сеир. Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Много по-тежък проблем е затлачването на булевардите от 2-3 и повече ленти паркирали автомобили (Левски например, Ботев, М. Луиза... да продължавам ли?) Те пък (паркиралите) няма къде да отидат, а това със синята зона е само поредната жалка лъжа - общината не отваря нови паркоместа с разширяването на синята зона, а ги затваря с такса и ограничение във времето! Спешно са необходими големи паркинги с по 5 етажа над и 5 етажа под земята (минимум), за да се дянат някъде автомобилите... и не да им нахлузват цени по 2 лв. на час тея обирджии нещастни. Аман и от слободията на "бизнес сградите"... те трябва да изграждат собствени паркинги (не открити, а на своя територия), но като си получат нужните документи от общината ги превръщат отново в офиси и/или магазини, а общинарите си траят. Жалка история пак ще кажа, няма оправия с такива кретени-управници.Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
zgabrovski написа:Според мен идеята за платеното паркиране със синя зона в целия център ще е решение на проблема. НО само в комбинация с доизграждане на метрото, за да може когато човек работи в центъра да си остави колата на паркинг и да слезе с метрото за работа.
Коментар
-
Абе вие не разбрахте ли че там където има кабинки по кръстовищата, и когато полицая е горе, той пуска светофара. На ректората го държи той червеното. И на много други кръстовища е пак така. И го държи защото има приоритет определена посока. В случая с ректората преоритетната посока е от Народно Събрание. Няма смисъл да обяснявам защо. На господата от бялата сграда трябва да им е постоянно удобно за излизане. Четох и за Орлов Мост. И там по цял ден е на ръчен режим. Хванете един хронометър и засечете да видите че нито един път не съвпада зеленото в някоя от посоките. Имам пряк контакт с тия хора, защото работата ми е в центъра. Те са 40 човека на 2 смени. Е мислите ли че с тези 40 човека ще оправим движението? В шоуто на слави гостува един пътен полицай който каза че в София катаджиите са 250 човека. Според стандартите на ЕС за град като нашия трябва да са 3000. За какво иде реч само ... Птп-та ли да покриват, движение ли да регулират, нарушители ли да санкционират ...
Коментар
-
Според мен правилното паркирането(на места където е разрешено, синя зона или паркинги) няма нищо общо със задръстванията. Неправилно паркиране има по бул. Черни връх. В дясно винаги има спрели коли, които пречат на движението, когато преминава трамвая - не остава място за движещите се коли и в този случай или колите се движат зад трамвая или трамвая зад колите. Това кой и кога ще го оправи?Друго по бул.Цар Борис III има зелена вълна, която е донякъде след това става мазало, защото светофарите светят зелено за 20 секунди, а червеното е 60 секунди. Като има два такива светофара с късо зелено какво става - задръстване става. Започва се да се навлиза и на червено в кръстовището и т.н. Каква е картинката по бул. България?! Ако се оставят на свободен режим светофарите става задръстване, защото пак светят за по 20 секунди. Като се регулира от регулировчик или полицай да ръчка червено-жълто-зелено, работа спи и трафика е приличен.Обаче какво става на НДК идвайки от бул.България - ако не се поглежда къде е по-голямата колона(на България или тази, която идва от Пирогов и ВМА) става пак задръстване.По бул.Васил Левски ако се стиковат светофарите и ако няма приоритетни автомобили, движението ще е нормално.По Сливница особено,по Цариградско, по Евлоги Георгиев, по Стамболийски, по Тодор Каблешков, по Вапцаров и още други булеварди проблема е късия светофар.Така ли не го разбраха това тия хора. Толкова ли е трудно да ги обиколи няколко дни тия булеварди, един столичен глашатай на заплата в Общината. Някой знае ли отколко години регимите на светофарите не са променяни?!
Коментар
-
много толям проблем е сигурно да иде някой на държавни разноски от тази община, та да види как става това на запад - там където са го имали тоз проблем в големите градове и още го имат. ние тук си умираме да откриваме топлата вода аз сега ще споделя своите наблюдения - не твърдя , че това са правилни начини за софия ама пак е добре да се земе някоя идея.венеция те посреща с грамадни многоетажни паркинги на всичките входове на града - оставяш колата - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО но за доста човешка цена и товае - В ГРАДА НЯМАШ РАБОТА С КОЛА - е ок. там половината град е водни канали така или иначе и няма мнага място за колите - и затова има паркинги.това лято в Берлин направо онемях от факта, че без проблеми си намираш място за паркиране В ЦЕНТЪРА НА ГРАДА В РАБОТЕН ДЕН. наистина когато е строен е мислено и улиците са МНОГО ПО ГОЛЕМИ и има много зони за паркиране, с автомат на който плащаш. а и светофарите са с различен режим в пика и през останалото време. Просто хората не се люнгат само и единствено с колата ако не им се налага по някаква причина.Така са светофарите и в Марсилия - където НЕМОЖЕШ да паркираш в центъра посмъртно - ама и в най големия пик движението върви много добре. И ако щеш да си най големия газар, ако си нямаш платено паркоместо някаде - нямаш работа в центъра с кола. Това лято там също имаше ремонт на 2 -3 големи булеварда в центъра - но съвсем не беше като тук, има задръстване - но то си върви културно - т.е. ДВИЖИШ СЕ.ПРОСТО В ПИКОВИТЕ ЧАСОВЕ ГОЛЕМИТЕ ПЪТНИ АРТЕРИИ СА С ПРЕДИМСТВО - МНОГО ДЪЛГИ ЗЕЛЕНИ ВЪЛНИ И Т.Н. - ти си правиш сметката коя улица да хванеш.В ПИКОВИТЕ ЧАСОВЕ НА ВСИЧКИ ПРОБЛЕМНИ КРЪСТОВИЩА ИМА РЕГУЛИРОВЧИК. - ТАКА Е В ВСЕКИ ГОЛЯМ ГРАД В ЕВРОПА - нали на там сме трътнали.освен това тарикатщини от рода да се бутаме всичките в най лявата лента . чее по бързо - като всъщнаст сме направо - и на кръстовището се почва едно блъскане за правата лента - ТОВА ТИ ИЗЛИЗА СКЪПА ГЪЗАРИЯ - глобите са солени и повярвайте на едно две кръстовища ако се разминеш - НА ТРЕТОТО - ГОРИШ.SASTEZATEL
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар