Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте си мнението за задръстванията в София!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Еми аз ходя на работа(Витошка) с колата.По-ми е лесно,по-не се блъскам по рейсовете,по-ми е кеф.Столицата ни е усрана още преди много години с безразборното строителство на нови сгради.Като се направи нещо трябва да се помисли къде ще се спира,от къде ще се минава.Варианти за спасение има, но всичките са много болезнени(заради манталитета ни). Ето.Сега с това паркиране.......доста народ ще се качи по градския.Ако се направи движението на четни и нечетни номера....пак е вариант-сега вместо да ходя сам на работа,ще се менкаме с колегата(който живее на 1 километър от къщи)......един ден аз,един ден той пак и некой лев ще спестим .Като казах лев-5-10 кинта влизане в центъра .Вариант добър-слагат по една бариера и събират кинтите.Нема да има задръствания по тея пунктове защото ще минават коли които имат наистина работа в центъра и веднъж,дваж могат да си позволят тея пари.Като цяло проблема ни е в нас-не сме свикнали на трудния.А по света хората карат колите си до големите спирки/артерии и от там навътре в града с градския.То и тук може така,ама колко народ го прави
    Фиат Пунто 05

    Коментар


      #32
      doofiat написа:
      The_Wicker_Man написа:
      Не мога да разбера защо някои мислят че светофарите напук са направени да светят така. Ми помислете малко. Казвате свети 20 секунди зелено после 60 червено. Еми то е близко до акъла. Кръстовището има 4 посоки. Да вземем Рекората когато не се пуска светофара от полицая. Свети точно по 20 секунди за всяка посока. И на теб ти е зелено 20 секунди и през останалите 30 секунди се завъртат другите 3 посоки за по 20 секунди и те ти ги 60
      Колега дай ми пример къде е приложимо 20-секундното зелено. Ти или не пътуваш и необикаляш и не си запознат с обстановката или си от гъзарите дето карат само в ляво и са камикадзета.Ти знаеш ли, че за първите 10 секунди на движението, колоната не може да потегли и ефективността се постига от 11-тата секунда. Ако са например 30 секунди ще има ефективно и бързо преминаване 20 секунди и затова време ще минат двойно повече коли. Може да чакаш повече, но ще изминаваш и повече като ти светне зелено. Ако не си обръщал внимание на това просто следващия път си вземи хронометър. Не се изказвай компетентно без да имаш опит. Просто се загледай в колоната и ще стигнеш до моя извод.
      Колега, дадох го за пример. На мене ми е пределно ясно че за тия 20 секунди нищо не става. И обясних защо. Заспите които се гримират, четат вестници, угасва им колата, и т.н. Просто дадох пример на колегите които заявяват че свети 20 секунди зелено пък 60 червено. И обясних защо е така. Ако свети 30 секунди зелено пък ще свети минутка и 30 секунди червено. И не съм камикадзе. Карам си според правилата. Да чукам на дърво, още не съм санкциониран. И се въртя постоянно в центъра. Просто имам малко повече търпение.

      Коментар


        #33
        Ivan_ Ivanov написа:
        Ако се направи движението на четни и нечетни номера....
        Aз (и още 500 000) в София ще си купим втора (евтина) кола, като ще "държим" да е с алтернативен (четен/нечетен) номер и не само, че ще си караме всеки ден колата, но и ще направм положението в София още по-брутално Другото за плащането в центъра също няма да стане... давам и пример. Сега за да стигна от нас до цел Х имам 2 варианта: или през центъра или през заобиколни пътища: както и да мина в пиковите часове задължително попадам в задръстване, независимо от къде мина... нещо повече в момента предпочитания път за мен е през центъра, тъй като по заобиколните пътща (през периферията) стигам по-бавно!Сега, ако се махне алтернативния вариант (през центъра), то цялото движение (за да не се плаща) ще минава през периферията, което и сега е ужасно бавно и попадаш на непрекъснати задръствания, то си представам след това какво ще е... практически невъзможно предвижване!!Естествено.. ако получавам добра заплата ще се принудя да плащам всеки ден, само и само за да продължа да минавам през центъра така, че да успявам все пак да стигна до точка Х.Аз имам и друго предложение към управниците: да се спазват на 100% с пълната строгост на закона изискванията на EU за вредни емисии, шум и т.н. С други думи: вредните за околната среда, опасните за движение автомобили да бъдат налагани жестоки данъци (какраш такава кола, вредна за околната среда и плащаш годишен данък от 3000 лв), а във втория случай спирани от движение или ако все пак бъдат карани, то КАТ да налага глоби (например 1000 лв за "добро утро").Може би някой ще скочи, че бедните също имат право да карат кола, но пък и аз имам право да дишам чист въздух, както и правото да бъда участник в едно безопасно движение. Да не говорим, че не може да бъдем европейската автомобилна гробница...
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          #34
          Чакай сега, бедния ако има прари мислиш ли че ще кара стара кола ? Тва е дискриминация. И аз ако имам пари няма да карам пунто ами ще карам Ролс Ройс. Като искаш чист въздух, ходи в планината. Ходи в провинцията дето са по малко колите. От друга страна и ти си прав че всеки има нужда от чист въздух. Когато Бойко Борисов направи Витошка пешеходна зона именно заради това, всички скокнаха че им се нарушавали правата. За пореден път се убеждавам че ние българите имаме само права. Ами зъдължения ? Задължение е да не влизаш в насрещното примерно. Обаче като кесиш 1 час в задръстването и ти избият джегерите и влезнеш в насрешното, после като те спрат казваш че немаш нерви. Ами задължението да не влизаш в насрещното го потъпкваш. Всеки потъпква задълженията си а пък си търси правата. Не става така. За тва сме на тва дередже. Аз пък мисля че по новите коли трябва да плащат по големи данъци. За не може сульо и пульо да се снабдяват с тях и после като се ударят челно с някой, те да останат живи понеже колата им е със всякакви защити, пък нвинното семейство от другата кола да загине защото нямат финансовата възможност да си купят по сигурна кола. А и те с нищо не са виновни .. А за тях кой да мисли? Техните права не са ли нарушени ........

          Коментар


            #35
            Аз сега като погледнах началото на темата и искам да питам защо тръгвате да се делите и да се разправяте, дали трябва да са прецакани тези, дето живеят на центъра или тези, дето работят там?! Какво по-нормално от това да си използваш колата и защо трябва да се чувстваме виновни, че го правим или че искаме да си паркираме колата пред къщи. Мисля, че и в двата случая е безумно да се плащат такива суми. И защо вие сега спорите кой да ги плаща, за това, че на тези, в чиито задължения влиза да решат проблема, не могат да си свършат работата (или не искат) и се правят на луди и вкарват абсурдни предложения!!! И не мисля, че е глезотия да се качиш до колата си и да минеш с нея 15 км, за да стигнеш до работа. Що се отнася до метрото, такова има предимно в "Люлин". Освен това, като се ограничи достъпа на коли до центъра какво ще стане? Ами ще се задръсти около центъра. Те колите няма да изчезнат, нито проблемите. Само общинарите ще се бият в гърдите, че са изчистили центъра, а около центъра какво става няма да ги интересува. Вместо да се чудят как да тормозят гражданите и какви пари да им съберат за пореден път, да вземат да си оправят светофарите и да не вдигат с паяка избирателно колите.

            Коментар


              #36
              Изобщо не съм написал.. че бедните не трябва да карат коли.. Щом са бедни да хващат метрото или градския транспорт - няма нищо срамно в това! Дебело подчертавам, че аз съм повече беден отколкото богат... Това обаче изобщо не ми пречи да разсъждавам самокритично. Живях до скоро в непосредствена близост до голям булевард и съм набрал много, ама адски много на автомобилите дето бръмчат като парен локомотив и изхвърлят тонове сажди (които се полепват и разнасят из целия апартамент). Така да се живее не е възможно, за това и се преместих в Красна поляна.Автомобилите които тровят нашето здраве и здравето на нашите деца просто трябва да бъдат спрени от движение и то не защото става задръствания, а защото не може да караш колата си без да ти пука какво причиняваш на другите, а и понеже сме гъзари нещем да дадем поне 200 лв за някакъв катализатор (камо ли за оригинален).Съгласен точно за това, че всеки иска да му се спазват правата, но не и да изпълнява задълженията си... Щом ще разсъждаваме евопейски, то освен да имаш правото да си караш колата за 1000 лв, то спазвай и задълженията си... купи си нов катализатор... стегни си автомобила, че да бъде напълно технически изправен и тогава си карай колата...Това което имах предвид, като казах обобщено, че евтините (т.е. вредните и неизправните) автомобили да бъдат спрени, не е нищо повече, освен да перефразирам, че съответните органи просто трябва да си вършат работата съвестно!Поне 80% от автомобилите които се карат в БГ не биха минали един истински годишен технически преглед! Е, тогава защо на тези автомобили им се издават документи, че са преминали ГТП? Не е ли задължение на всеки от нас да спазва закона и да държи автомобила му (пък макар и да е евтин) да е напълно изряден? Не е ли наша отговорност да спазваме законите за движение и да пазим живота на колегите на пътя?С прости думи: ако се спазваха 100% законите в БГ, сега щеше да има поне 3 пъти по-малко автомобили дори и БЕЗ държавата или общината да направят каквито и да е инфраструкторни подобрения на пътищата...
              FIAT Marea 1.9 JTD HLX

              Коментар


                #37
                Това което вчера чух от някакъв заместник кмет по транспорта за използване на съществуващите в Сф жп трасета за бързи трамваи или влакове също не е лоша идея - ако се пусне например такова трасе от хладилника през слатина - подуяне - сточна гара - захарна фабрика и от там до красна поляна много хора ще може да го ползват като градски транспорт и ще се стига според мен за не повече от 30 минути от едната до другата крайна спирка. Ако се направи и друго подобно от Дружба (гара искър) например до Надежда пак ще бъде супер в момента от Младост до Ст. гара се пътувало сутрин по час и половина до сточна гара по мое време беше 45 минути.. А иначе тия релси на БДЖ само ръждясват.. и хората псуват по рейсовете, тролеите и колите...Аз също с удоволствие бих слязъл от колата ако имам удобно метро или др. подобен транспорт и ще го направя в мига в който метрото стигне до интерпред ще оставям колата на спирка "Люлин" и ще пътувам с метро до интерпред.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар

                Working...
                X