Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Заблуда от КАТ и средствата за масова информация !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Защо ми смесваш думите от две различни изречения, че все едно съм казал едно цяло? Това за през нощта си е за през нощта. Щом имаш повреда - спираш до отстраняването и. Ама ако искате да кажете, че ще ти спрат автомобила от движение, защото не ти свети единият фар - веднага залагам една каса бира, че не е така. Ако не ти светят и двата фара - не мога да си представя как ще караш през нощта. А и да караш - няма да те спрат, защото няма да те видят. Другото, което съм написал, е съвсем отделно от това за през нощта и то е, че никой никога не може да те накара да залягаш под колата и да сменяш лампи, ако имаш. Уточнявам, че говоря за през деня, защото е станало неразбирателство. Пожелаваш им приятен ден, благодариш, че са те информирали и по живо, по здраво, се насочваш към мястото за отстраняването на повредата.

    Коментар


      #32
      Re: Заблуда от КАТ и средствата за масова информация !

      Immortal написа:
      .....Изобщо, журналистите са ТЪПИ КОПЕЛЕТА.
      +1
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #33
        ogi28b написа:
        Защо ми смесваш думите от две различни изречения, че все едно съм казал едно цяло? Това за през нощта си е за през нощта. Щом имаш повреда - спираш до отстраняването и. Ама ако искате да кажете, че ще ти спрат автомобила от движение, защото не ти свети единият фар - веднага залагам една каса бира, че не е така. Ако не ти светят и двата фара - не мога да си представя как ще караш през нощта. А и да караш - няма да те спрат, защото няма да те видят. Другото, което съм написал, е съвсем отделно от това за през нощта и то е, че никой никога не може да те накара да залягаш под колата и да сменяш лампи, ако имаш. Уточнявам, че говоря за през деня, защото е станало неразбирателство. Пожелаваш им приятен ден, благодариш, че са те информирали и по живо, по здраво, се насочваш към мястото за отстраняването на повредата.
        Е добре де, уточнявай ги нещата. Цитирал съм те дословно. Нали в другата тема обясни колко е важно да се изразяваме точно.
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #34
          Immortal написа:
          НЕ е прав обаче за през деня. За през деня НИКОЙ не може да те глоби за изгорял фар. Мен лично са ме спирали и са ме предупреждавали, че фарът ми не свети, и са ми казвали "Купете си крушка от първата бензиностанция и си я сменете, ако можете". Тук сме в хипотезата на ал.2 - придвижваме се до мястото на отстраняване на повредата - най-близката бензиностанция (примерно), от която да си купите крушка. Чл. 101. (1) (Доп. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) При възникване по време на движение на повреда или неизправност в пътно превозно средство, която застрашава безопасността на движението, водачът е длъжен да спре и да вземе мерки за нейното отстраняване. В този случай, ако спряното пътно превозно средство се намира в обхвата на пътното платно, водачът, когато се намира извън превозното средство, трябва да е облечен със светлоотразителна жилетка.(2) Когато отстраняването на повредата или неизправността на място е невъзможно, водачът може да придвижи пътното превозно средство на собствен ход до място за тяхното отстраняване, но само след като вземе необходимите мерки за безопасност на движението.(3) Разпоредбите на ал. 2 не се прилагат при следните повреди или неизправности:...8. липсват или са неизправни предвидените светлинни устройства или светлоотразители при движение през нощта;Въпреки това, обаче, не могат да те глобят за това, че нямаш в себе си резервни крушки, ако в момента на спирането ти всичко ти свети.Което беше и темата.
          Има конфликт на два отделни тескта в закона и в правилника за прилагането му - при единия случай имат право да те страт от движение, да ти пишат акт или фиш, при другия закона ти дава право да отстраниш възникналата по време на движение повреда.........Личния ми опит включва и двата случая.......Обстановката и начина на прилагане на закона от куките предполага че могат да реагират спрямо кефа си, и да те оставят да се оправяш както си искаш........те имат законовото право, колата се води технически неизправна.......при евентуално дело също така съм виждал решения на съда който да присъждат ЗА и ПРОТИВ.......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #35
            style34 написа:
            ogi28b написа:
            Защо ми смесваш думите от две различни изречения, че все едно съм казал едно цяло? Това за през нощта си е за през нощта. Щом имаш повреда - спираш до отстраняването и. Ама ако искате да кажете, че ще ти спрат автомобила от движение, защото не ти свети единият фар - веднага залагам една каса бира, че не е така. Ако не ти светят и двата фара - не мога да си представя как ще караш през нощта. А и да караш - няма да те спрат, защото няма да те видят. Другото, което съм написал, е съвсем отделно от това за през нощта и то е, че никой никога не може да те накара да залягаш под колата и да сменяш лампи, ако имаш. Уточнявам, че говоря за през деня, защото е станало неразбирателство. Пожелаваш им приятен ден, благодариш, че са те информирали и по живо, по здраво, се насочваш към мястото за отстраняването на повредата.
            Е добре де, уточнявай ги нещата. Цитирал съм те дословно. Нали в другата тема обясни колко е важно да се изразяваме точно.
            +1
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #36
              Immortal написа:
              Въпреки това, обаче, не могат да те глобят за това, че нямаш в себе си резервни крушки, ако в момента на спирането ти всичко ти свети.
              Наскоро един познат ми разказа как в Сърбия го спрели полицаите и започнали да търсят за какво да му вземат пари, накрая се хванали за това, че нямал резервна крушка за плафона в колата. Пътувал е многократно и каза, че в крайна сметка всичко което е възможно го дублирал, включително пожарогасител, аптечка, крик и какво ли още не. За нашите катажии не съм чул такива гадории, но знае ли човек.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #37
                ФЕРАРИСТ написа:
                Immortal написа:
                ..............................
                Има конфликт на два отделни тескта в закона и в правилника за прилагането му - при единия случай имат право да те страт от движение, да ти пишат акт или фиш, при другия закона ти дава право да отстраниш възникналата по време на движение повреда.........Личния ми опит включва и двата случая.......Обстановката и начина на прилагане на закона от куките предполага че могат да реагират спрямо кефа си, и да те оставят да се оправяш както си искаш........те имат законовото право, колата се води технически неизправна.......при евентуално дело също така съм виждал решения на съда който да присъждат ЗА и ПРОТИВ.......
                Е така де!? Аз казах че никой не длъжен да има резервни крушки, но е наложително, изхождайки именно от тия противоречия в ЗДвП. В карйна сметка това е закон, а всеки закон се тълкува. Важното как ще го изтълкува полицая и как съдебните органи. В крайна сметка, за да се избегне варианта с нежелано за нас шофьорите тълкуване на този закон, се оказва че е наложително (не задължително) да имаме резервни крушки. Какво не беше ясно в първият ми пост по темата, не разбрах !?
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #38
                  Законът е по-висш нормативен акт и се прилага той, ако има противоречие между него и подзаконов акт. Освен ако не бъркам, йерархията е Конституция - закон - правилник - наредба. Мисля, че между правилника и наредбата стоят ПМС. Не ми се рови сега, но при всички случаи - законът е над правилника. В този ред на мисли - няма начин да те глобят по правилника за нещо, което в закона е записано по друг начин. Както дълго време имаше несъответствие между максимално допустимата скорост за МПС кат. Б при движение по автомагистрала: в закона пише 130, а в правилника - 120. Не може да те глобят по правилник, ако те хванат със 125. По същия начин не може да те глобят по правилник, ако законът не те задължава да носиш лампи и да ги сменяш на място. Затова - като те спрат през деня - никой нищо не може да ти каже, ако фаровете ти не светят поради повреда. Не можеш да отстраниш повредата на място и отиваш в сервиза. Пожелаваш им хубав ден и си продължаваш. Ако допуснеш да ти съставят акт - значи не си знаеш правата и не познаваш ЗДВП.Ето:Чл. 101. (1) (Доп. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) При възникване по време на движение на повреда или неизправност в пътно превозно средство, която застрашава безопасността на движението, водачът е длъжен да спре и да вземе мерки за нейното отстраняване. В този случай, ако спряното пътно превозно средство се намира в обхвата на пътното платно, водачът, когато се намира извън превозното средство, трябва да е облечен със светлоотразителна жилетка.(2) Когато отстраняването на повредата или неизправността на място е невъзможно, водачът може да придвижи пътното превозно средство на собствен ход до място за тяхното отстраняване, но само след като вземе необходимите мерки за безопасност на движението.(3) Разпоредбите на ал. 2 не се прилагат при следните повреди или неизправности:1. по основната спирачна уредба - при изтичане на спирачна течност или въздух или когато ефективността от работата на спирачната уредба не отговаря на нормативните изисквания, при което при спиране се нарушава устойчивостта на превозното средство или на състава от пътни превозни средства или се удължава спирачният им път;2. по пневматичната спирачна уредба - когато освен посочените в т. 1 неизправности компресорът не осигурява необходимото налягане на въздуха за захранване на уредбата;3. когато по кормилната уредба има незакрепени, неосигурени против саморазвиване или повредени, с нарушена цялост части и възли;4. по рамата, кабината, каросерията и допълнителното оборудване, когато:а) липсват или са повредени предписаните огледала за виждане назад; тази разпоредба не се отнася за превозните средства, които имат директна видимост от мястото на водача към пътя през задното и страничните стъкла;б) не работят стъклочистачките по време на дъжд или снеговалеж;в) неизправно е теглително-прикачното устройство на теглещото превозно средство или на ремаркето или опорно-прикачното устройство на влекача или полуремаркето;5. по силовото предаване - ако не работи съединителят, липсват или са повредени закрепващи елементи на карданния вал или полуваловете;6. джантата на едно от колелата е повредена, с нарушена цялост, липсва или е повреден елемент за закрепване на джантата към главината на колелото;7. изтича гориво;8. липсват или са неизправни предвидените светлинни устройства или светлоотразители при движение през нощта;9. (нова - ДВ, бр. 85 от 2004 г.) гумата има разкъсвания.Накратко - забранено е да се движиш ако имаш изтичане на течност, липсват огледала и не виждаш назад, не работят чистачките докато вали, проблеми с ходовата част, деформирани джанти, липсващи болтове, проблеми със светлините през нощта, скъсана гума.Понеже вчера мернах как проверяват и карат шофьорите да си пускат чистачките - и във важната тема го пише, ама и тука: чистачките трябва да са изправни само по време на снеговалеж или дъжд, т. 4, буква Б

                  Коментар


                    #39
                    Абе как го четеш това като дяволът евангелието. Не пише, че чистачките ти може да са изправни само при дъжд, пише, че може да се придвижиш на собствен ход за отстраняване на повредата, ако не вали. Друг е въпросът, че никой не може копче да ти каже, ако са ти неизправни и не вали, защото се обзалагам, че отиваш да ти ги оправят.
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      #40
                      Акция вЗИМА. Тези явно са глобени за това, че нямат топли ръкавици
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #41
                        Нямало пари за коледни бонуси и са им дали възможност да си ги изработят...
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #42
                          И тоя тюфлек ще се пенсионира на 45, със 700 лева пенсия и ще му изсипят две кофи пари на изпроводяк...
                          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                          Коментар


                            #43
                            ogi28b написа:
                            По същия начин не може да те глобят по правилник, ако законът не те задължава да носиш лампи и да ги сменяш на място.
                            Принципно тук има друг момент........ЗДвП и ППЗДвП са два свързани "елемента"(не намирам друга дума) и втория определя как се прилага първия и спомага с определени дефиниции, обяснения и тълкувания......Същото е например и с Наказателния кодекс и Наказателно процесуалния кодекс........
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              #44
                              ele написа:
                              Абе как го четеш това като дяволът евангелието. Не пише, че чистачките ти може да са изправни само при дъжд, пише, че може да се придвижиш на собствен ход за отстраняване на повредата, ако не вали. Друг е въпросът, че никой не може копче да ти каже, ако са ти неизправни и не вали, защото се обзалагам, че отиваш да ти ги оправят.
                              Не се пра’и! Много добре си ме разбрала какво искам да кажа. А то е: какво значение има дали работят чистачките или не, ако не вали? Никакво. И ако ми се случи, ще кажа "Не, не отивам към сервиз!" Даже ще си ги сваля и ще вдигна раменете им. И пак не могат нищо да ми кажат.

                              Коментар


                                #45
                                ogi28b написа:
                                ele написа:
                                Абе как го четеш това като дяволът евангелието. Не пише, че чистачките ти може да са изправни само при дъжд, пише, че може да се придвижиш на собствен ход за отстраняване на повредата, ако не вали. Друг е въпросът, че никой не може копче да ти каже, ако са ти неизправни и не вали, защото се обзалагам, че отиваш да ти ги оправят.
                                Не се пра’и! Много добре си ме разбрала какво искам да кажа. А то е: какво значение има дали работят чистачките или не, ако не вали? Никакво. И ако ми се случи, ще кажа "Не, не отивам към сервиз!" Даже ще си ги сваля и ще вдигна раменете им. И пак не могат нищо да ми кажат.
                                А карал ли си по магистралата на мокър път БЕЗ да вали? Ако нямаш чистачки или течност за чистачки дори е НЕВЪЗМОЖНО да караш.Освен ако няма никакви други коли де...
                                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                                Коментар

                                Working...
                                X