Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зимно палене на дизела?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зимно палене на дизела?

    Искам да попитам дизелджиите едно въпросче. Според вас до какава външна температура е нормално паленето на дизела без да работат подгриаващите свещи.Стана ми интересно, тъй като както Ви споменах, мойте бяха изгоряли всичките.Ще ви помоля за мнения да видя за какво става на въпрос, защото това ми е първия дизелов автомобил и въобще не съм имал досег до сега с такива печки.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #3
    BO,не ми се сърди, но въпросът е много неуместно поставен... анкетата също.При нито една от изброените температури не е нормално да СЕ пали с неработещи свещи.Свещите са поставени за да улеснят студения старт, щото както предполагам знаеш нафтата се пали от температура и налягане. А и за да се намали изхвълянето на вредни емисии в атмосферата!При JTD, както предполагам също знаеш, сместа се впръсква при екстремно високо налягане около 1200-1300 бара - първо поколение COMMON RAIL /какъвто е твоя мотор/ и вероятността да НЕ запали е нищожна.. трябва съвсем да е издухан мотора.Ако си забелязал по техническите описания на дизелови мотори.... комън рейл и някои турбо мотори имат степен на сгъстяване от 17,18:1.При атмосферните дизели е около 22,23,24:1.Гарантирам ти, че ако беше с турбо или атмосферен мотор нямаше да "ОТЛЕПИ"/при сегашните температури/ и с ДВЕ изгорели свещи!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #4
      Аз видях при една неработеща свещ, каква мизерия бе и то при десетина градуса на въздуха, представям си сега, как ще тюфка и ще се мъчи!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #5
        Ами извинявам се ако съм се изказал неточно. Както казах това ми е първата печка.Естествено, че не е нормално да се пали с изгоряла свещ, ама въпроса ми е при какви условия би трябвало да се запали по този начин.Както казваш колега не вярвах, че е чак такава огромна разликата - на 10 градуса с 1 изгоряла свещ и вече се усеща.Ама и за това си зададох въпросчето - по-добре да питаш и да береш 5 минути срам и после цял живот да знаеш, от колкото да не береш 5 минути срам и цял живот да си невеж.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #6
          BO написа:
          Ама и за това си зададох въпросчето - по-добре да питаш и да береш 5 минути срам и после цял живот да знаеш, от колкото да не береш 5 минути срам и цял живот да си невеж.
          Tака е, прав си! Но пък нашите мотори имат система за самодиагностика на свещите така, че, ако ти мига оранжевата лампа на таблото след запалване и двигателят тресе ще знаеш, какво е!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар

          Working...
          X