Искам да попитам дизелджиите едно въпросче. Според вас до какава външна температура е нормално паленето на дизела без да работат подгриаващите свещи.Стана ми интересно, тъй като както Ви споменах, мойте бяха изгоряли всичките.Ще ви помоля за мнения да видя за какво става на въпрос, защото това ми е първия дизелов автомобил и въобще не съм имал досег до сега с такива печки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зимно палене на дизела?
Collapse
X
-
BO,не ми се сърди, но въпросът е много неуместно поставен... анкетата също.При нито една от изброените температури не е нормално да СЕ пали с неработещи свещи.Свещите са поставени за да улеснят студения старт, щото както предполагам знаеш нафтата се пали от температура и налягане. А и за да се намали изхвълянето на вредни емисии в атмосферата!При JTD, както предполагам също знаеш, сместа се впръсква при екстремно високо налягане около 1200-1300 бара - първо поколение COMMON RAIL /какъвто е твоя мотор/ и вероятността да НЕ запали е нищожна.. трябва съвсем да е издухан мотора.Ако си забелязал по техническите описания на дизелови мотори.... комън рейл и някои турбо мотори имат степен на сгъстяване от 17,18:1.При атмосферните дизели е около 22,23,24:1.Гарантирам ти, че ако беше с турбо или атмосферен мотор нямаше да "ОТЛЕПИ"/при сегашните температури/ и с ДВЕ изгорели свещи!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Ами извинявам се ако съм се изказал неточно. Както казах това ми е първата печка.Естествено, че не е нормално да се пали с изгоряла свещ, ама въпроса ми е при какви условия би трябвало да се запали по този начин.Както казваш колега не вярвах, че е чак такава огромна разликата - на 10 градуса с 1 изгоряла свещ и вече се усеща.Ама и за това си зададох въпросчето - по-добре да питаш и да береш 5 минути срам и после цял живот да знаеш, от колкото да не береш 5 минути срам и цял живот да си невеж.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ама и за това си зададох въпросчето - по-добре да питаш и да береш 5 минути срам и после цял живот да знаеш, от колкото да не береш 5 минути срам и цял живот да си невеж.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар