Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дава ли се десен мигач при изпреварване (връщане в лентата)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    M5kov написа:
    2 премигвания на извънградски път, без каквито и да било пресечки от МПС движещо се под/близо до ограничението пред колона автомобили какво може да значи? .
    По принцип такова подаване на мигач е грешно и ако има полицейски автомобил, е правилно водачът да бъде санкциониран за неправилно използване на светлини. В някои случаи може да е фатално за изпреварващия, който все пак си носи отговорност за действията. Но по някакво общоприето схващане означава:"Абе майка ти д***а мръсна, кво се лепиш зад мене бе, аре минавай напред кат си толко отворен. Д***а и п***раста, д***а.... И са кво бе, майка ти мр**на д***а, бърза, бърза и зави надясно пред мене! На майка ти у ***ката бе, ка*ут смотан! Накратко: "Аре минавай, има място, ще помагам при нужда" .

    Коментар


      #92
      Лафа хубаво върви и като гледам 90% от хората в тази тема спазват правилата и подават съответния светлинен сигнал при предприемане на манавра, НО в действителсност като излезете на улицата и нещата са плачевни, днес навъртя градско-извънградско към 150км и се нагледах на десетки, да не кажа стотици случаи когато не се подават абсолютно никакви светлинни сигнали, абе да вземат тия скапани мигачи да ги спрат за вграждане в автомобилите и въпросните авотмобили да ги пуснат за продажба само и единствено тука в БГ, защото тъй или иначе не се използват от никой, а се мъчат МВР да правят какви ли не акции и чудесии, той шопа си е шоп и си знае само едно, оправия няма, малумни и лумпени на пътя дал господ, с лопата да ги ринеш.
      punto HGT

      Коментар


        #93
        Мен ме съмнява колко наистина всички го правят абсолютно винаги. Аз съм си признал за мен.Още по-готино е да ми кара на 5см от бронята няколко км и в най-тъпия момент да тръгне да задминава без никакви светлинни/димни или каквито и да е сигнали...Има нещо позитивно, ако може така да се каже Въпросните индивиди като тръгнат да го правят, пускам мигача още като се мърдат да погледнат напред и се налага да се съобразяват

        Коментар


          #94
          didich написа:
          Лафа хубаво върви и като гледам 90% от хората в тази тема спазват правилата и подават съответния светлинен сигнал при предприемане на манавра, НО в действителсност като излезете на улицата и нещата са плачевни, днес навъртя градско-извънградско към 150км и се нагледах на десетки, да не кажа стотици случаи когато не се подават абсолютно никакви светлинни сигнали, абе да вземат тия скапани мигачи да ги спрат за вграждане в автомобилите и въпросните авотмобили да ги пуснат за продажба само и единствено тука в БГ, защото тъй или иначе не се използват от никой, а се мъчат МВР да правят какви ли не акции и чудесии, той шопа си е шоп и си знае само едно, оправия няма, малумни и лумпени на пътя дал господ, с лопата да ги ринеш.
          Я да изменим малко въпроса - ПОДАВАТЕ ЛИ МИГАЧ КАТО ПРАВИТЕ МАНЕВРА ЗА ПАРКИРАНЕ ИЛИ БИЕТЕ АВАРИЙКИТЕ
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #95
            ogi28b написа:
            M5kov написа:
            2 премигвания на извънградски път, без каквито и да било пресечки от МПС движещо се под/близо до ограничението пред колона автомобили какво може да значи? .
            По принцип такова подаване на мигач е грешно и ако има полицейски автомобил, е правилно водачът да бъде санкциониран за неправилно използване на светлини. В някои случаи може да е фатално за изпреварващия, който все пак си носи отговорност за действията. Но по някакво общоприето схващане означава:"Абе майка ти д***а мръсна, кво се лепиш зад мене бе, аре минавай напред кат си толко отворен. Д***а и п***раста, д***а.... И са кво бе, майка ти мр**на д***а, бърза, бърза и зави надясно пред мене! На майка ти у ***ката бе, ка*ут смотан! Накратко: "Аре минавай, има място, ще помагам при нужда" .
            Това все едно го е написал някой висшист, който току що се е дипломирал, без никакви реални познания на пазара и да отиде на ново работно място, обикновено първото, и да почне да учи най-добрия служител как да си върши работата, защото неговите (на стария служител) методи не са описани в учебниците и значи са грешни.Погледнато от моя страна този твой коментар накратко изглежда така:Еб..си наклона по който карам. Знам, че изнервям цялата колона, но няма място къде да спра, а и да спра, за да ви пусна, както пише в учебниците, то след това не мога да тръгна, защото си е еб..ло майката тука. За това с общи усилия ще облекчаваме трафика до колкото е възможно спрямо релефа на пътя. Благодаря за съдействието и лек път на всички.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #96
              Аварийки, щото паркирам само назад :D

              Коментар


                #97
                vital написа:
                Аварийки, щото паркирам само назад :D
                И що трябва аварийки като паркираш назад, не си аварирал?

                Коментар


                  #98
                  А ще завивам ли в някоя пресечка?

                  Коментар


                    #99
                    Airfan написа:
                    vital написа:
                    Аварийки, щото паркирам само назад :D
                    И що трябва аварийки като паркираш назад, не си аварирал?
                    Ех ама всички много го спазвате тоя правилник И аз пускам аварийки като паркирам. За да мога на всички неориентирани пешеходци по максимален начин да им подскажа (освен светлините за задно движение), че съм решил да правя маневра с цел паркиране. За да може и двете страни (пешеходец и шофер) да се съобразим един с друг за да няма инциденти. А не да ми минават зад колата като водолази. Понеже имам случай в който една Уфсъ мина зад мен, когато вече се донамествах в мястото и почна да писка, че съм я подпрял. А ме вижда, че стоя на кестерме, въртя геврека и колата се движи. Ама що пък да не мине зад мен?
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      Все примерни водачи сме се събрали тука :D ,а по пътищата е ужасТ... Понякога сам се хващам, че не съм пуснал мигач или не спирам на пешеходна пътека. А за паркиране- мигач ако има кола зад мен.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        S_BANKOV написа:
                        didich написа:
                        Лафа хубаво върви и като гледам 90% от хората в тази тема спазват правилата и подават съответния светлинен сигнал при предприемане на манавра, НО в действителсност като излезете на улицата и нещата са плачевни, днес навъртя градско-извънградско към 150км и се нагледах на десетки, да не кажа стотици случаи когато не се подават абсолютно никакви светлинни сигнали, абе да вземат тия скапани мигачи да ги спрат за вграждане в автомобилите и въпросните авотмобили да ги пуснат за продажба само и единствено тука в БГ, защото тъй или иначе не се използват от никой, а се мъчат МВР да правят какви ли не акции и чудесии, той шопа си е шоп и си знае само едно, оправия няма, малумни и лумпени на пътя дал господ, с лопата да ги ринеш.
                        Я да изменим малко въпроса - ПОДАВАТЕ ЛИ МИГАЧ КАТО ПРАВИТЕ МАНЕВРА ЗА ПАРКИРАНЕ ИЛИ БИЕТЕ АВАРИЙКИТЕ
                        Първо давам мигач, след като намаля скоростта до минимум удрям аварийките и паркирам, когато престоят ми е кратък 1-5 минути, колата остава на аварийки през цялото време. Когато потеглям спирам аварийките и подавам съответният мигач.
                        punto HGT

                        Коментар


                          Преди малко като се прибирах от Божурище ме спряха полицай, отбих без да пусна мигач.....Този мил чичко полицай ми каза, че е трябвало да пусна мигач за да разбере той че съм го разбрала че ме спира и ако има зад мен кола или пред мен кола да ги информирам за действията които предприемам...цитира ми точно чл., ал. и всичко от закона и каза че сега ако съм на изпит за книжка " са те скЪСали моето момиче" Гледах го тъпо и пърхах с мигли, разсмях се защото винаги пускам мигач като ще изпреварвам или завивам или ще предприемам някаква маневра и му го казах.......Извод които направих за себе си: 98% от шофьорите са да са ги скЪСали на изпитите :D

                          Коментар


                            dobrujanetza написа:
                            А за паркиране- мигач ако има кола зад мен.
                            Това по тесните улички е малко кофти, защото очакваш този пред теб да завие и да се разкара а в един момент се оказва, че спира. След това се налага да въртиш волана в повече за да минеш покрай него, докато ако си пусне аварийните си се знае, че ще спре.А понеже не караме всичките по едни правила и затова става мазало. На мен много често ми се карат и ме хранят, че не съм пуснал мигач след като ще карам направо трябвало да пусна десен мигач, така този срещу мен знаел на 100% че няма да завивам на ляво и може да не ме чака а да се включи в движението

                            Коментар


                              Чаве, мен на времето ме блъсна един бакшиш, защото като карам направо по път с предимство, не съм пуснал ляв мигач То верно че на това кръстовище основния поток от автомобили завива на дясно, ама все пак съм си с предимство да го е :D Не се учудвам на никакви сигнали и маневри вече, щото всеки си е намислил някакви собствени правила и лудницата по пътищата е пълна. На влизане в кръгово мигач не се подава, щото реално си продължаваш напред по пътя по който се движиш, нищо че пътя завива, и не се престрояваш от лента в лента. Подава се мигач, ако се престрояваш вътре в кръговото и когато ще го напускаш. Ама шофери сек’ви. Един дава ляв мигач, друг десен като влиза вкръгово, иди че ги разбери, кой какво си е намислил. От такива се пазя. Щом влиза в кръговото без мигач, значи не е опасен - знае на къде е тръгнал И да, не съм съвсем примерен водач, признавам си. Вчера се хванах, че извън града много често не ми остава време да пускам мигач като изпреварвам, а като се прибирам в дясната лента - ’ептен Е имаше няколко момента, когато имах време и мигач да пусна. Ама вие си пускайте мигачите, не вземайте пример от мен, че да не напрайм некое меле :D
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X