Трябва да се подава сигнализация, и аз в 95% го правя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дава ли се десен мигач при изпреварване (връщане в лентата)?
Collapse
X
-
gamma написа:Твърдо НЕ! Мигач не се подава никога. За целта се използва клаксон и много мамата!Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
gamma написа:Твърдо НЕ! Мигач не се подава никога. За целта се използва клаксон и много мамата!Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Humppa
-
Xaus написа:Един въпроси от мен , че забелязвам последно време масово хората и жените влизат без мигач или ползват грешния при навлизане в кръгово кръстовище... С какъв мигач се влиза в кръгово кръстовище?браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
По темата - да. дава се. Миналата седмица една колежка от курса я скъсаха на кормуване, и една от грешките които и бяха записани в протокола беше именно, че не е била подала мигач при връщане в лентата. По новия въпрос - отговора е абсолютно същия - при всяка смяна на лентата/посоката на движение се подава мигач.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
slonikon написа:Xaus написа:Един въпроси от мен , че забелязвам последно време масово хората и жените влизат без мигач или ползват грешния при навлизане в кръгово кръстовище... С какъв мигач се влиза в кръгово кръстовище?Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
аз до колкото знам...мигач се използва за да се сигнализира извършването на маневра...завиване, престрояване и т.н. Изпреварването включва, подаване на ляв мигач за престрояване в лява лента, изпреварване, подаване на десен мигач за връщане в дясната лента...т.е. мигач се дава при изпреварване и прибиране обратно в лентата в която си се движил първоначално.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
При навлизане в кръгово движение НЕ СЕ ПОДАВА НИКАКЪВ мигач (щото на всички е ясно накъде ще продължите - освен ако не сте в Козлодуй* ). Такъв се подава САМО ПРИ ИЗЛИЗАНЕ от кръговото (десен, разбира се, освен ако не сте във Великобритания, Кипър или Малта).В частен случай, ако кръговото е с повече от една лента - ляв мигач се подава за преминаване в по-вътрешна лента, и десен - за преминаване в по-външна.По отношение на прибиране в лентата след изпреварване - ДА, подава се. И винаги се е подавало.Подкрепям се с два примера:Пример 1. Изпреварвате на път В НАСЕЛЕНО МЯСТО с повече от една лента за движение в една посока.Карате в дясната, настигате някой, подавате ляв мигач, изпреварвате го, след което имате 2 опции - да продължите да карате в лявата лента. Тогава не подавате десен мигач. - да се върнете в дясната лента. Тогава подавате десен мигач, за да знае изпреварвания, че ще се приберете пред него.Пример 2. Изпреварвате повече от 1 превозни средства - да речем колона от 4 коли.Решавате да се приберете по някаква причина пред 3-тата (например се е показала кола насреща).Подавате десен мигач, за да знае водачът на колата, пред която ще се наврете, че ще го направите.*В Козлодуй има само 1 кръгово, с осем улици, които влизат в него. Изключително често явление е, някой, вместо да се завърти както трябва по кръга, да тръгне в обратна посока, щото улицата в която иска да влезе му е по-близо от ляво и така да ти се озове насреща. Да се внимава в подобни джигитски градове!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар