Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дава ли се десен мигач при изпреварване (връщане в лентата)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Трябва да се подава сигнализация, и аз в 95% го правя.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #17
      kiro_of_the_day написа:
      Навремето глобяваха за включени фарове през деня /което е правилното според мен/ , а сега е обратното.
      Ей тук много се съгласих!

      Коментар


        #18
        gamma написа:
        Твърдо НЕ! Мигач не се подава никога. За целта се използва клаксон и много мамата!
        Разбира се! Не забравяй и къси-дълги сигнализацията... ПП:Дава се мифач като се прибиряш дясната лента... Така са ме учили на курсовете, така и правя... Ако не забравя де...
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #19
          gamma написа:
          Твърдо НЕ! Мигач не се подава никога. За целта се използва клаксон и много мамата!
          Забравяш и пръстчето... Един въпроси от мен , че забелязвам последно време масово хората и жените влизат без мигач или ползват грешния при навлизане в кръгово кръстовище... С какъв мигач се влиза в кръгово кръстовище?
          Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
          Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

          Коментар


            #20
            Дава се десен мигач при прибиране в лентата .Така са ме учили ( имам СУМПС от 1984 г.) , така и правя.
            FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
            FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

            Коментар


              #21
              какжо е ми7а4?

              Коментар


                #22
                Xaus написа:
                Един въпроси от мен , че забелязвам последно време масово хората и жените влизат без мигач или ползват грешния при навлизане в кръгово кръстовище... С какъв мигач се влиза в кръгово кръстовище?
                Ей това е интересен казус.Аз, понеже подавам мигачи при всяка промяна на посоката на движение (без заобикаляне на дупки), винаги влизам в кръгово с ляв мигач. Съображението ми е, че пресичам прекъсната линия, която ми се пада отляво. В самото кръгово не си изключвам мигача, докато не стане време да излизам. Тогава го сменям с десен и се изнасям право напред.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #23
                  По темата - да. дава се. Миналата седмица една колежка от курса я скъсаха на кормуване, и една от грешките които и бяха записани в протокола беше именно, че не е била подала мигач при връщане в лентата. По новия въпрос - отговора е абсолютно същия - при всяка смяна на лентата/посоката на движение се подава мигач.
                  Fiat Bravo 1.9 TD100

                  Коментар


                    #24
                    Въпросът е какъв е правилният мигач. Формално, навлизайки в кръгово завиваш надясно.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      Ааа ти па в каква посока подхвана... я кажи тогава на път с предимство, който завива наляво в кръстовище - дава ли се мигач?
                      Това сме го дъвкали тук.По темата - дава се.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #26
                        Не знам при влизане в кръгово дали се подава сигнал.Аз поне не го правя.За сметка на това в самото кръгово при смяна на лентите или при излизане от кръговото подавам сигнал 99,99% Като съм с камиона на 100%

                        Коментар


                          #27
                          Винаги подавам мигач. Независимо дали изпреварвам или се прибирам в платното.
                          първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
                          Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
                          Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена

                          Коментар


                            #28
                            slonikon написа:
                            Xaus написа:
                            Един въпроси от мен , че забелязвам последно време масово хората и жените влизат без мигач или ползват грешния при навлизане в кръгово кръстовище... С какъв мигач се влиза в кръгово кръстовище?
                            Ей това е интересен казус.Аз, понеже подавам мигачи при всяка промяна на посоката на движение (без заобикаляне на дупки), винаги влизам в кръгово с ляв мигач. Съображението ми е, че пресичам прекъсната линия, която ми се пада отляво. В самото кръгово не си изключвам мигача, докато не стане време да излизам. Тогава го сменям с десен и се изнасям право напред.
                            Това е правилния подход...
                            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                            Коментар


                              #29
                              аз до колкото знам...мигач се използва за да се сигнализира извършването на маневра...завиване, престрояване и т.н. Изпреварването включва, подаване на ляв мигач за престрояване в лява лента, изпреварване, подаване на десен мигач за връщане в дясната лента...т.е. мигач се дава при изпреварване и прибиране обратно в лентата в която си се движил първоначално.
                              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                              Коментар


                                #30
                                При навлизане в кръгово движение НЕ СЕ ПОДАВА НИКАКЪВ мигач (щото на всички е ясно накъде ще продължите - освен ако не сте в Козлодуй* ). Такъв се подава САМО ПРИ ИЗЛИЗАНЕ от кръговото (десен, разбира се, освен ако не сте във Великобритания, Кипър или Малта).В частен случай, ако кръговото е с повече от една лента - ляв мигач се подава за преминаване в по-вътрешна лента, и десен - за преминаване в по-външна.По отношение на прибиране в лентата след изпреварване - ДА, подава се. И винаги се е подавало.Подкрепям се с два примера:Пример 1. Изпреварвате на път В НАСЕЛЕНО МЯСТО с повече от една лента за движение в една посока.Карате в дясната, настигате някой, подавате ляв мигач, изпреварвате го, след което имате 2 опции - да продължите да карате в лявата лента. Тогава не подавате десен мигач. - да се върнете в дясната лента. Тогава подавате десен мигач, за да знае изпреварвания, че ще се приберете пред него.Пример 2. Изпреварвате повече от 1 превозни средства - да речем колона от 4 коли.Решавате да се приберете по някаква причина пред 3-тата (например се е показала кола насреща).Подавате десен мигач, за да знае водачът на колата, пред която ще се наврете, че ще го направите.*В Козлодуй има само 1 кръгово, с осем улици, които влизат в него. Изключително често явление е, някой, вместо да се завърти както трябва по кръга, да тръгне в обратна посока, щото улицата в която иска да влезе му е по-близо от ляво и така да ти се озове насреща. Да се внимава в подобни джигитски градове!

                                Коментар

                                Working...
                                X