chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо блокират гумите при натискане на спирачката с ляв крак?
Collapse
X
-
Защо под блокировка разбирате някаква сложна ел система. Попитах дали няма някаква обикновенна защита, защото съм виждал при лостовете на една стара преса, при която задължително трябваше да се натисне от определена позиция, а при опит от друг ъгъл не мърдаха. След време като я ремонтираха видях, че на всеки лост има като метална пъпка, която задържа ако се натисне по друг начин, различен от показания. За това си помислих дали и тука няма нещо подобно.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
При някои има едно удобство, а именно при потегляне на 1-ва с натискането на съединителя хваща и спирачката. Много хитро при потегляне на баир. Нашите фиат-и за съжаление го нямат. Такава защита на ъгъла на натискане също. Каква е логиката, като сам казваш, че заковава на място. Какво очакваш да каже инструктора? Сигурно не го кефи да троши с глава челното стъкло, щото са тарикати и колан не слагат.
Коментар
-
Именно, че няма логика в това да бъде сложена такава система, обаче след като ми споменаха и колегите за това, че инструкторите им споменават да не го правят, ми стана интересно и реших да повдигна въпроса и тук. Благодаря за отговорите. Наистина, явно всичко е до усета. Темата е за ключ.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Аз на колата не рискувам да натискам с левия крак спирачката, защото съм го правил и ми се е получавало същия номер , но на електрокара като седна си я натискам с левия и там няма проблеми, може би защoто не спира така :D Но и колегите ми и шефа ми ме гледат странно - ляв крак и спирачкаAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
wwalker написа:При някои има едно удобство, а именно при потегляне на 1-ва с натискането на съединителя хваща и спирачката. Много хитро при потегляне на баир. Нашите фиат-и за съжаление го нямат.
Коментар
-
Immortal написа:wwalker написа:При някои има едно удобство, а именно при потегляне на 1-ва с натискането на съединителя хваща и спирачката. Много хитро при потегляне на баир. Нашите фиат-и за съжаление го нямат.
Коментар
-
Натискането на спирачката с левия крак, ако си с два крака и всичко ти е ОК е щура идея, защото левия крак, свикнал да натиска съединителя до дупка (моторна памет, на мозъка имам предвид, не на мотора) ще блокира спирачките - не защото има някаква защита, а защото ще се натисне така яко спирачката, че просто ще спреш все едно в стена. При моите експерименти веселбата е пълна и не го правя никога, но баща ми е инвалид и с левия крак натиска съединител и спирачка и няма никакви проблеми, десния му е доста неподвижен и за това с него оперира единствено и само газта... неговата моторна памет е тренирана и се тренира в последните 30 години...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Една позната, която кара последните 7-8г само автомобили с автоматични скоростни кутии, натиска спирачката с левия крак. Това го рабрах скоро, когато се возих при нея и бях седнал на предната седалка. Ако не го бях видял с очите си, нямаше да повярвам че борави с левия крак. Но тя не е "изкривена" (не е създадена тази моторна памет, за която пише jenshen73), защото само шоф. курс е карала на кола с ръчни скорости и това е било преди повече от 10г.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар